NFHotel Room Service

NFHotel Room Service dostarcza gotową listę usług sprzątania na dany dzień. Lista prezentowana jest w formie raportu generowanego 1 kliknięciem.

Do dyspozycji pokojowych jest również aplikacja na smartfonie która przekazuje on-line informacje do systemu.

Aplikacja housekeeping

We współczesnym hotelarstwie wdrożenie kompleksowej aplikacji housekeepingowej znacząco polepsza organizację pracy w obiekcie turystycznym. Zwłaszcza w tej dziedzinie usług, które zmieszczą się pod pojemnym pojęciem porządków domowych - ale i na kuchni można odnieść wymierne korzyści. Te zaś bazują przede wszystkim na potężnych oszczędnościach czasu. A jak wszystkim doskonale wiadomo - czas to pieniądz.
Aplikacje housekeepingowe są wysoce wyspecjalizowanymi narzędziami, ale równie dobrze mogą stanowić część większej, dalece bardziej rozbudowanej całości. W tym przypadku naturalnie najbardziej interesuje nas program hotelowy, który pomoże w rozdzielaniu zadań. Realia branży turystycznej wyglądają w ten sposób, że mało który ośrodek wypoczynkowy posiada stały personel sprzątający na etacie. Zdecydowanie częściej stosuje się zlecenia, w zależności od aktualnych potrzeb. W aplikacjach housekeeping zintegrowanych z interaktywnym grafikiem rezerwacji doskonale widać, które pokoje wymagają uporządkowania. I na jaką skalę - w końcu inaczej wygląda doprowadzenie do ładu pokoi po dwutygodniowym turnusie kolonii młodzieżowej, a jeszcze inaczej przygotowanie do otwarcia obiektu typowo sezonowego (np. pensjonatu nad morzem w Polsce: takie ośrodki zwykle działają od kwietnia/maja do września/października). To jak tropikalny tajfun przy morskiej bryzie.
Z aplikacją housekeepingową cały czas doskonale wiadomo, ile pracy będzie do wykonania na dzisiaj, jutro, za tydzień itd. Dzięki temu hotelarze szybko mogą oszacować, jakiej siły roboczej będą potrzebować. Za tym idzie precyzyjne planowanie wydatków - dzięki programowi hotelowemu można raz na zawsze zerwać z płaceniem komuś tylko za to, że przez określony czas przebywa na miejscu i jest do dyspozycji. Nawet, jeśli w danym dniu tylko zdarzenia nagłe, nieprzewidziane wypadki/usterki mogą sprawić że dana osoba rzeczywiście będzie potrzebna. Aplikacja housekeeping przyda się też osobom świadczącym pracę w obiektach hotelarskich. Pozwala na płynne wykonywanie zadań - bez marnotrawienia czasu na dopytywanie się co i gdzie zrobić - wreszcie pokaże, na jakie wynagrodzenie można liczyć.
Jeśli chodzi o aplikację housekeeping w programie hotelowym, na rodzimym rynku wyróżnia się NFHotel. Wszystko działa przejrzyście, pozwala różnicować dostęp do różnych działów i danych poszczególnym użytkownikom, funkcjonuje należycie na smartfonach i tabletach… W dużym uproszczeniu: kierownik/menedżer/zarządca administrujący całym systemem wprowadza usługi w rodzaju sprzątanie po wyjeździe, porządkowanie pustego pokoju co 3 dni, przygotowanie pokoju na przyjazd gości, pranie 2 razy tygodniu etc. - zgodnie z zasadami, jakie panują w danym ośrodku. Wraz z czasem potrzebnym na ich wykonanie, stawkami i pozostałymi niezbędnymi elementami. Aplikacja housekeepingowa w NFHotel automatycznie będzie tworzyła stosowne raporty, pokazujące co trzeba zrobić, jak długo to zajmie i ile to powinno kosztować.
Opisywany program hotelowy posiada też moduł sprzątania dla personelu, pokazujący pokoje/apartamenty wymagające uwagi. Po wykonaniu zadania wystarczy, że osoba odpowiedzialna za porządki zaznaczy stosowną opcję w aplikacji housekeepingowej, a recepcjoniści od razu będą wiedzieć, że dany pokój jest już gotowy i czeka na gości. To samo w drugą stronę - jeśli ktoś zgłosi recepcjonistom chociażby poplamiony winem obrus, ci stosownie oflagują konkretny pokój w programie hotelowym. Mogą też skorzystać z komunikatora i przekazać informację odpowiednim osobom.
Aplikacja housekeeping dla hotelarstwa stwarza mnóstwo możliwości, które w dłuższej perspektywie przynoszą jak najbardziej wymierne zyski. Program hotelowy wyposażony w stosowny moduł nada się do tego najlepiej - tam opcje przeznaczone do szeroko rozumianego housekeepingu stanową tylko część spośród wielu przydatnych funkcji. A zawsze lepiej korzystać z jednego systemu, zamiast przełączać się pomiędzy oknami albo próbować połączyć ze sobą zupełnie odmienne oprogramowania.

Jak działa NFHotel Room Service

Usługi sprzątania dodawane są do harmonogramu.

Skonfigurowany moduł automatycznie dodaje usługi sprzątania dla każdej nowej rezerwacji.

Jednym kliknięciem otwieramy gotowy do wydruku PDF z listą pokoi oraz usług, które mają być w nich wykonane. Wydruk prezentuje również czas potrzebny na sprzątanie.

W aplikacji on-line serwis sprzątający może zmienić status pokoju, który w czasie rzeczywistym przekazywany jest do programu hotelowego - od razu widać, że pokój jest gotowy.

Pokoje do sprzątania można przydzielać poszczególnym osobom z serwisu sprzątającego.

Aplikacja mobilna

Oprogramowanie dla serwisu sprzątającego dostępne jest z poziomu przeglądarki. Po zakończeniu sprzątania przesuwamy suwak i klikamy zapisz - gotowe! Wszyscy użytkownicy systemu wiedzą już, że pokój jest posprzątany!

Narzędzie wyjątkowo cenne w większych obiektach oraz przy dużym rozproszeniu pomieszczeń (obsługa apartamentów, domków letniskowych). Aplikacja na smartfonie błyskawicznie powiadamia recepcję o gotowym pokoju, co znacznie odciąża obsługę.
mobilny
on-line
Dostępny on-line
Wszystko pod kontrolą, gdziekolwiek jesteś.
Harmonogram zadań
Automatyczne przydzielanie usług do wykonania.
Raport 1 kliknięciem
Czeka gotowy do wydruku oraz użycia on-line w smartfonie.
Oszczędność czasu
Zapomnij o żmudnym rozpisywaniu grafiku sprzątania.

Przykładowe harmonogramy

Sprzątanie w dniu wyjazdu
 
Przegląd pokoju co 3 dni pobytu
 
Odświeżenie przed przyjazdem, jeśli od ostatniego pobytu minęło 5 dni
 
Czyszczenie jacuzzi co X dni pobytu
 
Codzienna wymiana ręczników
 
Sprzątanie generalne pokoju przy pobycie minimum 7 dni
 
Codzienne sprzątanie pokoju
 
Sprzątanie balkonu co X dni pobytu
 
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!