Wypróbuj za darmo

NFHotel Room Service

NFHotel Room Service dostarcza gotową listę usług sprzątania na dany dzień. Lista prezentowana jest w formie raportu generowanego 1 kliknięciem.

Do dyspozycji pokojowych jest również aplikacja na smartfonie która przekazuje on-line informacje do systemu.

Oprogramowanie housekeepingowe

Era inteligentnych “smartdomów” zdaje się zbliżać nieuchronnie, coraz większymi krokami. W branży turystyczno-hotelarskiej już teraz na porządku dziennym są informatyczne rozwiązania, które wydatnie pomagają w organizacji szeroko pojmowanych prac porządkowych. Być może oprogramowanie housekeepingowe dopiero raczkuje, wszelako już teraz jest w stanie przynieść bardzo wymierne korzyści. A potencjał do szybkiego rozwoju ma niewątpliwie bardzo duży.

W całym tym szale na inteligentne systemy rozchodzi się o to, aby użytkownik zaoszczędził jak najwięcej czasu. Program hotelowy z wbudowanym oprogramowaniem housekeepingowym będzie bardzo dobrym rozwiązaniem głównie dla tych obiektów, w których podział obowiązków jest ściśle rozgraniczony - nie ma ludzi “od wszystkiego”, co niestety często bywa równoznaczne z jakością “do niczego”. Zresztą realia hotelarskie wyglądają w ten sposób, że personel pokojowy nie ma stałych etatów, tylko dostają cykliczne zlecenia. Wymiarem godzinowo-płacowym dopasowywane do aktualnych potrzeb. Dzięki oprogramowaniu housekeepingowemu z dużym wyprzedzeniem widać, co trzeba będzie zrobić w nadchodzących dniach. I dzięki temu wcześniej zamówić usługi sprzątania, bez nerwowego oczekiwania czy zleceniobiorcy będą akurat dostępni.

Doskonałym przykładem wyposażonego w taki praktyczny moduł sprzątania programu hotelowego będzie NFHotel. Polski, działający w pełni on-line, dostępny na wszystkich urządzeniach mobilnych system. Funkcjonalność oprogramowania housekeepingowego zasadza się na dwóch, a w zasadzie trzech filarach. Pierwszy z nich wprawdzie wymaga bezpośredniego zaangażowania administratora… ale generalnie niezbędne w tym etapie czynności wykonuje się raz, a do tego robi je producent w ramach początkowej konfiguracji. Mowa o wprowadzeniu wszystkich wykonywanych usług sprzątania do systemu i określeniu okoliczności ich występowania. Przegląd pokoi co parę dni, porządki po wyjeździe, przygotowanie pokoi do przyjazdu etc.

Na tej podstawie oprogramowanie housekeepingowe zintegrowane z grafikiem rezerwacji w programie hotelowym może automatycznie generować specjalne raporty. Taki dokument wyraźnie pokazuje co, gdzie i kiedy trzeba będzie zrobić - zgodnie z zasadami ustalonymi przez gospodarzy obiektu. A skoro komputer jest w stanie sam wygenerować taką listę, odpada konieczność ślęczenia z kartką nad grafikiem rezerwacji i dopisywania kolejnych rzeczy do zrobienia w miarę pojawiania się nowych gości.
W oprogramowaniu housekeepingowym NFHotel jest nawet specjalna funkcja dla pokojowych. Dzięki niej uporządkowany już pokój osoba sprzątająca może natychmiast oznaczyć jako gotowy, w specjalnej aplikacji na telefon. A następnie przejść do kolejnego, na ekranie oznaczonego na czerwono - opisanego stosownie do zadania, które trzeba tam wykonać. Z kolei recepcjoniści widzą, że posprzątany pokój zmienił status na zielony, czyli przygotowany już do zakwaterowania gości. A wszystko odbywa się szybko, bez biegania do jakiejś listy na zapleczu czy pokrzykiwania po korytarzu - szczególnie przydatne jest to przy apartamentach które bywają rozproszone.

Możliwości oprogramowania housekeepingowego wykraczają daleko poza błyskawiczne raportowanie szeroko pojmowanych porządków. Żeby wymienić tylko tworzenie listy zakupów do kuchni, na podstawie aktualnego menu, liczby i wielkości porcji serwowanego wyżywienia oraz stanu zaopatrzenia. Wzbogacenie programu NFHotel o tego rodzaju opcje stanowi tylko kwestię czasu. A biorąc pod uwagę szybkie tempo rozwoju systemu, z pewnością będzie to szybciej niż później.

Jak działa NFHotel Room Service

Usługi sprzątania dodawane są do harmonogramu.

Skonfigurowany moduł automatycznie dodaje usługi sprzątania dla każdej nowej rezerwacji.

Jednym kliknięciem otwieramy gotowy do wydruku PDF z listą pokoi oraz usług, które mają być w nich wykonane. Wydruk prezentuje również czas potrzebny na sprzątanie.

W aplikacji on-line serwis sprzątający może zmienić status pokoju, który w czasie rzeczywistym przekazywany jest do programu hotelowego - od razu widać, że pokój jest gotowy.

Pokoje do sprzątania można przydzielać poszczególnym osobom z serwisu sprzątającego.

Aplikacja mobilna

Oprogramowanie dla serwisu sprzątającego dostępne jest z poziomu przeglądarki. Po zakończeniu sprzątania przesuwamy suwak i klikamy zapisz - gotowe! Wszyscy użytkownicy systemu wiedzą już, że pokój jest posprzątany!

Narzędzie wyjątkowo cenne w większych obiektach oraz przy dużym rozproszeniu pomieszczeń (obsługa apartamentów, domków letniskowych). Aplikacja na smartfonie błyskawicznie powiadamia recepcję o gotowym pokoju, co znacznie odciąża obsługę.
mobilny
on-line
Dostępny on-line
Wszystko pod kontrolą, gdziekolwiek jesteś.
Harmonogram zadań
Automatyczne przydzielanie usług do wykonania.
Raport 1 kliknięciem
Czeka gotowy do wydruku oraz użycia on-line w smartfonie.
Oszczędność czasu
Zapomnij o żmudnym rozpisywaniu grafiku sprzątania.

Przykładowe harmonogramy

Sprzątanie w dniu wyjazdu
 
Przegląd pokoju co 3 dni pobytu
 
Odświeżenie przed przyjazdem, jeśli od ostatniego pobytu minęło 5 dni
 
Czyszczenie jacuzzi co X dni pobytu
 
Codzienna wymiana ręczników
 
Sprzątanie generalne pokoju przy pobycie minimum 7 dni
 
Codzienne sprzątanie pokoju
 
Sprzątanie balkonu co X dni pobytu
 
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!