Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Intuicyjny booking engine

W hotelarstwie możemy zaobserwować dwa ścierające się, kompletnie przeciwstawne trendy. Z jednej strony zarządcy obiektów noclegowych robią wszystko, żeby jak najwięcej turystów bukowało turnusy bezpośrednio. Z drugiej zaś nawiązują współpracę z coraz większą liczbą pobierających spore (nawet kilkanaście procent) prowizje portali rezerwacyjnych, byle tylko zmaksymalizować obłożenie. Intuicyjny booking engine stanowi narzędzie niezbędne dla pierwszej z wymienionych kategorii działań. Przyjmowanie rezerwacji przez internet w trybie 24/7 stwarza świetne perspektywy.
Bukowanie z poziomu witryny www danego ośrodka wypoczynkowego, a także mediów społecznościowych, serwisów miejskich czy portali ogłoszeniowo-turystycznych (niektóre pozwalają umieścić taki dodatkowy moduł), spokojnie można porównywać do drugiej recepcji. Tyle że obsługującej teoretycznie nieograniczoną liczbę potencjalnych klientów, na dodatek przez cały czas. Pozostaje jeszcze ważna kwestia, jak takiego intuicyjnego booking engine’a wdrożyć. Generalnie wyjścia z tej sytuacji są dwa: albo wydać górę kasy na opracowane indywidualnie rozwiązanie informatyczne, albo zainwestować w sprawdzony program hotelowy, wyposażony w stosowną funkcjonalność na rezerwacje on-line.

Warto zwrócić baczniejszą uwagę na NFHotel

Druga z wymienionych alternatyw zdaje się być atrakcyjniejsza i lepiej uzasadniona z ekonomicznego punktu widzenia. Choćby z tego prostego faktu, że decydując się na “gotowca” można wdrożyć sprawdzone przez innych narzędzie właściwie z miejsca. A poza tym w pakiecie można liczyć na szereg innych, równie przydatnych rzeczy. Z intuicyjnym booking enginem zintegrowane mogą być m.in. interaktywny grafik recepcyjny, bazujące na danych z systemu raporty oraz analizy statystyczne, wbudowany komunikator dla personelu hotelowego czy channel manager do synchronizacji informacji o dostępnych i zajętych pokojach we wszystkich kanałach sprzedaży. Taki niezwykle atrakcyjny zestaw oferuje chociażby NFHotel, specjalistyczne oprogramowanie opracowane i systematycznie rozbudowywane przez firmę NetFactory. Oczywiście taki program hotelowy na bogato, w maksymalnie “wypasionej” wersji kosztuje konkretne pieniądze. To jednak inwestycja z gatunku takich, które bardzo szybko się zwrócą. I zaczną dla hotelarza zarabiać, m.in. dzięki intuicyjnemu booking engine’owi.

Samoobsługa ciągle w cenie

O ile bowiem znaczna część funkcjonalności przynosi zyski poprzez polepszenie organizacji pracy czy oszczędzanie czasu personelu wykonującego codzienne zadania, tak rezerwacje online są źródłem bezpośrednich wpływów pieniędzy na konto. Ewentualnie do kieszeni, jeśli gość woli zapłacić gotówką po przyjeździe. Pod warunkiem wszakże, że przeciętny internauta poradzi sobie z całym procesem bukowania. Intuicyjny booking engine będzie inteligentnym asystentem dla każdego. Od komputerowego geeka podróżującego kilka razy do roku po totalnego laika w nowoczesnych technologiach i urządzeniach mobilnych, który na wczasy wyjeżdża raz na dekadę. Właśnie dlatego absolutnie kluczowymi kwestiami są przejrzystość prezentowanych informacji oraz prostota obsługi. Graficzne fajerwerki może i fajnie wyglądają na schemacie, ale często tylko przeszkadzają. Poza tym zaprojektowanie intuicyjnego booking engine’u wymaga logicznego podziału rezerwacji na kolejne etapy. Zaśmiecanie ekranu niepotrzebnymi w danej chwili pytaniami i danymi tylko mąci w głowie, przynosząc skutek odwrotny od zamierzonego.

Zaczynać od tego, co najważniejsze i pozwoli przejść dalej

Na początek należy uświadomić sobie, jakie informacje są potrzebne na początku. O co w pierwszej kolejności zapyta recepcjonista osoby dzwoniące z zapytaniem? O liczbę i wiek uczestników pobytu oraz preferowany termin, żeby sprawdzić czy znajdzie się coś wolnego. Dokładnie tak samo powinna wyglądać procedura w intuicyjnym booking enginie. Najpierw poszukać dostępnych opcji, a dopiero potem spróbować “sprzedać” klientowi dodatki w stylu ekskluzywnych atrakcji, wyżywienia w eleganckiej restauracji czy specjalnych pakietów na wyjątkową okoliczność. Niewątpliwym plusem NFHotel jest fakt, że po wyświetleniu standardów do wyboru dynamicznie przelicza ceny wraz z dobieraniem przez klienta kolejnych rzeczy ze “sklepu”. W każdym momencie widać, jaki będzie sumaryczny koszt dla poszczególnych pokoi. Potem intuicyjnemu booking engine’owi pozostaje dopełnić formalności. Czyli wyświetlić małe podsumowanie, a jeśli gość potwierdzi wszystko - pokazać link do płatności on-line (jeśli obiekt takowe ma) i wysłać na podany adres e-mail stosowne wiadomości. Rzecz jasna od razu i z automatu, bez angażowania kogokolwiek z pracowników.
Lepsze jest wrogiem dobrego - to powiedzenie jak ulał pasuje także do rezerwowania bezpośredniego na stronach internetowych. Intuicyjny booking engine może i wygląda mniej korzystnie, ale to pełne zbędnych bajerów silniki rezerwacji gubią więcej turystów. Choć bardziej adekwatniejsze byłoby stwierdzenie że skomplikowane, nieczytelne mechanizmy wprost odstraszają potencjalnych klientów.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona poprzez błyskawiczne płatności on-line. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
lockcogtabletrocketfunnel