Wypróbuj za darmo

NFHotel Room Service

NFHotel Room Service dostarcza gotową listę usług sprzątania na dany dzień. Lista prezentowana jest w formie raportu generowanego 1 kliknięciem.

Do dyspozycji pokojowych jest również aplikacja na smartfonie która przekazuje on-line informacje do systemu.

Program hotelowy z housekeepingiem

Specjalistyczne oprogramowanie dla hoteli na miarę XXI wieku zawiera szereg praktycznych modułów, ułatwiających codzienną pracę oraz pozwalających na pozyskiwanie zdecydowanie większej liczby klientów. Moduły do porządków i/lub gastronomii z całą pewnością zaliczają się do pierwszej ze wskazanych grup. Program hotelowy z housekeepingiem pozwala na sprawne, a co najistotniejsze niezwykle szybkie rozdzielanie zadań pomiędzy personel.
Ba, nawet samo wylistowanie obowiązków na dany dzień bądź tydzień będzie w stanie załatwić komputerowy system - wystarczy tylko raz, przy początkowej konfiguracji wprowadzić wykonywane usługi housekeepingowe i określić okoliczności, w których pojawiają się dane zadania. W branży hotelarskiej najczęściej pojawiają się takie rzeczy jak zakrojone na mniejszą lub większą skalę porządki przed przyjazdem gości, sprzątanie po wyjeździe czy przegląd pokoju w trakcie pobytu. W programie hotelowym z housekeepingiem na tej właśnie podstawie tworzone są odpowiednie raporty. Rzecz jasna po sprawdzeniu statusów wszystkich obecnych na grafiku recepcyjnym rezerwacji oraz zestawieniu ich z wprowadzonymi do oprogramowania usługami na sprzątanie i inne czynności.
Powyższy schemat działania stanowi przykład z życia wzięty, bazujący na funkcjonowaniu specjalistycznego systemu NFHotel, oferowany przez polskiego producenta. Nawet jeśli dla niektórych brzmi nieco skomplikowanie, to w praktyce jest niezwykle proste i szybkie do wdrożenia. Pozytywne efekty użytkowania programu hotelowego z housekeepingiem będzie widać bardzo wyraźnie już po paru dniach. Albo i jeszcze szybciej. Skończy się ręczne tworzenie listy zadań, rysowanie dodatkowych schematów, bieganie po całym obiekcie w poszukiwaniu odpowiedzialnych za konkretne rzeczy osób. Oprogramowanie zarówno pokaże pracę niezbędną do wykonania, jak też poinformuje o jej wykonaniu.
Oczywiście zaraz po tym, kiedy personel wywiąże się ze swoich obowiązków i jednym dotknięciem ekranu telefonu da znać na recepcji, że dany pokój jest już gotowy do odbioru albo przyjęcia kolejnych gości. Tutaj mowa o module sprzątania, jaki program hotelowy z housekeepingiem NFHotel udostępnia dla użytkowników. Nadzwyczaj użyteczna rzecz, choćby w takich sytuacjach, kiedy turyści pojawiają się przed rozpoczęciem doby hotelowej. Lepiej takim klientom powiedzieć, żeby zaczekali na uporządkowanie pokoju i zaproponować kawę/herbatę, niż opryskliwie skwitować wszystko regulaminem i zostawić turystów “samych sobie winnych”. W całym powyższym kontekście warto wspomnieć, iż w programie hotelowym NFHotel z wbudowanym housekeepingiem istnieje możliwość przydzielania różnych ról - a każda z nich ma dostęp tylko i wyłącznie do ściśle określonych działów. Dzięki temu pokojowa może widzieć tylko moduł sprzątania - grafik rezerwacji czy dane klientów pozostaną ukryte i bezpieczne.
Niezaprzeczalną zaletę NFHotel jest przyspieszenie bądź zautomatyzowanie wielu codziennych czynności, co pozwala zaoszczędzić mnóstwo bezcennego czasu. A w skrajnych przypadkach nawet ograniczyć zatrudnienie, zmniejszając koszty prowadzenia obiektu turystycznego. Program hotelowy z housekeepingiem i innymi opcjonalnymi modułami - jak choćby pozwalające na zwiększenie liczby rezerwacji booking engine do uruchomienia widgetu na rezerwacje on-line do stron internetowych oraz mediów społecznościowych czy channel manager do natychmiastowej synchronizacji dostępności pokoi we wszystkich internetowych kanałach dystrybucji - swoje kosztuje. Ale to i tak zdecydowanie mniejsze sumy, niż kilku pracowników na etacie.

Jak działa NFHotel Room Service

Usługi sprzątania dodawane są do harmonogramu.

Skonfigurowany moduł automatycznie dodaje usługi sprzątania dla każdej nowej rezerwacji.

Jednym kliknięciem otwieramy gotowy do wydruku PDF z listą pokoi oraz usług, które mają być w nich wykonane. Wydruk prezentuje również czas potrzebny na sprzątanie.

W aplikacji on-line serwis sprzątający może zmienić status pokoju, który w czasie rzeczywistym przekazywany jest do programu hotelowego - od razu widać, że pokój jest gotowy.

Pokoje do sprzątania można przydzielać poszczególnym osobom z serwisu sprzątającego.

Aplikacja mobilna

Oprogramowanie dla serwisu sprzątającego dostępne jest z poziomu przeglądarki. Po zakończeniu sprzątania przesuwamy suwak i klikamy zapisz - gotowe! Wszyscy użytkownicy systemu wiedzą już, że pokój jest posprzątany!

Narzędzie wyjątkowo cenne w większych obiektach oraz przy dużym rozproszeniu pomieszczeń (obsługa apartamentów, domków letniskowych). Aplikacja na smartfonie błyskawicznie powiadamia recepcję o gotowym pokoju, co znacznie odciąża obsługę.
mobilny
on-line
Dostępny on-line
Wszystko pod kontrolą, gdziekolwiek jesteś.
Harmonogram zadań
Automatyczne przydzielanie usług do wykonania.
Raport 1 kliknięciem
Czeka gotowy do wydruku oraz użycia on-line w smartfonie.
Oszczędność czasu
Zapomnij o żmudnym rozpisywaniu grafiku sprzątania.

Przykładowe harmonogramy

Sprzątanie w dniu wyjazdu
 
Przegląd pokoju co 3 dni pobytu
 
Odświeżenie przed przyjazdem, jeśli od ostatniego pobytu minęło 5 dni
 
Czyszczenie jacuzzi co X dni pobytu
 
Codzienna wymiana ręczników
 
Sprzątanie generalne pokoju przy pobycie minimum 7 dni
 
Codzienne sprzątanie pokoju
 
Sprzątanie balkonu co X dni pobytu
 
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!