Wypróbuj za darmo

NFHotel Channel Manager

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine).

Najszybsze połączenie programu hotelowego z booking.com

Portale rezerwacyjne OTA systematycznie zwiększają swoje udziały w globalnym rynku turystycznym. To fakt, z którym muszą pogodzić i zmierzyć się wszyscy hotelarze - współpraca z tego rodzaju serwisami stanowi konieczność, jeśli na poważnie myśli się o maksymalizacji obłożenia i zysków. Do takiej kooperacji trzeba się jednak dobrze przygotować, a najszybsze połączenie programu hotelowego z booking.com będzie w tym wszystkim podstawowym narzędziem. I jest ku temu parę całkiem konkretnych powodów.
Zacznijmy od przypomnienia, czym jest overbooking. Hotelarze, którzy zaczęli korzystać z internetowych kanałów sprzedaży pokoi (i to kilku jednocześnie) bez stosownego zaplecza technologicznego, wiedzą o tym aż za dobrze. Nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł nigdy nie przynosi niczego dobrego, a już zwłaszcza kiedy z braku wolnych miejsc trzeba odwołać pobyt komuś, kto skorzystał ze wspomnianego we wstępie największego portalu turystycznego. Posiadanie najszybszego połączenia programu hotelowego z booking.com pozwoli hotelarzom nie tylko uniknąć wielu pułapek i nieprzyjemności, ale też czerpać maksymalne zyski ze współpracy z tym serwisem rezerwacyjnym. Reguła jest prosta - im więcej klientów (zwłaszcza w sezonach niskich), tym większe obłożenie i przychody. Nie ma na to lepszego sposobu, jak udostępnić wszystkie pokoje na bookingu, a potem całkowicie zautomatyzować obsługę spływających rezerwacji.

Nie robi się nic specjalnego, a kasa leci

Marzenie z rodzaju nierealnych do spełnienia, ale możliwych do zrealizowania. Z najszybszym połączeniem programu hotelowego z booking.com takie śmiałe plany naprawdę mogą się udać. Jako przykład najlepiej będzie przywołać NFHotel - oprogramowanie dedykowane obiektom noclegowym, które w tym zakresie osiąga bodaj najlepsze wyniki spośród wszystkich specjalistycznych systemów dla hotelarstwa, jakie są dostępne na polskim rynku. A to za sprawą nadspodziewanie wydajnego channel managera, który nowe rezerwacje z portalu ściągnie na grafik w ok. 8-10 sekund, zaś informację o zajętym pokoju prześle jeszcze szybciej. O tym, że dany termin jest niedostępny, extranet wie już po upływie sekundy po zapisaniu. Najszybsze połączenie programu hotelowego z bookingiem zbudowano w taki sposób, że oprogramowanie co sekundę odpytuje extranet. I jeśli dla danego obiektu pojawiło się coś nowo, natychmiast ściąga do NFHotel. Szkopuł tkwi w tym, że bookingowi chwilę zajmuje przygotowanie paczki danych z niezbędnymi informacjami o nowej rezerwacji lub modyfikacjach. Tego opóźnienia póki co nie da rady przeskoczyć.

O kilka długości przed konkurencją za sprawą maksymalnej szybkości

Warto w tym momencie przytoczyć wyniki, jakie w dwustronnej komunikacji z extranetem osiągają inne channel managery, cieszące się dobrą opinią wśród polskich hotelarzy. Otóż w najszybszym połączeniu programu hotelowego z booking.com najistotniejsza jest właśnie częstotliwość zapytań wysyłanych przez CM-a do extranetu. A przynajmniej tak jest od przełomu 2017 i 2018 roku, kiedy to turystyczny gigant zmienił technologię przekazywania danych i wprowadził tzw. standard OTA. Do sprawnego działania w nowej specyfikacji potrzeba mocnego zaplecza sprzętowo-technicznego - ale jak widać po rezultatach, większość dostawców oprogramowania hotelarskiego oszczędza na serwerach. Do najszybszego połączenia programu hotelowego z bookingiem niektórym brakuje naprawdę sporo. Nie może być inaczej, jeśli średnia podawana przez dział connectivity wynosi aż 60 sekund. Ba, niektórzy dalej promują czas ściągania rezerwacji w 3 minuty jako rewelacyjny! Cóż, są jeszcze tacy którzy wykładają więcej środków na marketing niż innowacje, które przyniosą konkretne korzyści użytkownikom.

Czysta, chłodna kalkulacja

Jak najszybsze połączenie programu hotelwego z booking.com jest niezbędne do tego, żeby dany obiekt noclegowy prawidłowo funkcjonował w internecie. Właśnie ten serwis przyciąga najwięcej unikalnych użytkowników - czyli potencjalnych klientów. Poza tym im lepsze czasy w przesyle danych pomiędzy systemami, tym mniejsze okienko czasowe do wystąpienia przypadkowego overbookingu. Być może więcej osób zobaczy komunikat w rodzaju “Było tak blisko! Niestety ostatni wolny pokój właśnie został zarezerwowany”, ale to tylko pokazuje że konkretne miejscówka cieszy się dużym wzięciem i popularnością. A skoro NFHotel może się poszczycić najszybszym połączeniem programu hotelowego z bookingiem, wdrożenie rozwiązania NetFactory pozwoli zarówno zwiększyć wpływy, jak też pośrednio polepszyć wizerunek obiektu.
Kompleksowy, wysoce wyspecjalizowany system dla przedsiębiorstw turystycznych ma wiele przydatnych modułów. Także takich, które znacząco usprawniają organizację codziennej pracy - żeby wymienić tylko zintegrowany booking engine, codzienne raporty sprzątania i wyżywienia, automatycznie wypełniane informacjami z bazy danych szablony wiadomości e-mail do klientów czy kreatora rezerwacji do wyszukiwania wolnych terminów. Najszybsze połączenie programu hotelowego z booking.com to jeden z wielu, wielu atutów NFHotel.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji

Wbudowany booking engine

Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook

Elastyczny cennik

Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Więcej rezerwacji

Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​

Oszczędność czasu​

Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​

Brak błędów​

Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Zapisz się do newslettera

Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2021 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
chart-barsrocketclock