Wypróbuj za darmo

NFHotel Room Service

NFHotel Room Service dostarcza gotową listę usług sprzątania na dany dzień. Lista prezentowana jest w formie raportu generowanego 1 kliknięciem.

Do dyspozycji pokojowych jest również aplikacja na smartfonie która przekazuje on-line informacje do systemu.

Housekeeping w programie hotelowym

W branży hotelarskiej housekeeping stanowi jedną z istotniejszych, a zarazem dość niewdzięcznych obszarów działalności. Generalnie niewielu turystów docenia wysoką dbałość o szczegóły w tym zakresie, natomiast praktycznie każdy gość zauważy najdrobniejsze niedociągnięcia. I w wariancie optymistycznym zgłosi pretensje na recepcji, zaś w wersji pesymistycznej wyrobi sobie negatywną opinię na temat całego obiektu. Na szczęście są już programy hotelowe, które posiadają dedykowane housekeepingowi moduły.
Właściwa organizacja prac porządkowych i kuchennych niejednemu hotelarzowi spędza sen z powiek. Z jednej strony trzeba pilnować sprzątania pokoi, naprawiania usterek i przygotowywania wyżywienia (dotyczy głównie pensjonatów i hoteli), a z drugiej: jak ognia unikać sytuacji, w których zatrudnia się ludzi na “puste przebiegi”. W programie hotelowym obejmującym zadania housekeepingowe można mieć nad wszystkim pełną kontrolę, dzięki której koszty prowadzenia obiektu spadną, a i personel swoją pracę będzie w stanie wykonać o wiele sprawniej. Nie wspominając już o ogromnym ograniczeniu czasu przeznaczanego na średnio produktywną administrację.
Najlepszym dowodem na to, że kompleksowy program hotelowy jest w stanie wydatnie pomóc w housekeepingu ośrodków wypoczynkowych, będzie polski NFHotel. Za konkretne przykłady posłużą nam dwa niby osobne, aczkolwiek w praktyce bardzo mocno związane ze sobą moduły. Pierwszym z nich będą automatycznie i błyskawicznie generowane raporty: dla danego dnia, tygodnia - pełna dowolność. Każdy taki dokument pokazuje, które pokoje, domki i/lub apartamenty wymagają interwencji personelu sprzątającego. A także jakie konkretnie powiązane z housekeepingiem działania powinny być podjęte. Drugą taką częścią programu hotelowego będzie interaktywny panel porządkujących i/lub pokojowych - bardzo dobry na urządzeniach mobilnych. Na czerwono pokazuje pokoje do posprzątania, a po zrobionej robocie osoby sprzątające oznaczają je na zielono - i recepcjoniści natychmiast wiedzą, czy gościom którzy zarezerwowali dany pokój można już wydać klucze, czy lepiej zaproponować kolejne ciasteczko do kawy.
Oczywiście obie wspomniane wyżej opcje na housekeeping w programie hotelowym byłyby nic nie warte bez uprzedniego wprowadzenia do systemu konkretnych usług. Osoby prowadzące obiekty hotelarskie zapewne doskonale rozróżniają sprzątanie po wyjeździe od przeglądu w trakcie pobytu, który z kolei jest czymś zupełnie innym od przetarcia kurzy w pokoju pustym od dłuższego czasu. Program hotelowy NFHotel pozwala na bardzo swobodną konfigurację usług housekeepingowych, które będą się pojawiać przy stosownym statusie pokoi. Wystarczy wprowadzić je do systemu raz, a później przewidywaniem łącznego czasu na ich wykonanie w danym dniu i tworzeniem listy pokoi do sprawdzenia zajmuje się oprogramowanie.
Za sprawą przemyślanego, rozbudowanego programu hotelarskiego działający w biznesie turystycznym otrzymują mnóstwo konkretnych korzyści. Funkcjonalności z rodzaju housekeeping może i nie przynoszą zysków bezpośrednio - w przeciwieństwie do wbudowanych rezerwacji on-line czy automatycznie obsługiwanych kanałów sprzedaży pokoi w internecie (portale rezerwacyjne w typie booking.com) - ale w dłuższej perspektywie pozwalają poczynić znaczne oszczędności.

Jak działa NFHotel Room Service

Usługi sprzątania dodawane są do harmonogramu.

Skonfigurowany moduł automatycznie dodaje usługi sprzątania dla każdej nowej rezerwacji.

Jednym kliknięciem otwieramy gotowy do wydruku PDF z listą pokoi oraz usług, które mają być w nich wykonane. Wydruk prezentuje również czas potrzebny na sprzątanie.

W aplikacji on-line serwis sprzątający może zmienić status pokoju, który w czasie rzeczywistym przekazywany jest do programu hotelowego - od razu widać, że pokój jest gotowy.

Pokoje do sprzątania można przydzielać poszczególnym osobom z serwisu sprzątającego.

Aplikacja mobilna

Oprogramowanie dla serwisu sprzątającego dostępne jest z poziomu przeglądarki. Po zakończeniu sprzątania przesuwamy suwak i klikamy zapisz - gotowe! Wszyscy użytkownicy systemu wiedzą już, że pokój jest posprzątany!

Narzędzie wyjątkowo cenne w większych obiektach oraz przy dużym rozproszeniu pomieszczeń (obsługa apartamentów, domków letniskowych). Aplikacja na smartfonie błyskawicznie powiadamia recepcję o gotowym pokoju, co znacznie odciąża obsługę.
mobilny
on-line
Dostępny on-line
Wszystko pod kontrolą, gdziekolwiek jesteś.
Harmonogram zadań
Automatyczne przydzielanie usług do wykonania.
Raport 1 kliknięciem
Czeka gotowy do wydruku oraz użycia on-line w smartfonie.
Oszczędność czasu
Zapomnij o żmudnym rozpisywaniu grafiku sprzątania.

Przykładowe harmonogramy

Sprzątanie w dniu wyjazdu
 
Przegląd pokoju co 3 dni pobytu
 
Odświeżenie przed przyjazdem, jeśli od ostatniego pobytu minęło 5 dni
 
Czyszczenie jacuzzi co X dni pobytu
 
Codzienna wymiana ręczników
 
Sprzątanie generalne pokoju przy pobycie minimum 7 dni
 
Codzienne sprzątanie pokoju
 
Sprzątanie balkonu co X dni pobytu
 
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!