NFHotel Room Service

NFHotel Room Service dostarcza gotową listę usług sprzątania na dany dzień. Lista prezentowana jest w formie raportu generowanego 1 kliknięciem.

Do dyspozycji pokojowych jest również aplikacja na smartfonie która przekazuje on-line informacje do systemu.

System housekeeping dla hoteli

Pod biznesowym pojęciem housekeepingu mieszczą się czynności prania, odkurzania, mycia podłóg i okien, zmiany pościeli, zamiatania, robienia zakupów, przygotowywania jedzenia, prasowania… to wszystko, co w zamierzchłych (choć nie tak dawnych) czasach zwykło uważać się za wyłączne obowiązki gospodyni domowej. Nie będziemy tu jednak rozpalać światopoglądowych dyskusji, tylko przybliżymy temat komputerowych systemów housekeepingu dla hoteli.
Specjalistyczne oprogramowanie do prowadzenia obiektów turystycznych powinno składać się z mnóstwa rozmaitych funkcjonalności, które pozwolą usprawnić i przyspieszyć wiele codziennych czynności. A niektóre nawet w pełni zautomatyzować, jak choćby obsługę rezerwacji on-line czy tych klientów, którzy korzystają z pośrednictwa portali rezerwacyjnych OTA (zobacz NFHotel Channel Manager). Zintegrowany z programem hotelowym system housekeeping z całą pewnością zalicza się do tej pierwszej kategorii. Zasada jest prosta - im więcej obszarów pracy rejestruje oprogramowanie (w taki czy inny sposób), tym szersza skala automatycznego tworzenia zadań do wykonania. Bez ręcznego liczenia, dopytywania się personelu u przełożonych, biegania po kolejne wytyczne po wykonaniu pracy.
Krótko i dobitnie: odpowiednie wdrożenie systemu housekeepingowego do hotelu przyniesie znaczące oszczędności czasowe. Czyli czegoś, czego nie sposób dokupić za żadne pieniądze - przy czym można to wykorzystać na produktywne, przynoszące wymierne efekty działania. Za modelowy przykład ilustrujący powyższą tezę posłuży nam NFHotel - polski program hotelowy, zdecydowanie jeden z najbardziej innowacyjnych na rynku. Wbudowany moduł sprzątania dla pokojowych dokładnie pokazuje, które pokoje wymagają porządków. A także jakie konkretnie usługi mają być przeprowadzone. Oczywiście systemowi housekeepingowemu dla hoteli daleko jeszcze do inteligentnego domu, ale to niewątpliwie duży krok w tym właśnie kierunku.

Zobacz program dla apartamentów - tu w szczególności sprawdzi się moduł sprzątania.

W opisywanym programie hotelowym wygląda to w taki sposób, że zarządca/administrator jeden jedyny raz wprowadza schemat cyklicznych porządków. Ten z reguły opiera się na statusie pokoi i rezerwacji, z okazjonalnymi interwencjami na prośbę gości. Naturalnie automatyczny system housekeeping dla hoteli będzie obejmował przede wszystkim te zaplanowane zawczasu sprzątania. Po prostu kiedy oprogramowanie wykryje, że dany pokój wymaga uwagi - bo goście wyjechali albo gospodarze robią przegląd co 3 dni itd. - oznacza go odpowiednio i dodaje do raportów. I tak tego typu dokumenty pokazują z dużym wyprzedzeniem, jaki zakres działań porządkowych będzie do przeprowadzenia w danym dniu. Z kolei personel pokojowy może odznaczać posprzątane pokoje, co dla recepcjonistów witających gości przyjeżdżających do obiektu stanowi kluczową informację. Wszystko dyskretnie na ekranie programu hotelowego, bez wykrzykiwania na cały głos że “piętnastka zrobiona”.
System housekeepingowy dla hoteli w NFHotel już teraz jest bardzo przydatny, a niewątpliwie ma jeszcze ogromne pole do rozwoju. Żeby wspomnieć tylko moduł gastronomiczny, połączony ze stanami magazynowymi i menu. Lista na zakupy stworzy się sama, w zależności od szacowanego zapotrzebowania na produkty do przygotowania wyżywienia dla obecnych i meldujących się wkrótce gości. A jako że polski program hotelowym jest systematycznie wzbogacany o nowe funkcjonalności, taki rozwój we wbudowanym systemie housekeeping dla hoteli jest tylko kwestią czasu. Oraz środków i zasobów.

Jak działa NFHotel Room Service

Usługi sprzątania dodawane są do harmonogramu.

Skonfigurowany moduł automatycznie dodaje usługi sprzątania dla każdej nowej rezerwacji.

Jednym kliknięciem otwieramy gotowy do wydruku PDF z listą pokoi oraz usług, które mają być w nich wykonane. Wydruk prezentuje również czas potrzebny na sprzątanie.

W aplikacji on-line serwis sprzątający może zmienić status pokoju, który w czasie rzeczywistym przekazywany jest do programu hotelowego - od razu widać, że pokój jest gotowy.

Pokoje do sprzątania można przydzielać poszczególnym osobom z serwisu sprzątającego.

Aplikacja mobilna

Oprogramowanie dla serwisu sprzątającego dostępne jest z poziomu przeglądarki. Po zakończeniu sprzątania przesuwamy suwak i klikamy zapisz - gotowe! Wszyscy użytkownicy systemu wiedzą już, że pokój jest posprzątany!

Narzędzie wyjątkowo cenne w większych obiektach oraz przy dużym rozproszeniu pomieszczeń (obsługa apartamentów, domków letniskowych). Aplikacja na smartfonie błyskawicznie powiadamia recepcję o gotowym pokoju, co znacznie odciąża obsługę.
mobilny
on-line
Dostępny on-line
Wszystko pod kontrolą, gdziekolwiek jesteś.
Harmonogram zadań
Automatyczne przydzielanie usług do wykonania.
Raport 1 kliknięciem
Czeka gotowy do wydruku oraz użycia on-line w smartfonie.
Oszczędność czasu
Zapomnij o żmudnym rozpisywaniu grafiku sprzątania.

Przykładowe harmonogramy

Sprzątanie w dniu wyjazdu
 
Przegląd pokoju co 3 dni pobytu
 
Odświeżenie przed przyjazdem, jeśli od ostatniego pobytu minęło 5 dni
 
Czyszczenie jacuzzi co X dni pobytu
 
Codzienna wymiana ręczników
 
Sprzątanie generalne pokoju przy pobycie minimum 7 dni
 
Codzienne sprzątanie pokoju
 
Sprzątanie balkonu co X dni pobytu
 
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!