Wypróbuj za darmo

NFHotel Booking Engine

Moduł rezerwacji on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Booking engine cena

Booking engine i cena za taki widget budzą wśród hotelarzy sporo emocji. Rezerwacje on-line na własnych stronach internetowych, Facebooku i innych mediach społecznościowych we współczesnej branży hotelarskiej w zasadzie stanowią już standard. Przynajmniej w tych obiektach, które dbają o wygodę potencjalnego klienta. Booking engine w praktyce stanowi internetowy, otwarty 24/7 odpowiednik stacjonarnej recepcji z telefonami. A na dodatek cena, jaką należy uiścić za takie funkcjonalne i przydatne narzędzie, jest wielokrotnie niższa niż koszty JEDNEGO pełnego etatu recepcjonisty.

Booking engine NFHotel odeśle zawód recepcjonisty do lamusa?

Śmiała hipoteza, lecz wobec postępującej informatyzacji kolejnych dziedzin życia i systematycznie rosnącego udziału internetowych kanałów sprzedaży w generowaniu przychodów w obiektach noclegowych, taki scenariusz staje się coraz bardziej prawdopodobny. Booking engine w atrakcyjnej cenie jest zwyczajnie wydajniejszy i ekonomiczniejszy od pracy ludzkiej - takie są po prostu fakty. Oczywiście zakres obowiązków recepcjonisty jest znacznie szerszy niż odbieranie telefonów od potencjalnych klientów i przyjmowanie rezerwacji, ale akurat w kwestii sprawdzania dostępnych pokoi i bukowania do rezerwacji internetowych nie ma startu. Dzięki booking engine’owi turyści mogą rezerwować dokładnie wtedy, kiedy dla nich jest najwygodniej - np. późnym wieczorem. Już teraz formularze do wysyłania zapytań e-mailem są zupełnie zbędne. I tylko kwestią czasu wydaje się być moment, w którym przystępne ceny booking engine’ów całkowicie wyrugują telefony z recepcji hotelowych.

Jakie są koszty włączenia rezerwacji on-line?

Na takie pytania najzwyczajniej w świecie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Na konkretną cenę booking engine’u wpływa mnóstwo rozmaitych zmiennych. Na przykładzie programu hotelowego NFHotel, który posiada całkowicie własny moduł do rezerwacji przez internet, trzeba wziąć pod uwagę przede wszystkim liczbę pokoi. Całkiem logicznie - w końcu im więcej pokoi, apartamentów, domków letniskowych czy innych tam jednostek noclegowych, tym bardziej rozbudowany będzie booking engine. Pilnowanie dostępności każdego pokoju z osobna to niby zadanie dla channel managera, ale przecież widget rezerwacyjny też musi na bieżąco sprawdzać, czy w podanym przez klienta terminie i standardzie są jeszcze wolne miejsca. Najlepiej na każdym kroku, żeby ewentualne rozczarowanie miało wymiar mały (widać ktoś był szybszy) zamiast destruktywny (anulowali MOJĄ rezerwację? Skandal!).

Zobacz:

  • Ile kosztuje booking engine hotelu?
  • Jaka prowizja z booking engine?
  • Cena booking engine na stronę www hotelu.

Za booking engine płaci się jednorazowo czy cyklicznie?

Wprawdzie w dziedzinie usług biznesowych i specjalistycznych systemów informatycznych dla hoteli dość popularne są pojedyncze opłaty w połączeniu z płatnymi aktualizacjami, ale jeśli chodzi o booking engine cena najczęściej wyrażana jest za pomocą miesięcznego abonamentu. Takie rozwiązanie wydaje się optymalne dla wszystkich zainteresowanych. Hotelarz płaci stosunkowo niewielkie kwoty - w zależności od wielkości obiektu 80-230 złotych miesięcznie - a w zamian dostaje potencjalną żyłę złota, jaką będzie zwiększenie obłożenia klientami przychodzącymi z internetu. A producent ma regularny przypływ środków, które może przeznaczyć choćby na rozwój booking engine’u i darmowe aktualizacje dla wszystkich użytkowników programu hotelowego oraz jego opcjonalnych modułów.

A co z prowizjami za rezerwacje z booking engine’u?

Celna uwaga - w końcu skoro Booking.com i inne serwisy turystyczne z rodzaju OTA pobierają prowizje za pośrednictwo w rezerwacjach internetowych, dlaczego w przypadku widgetu rezerwacyjnego na stronę www czy facebooka miałoby być inaczej. Cóż, wszystko zależy od indywidualnych ustaleń i kształtu umowy na użytkowanie opisywanego narzędzia. Tak to właśnie wygląda w NFHotel - podstawową opcją jest abonament, ale równie dobrze ceną za booking engine może być prowizja za rezerwacje. Naturalnie te, które ostatecznie doszły do skutku i zostały zrobione za pośrednictwem NFHotel Booking Engine. Trzeba przy tym wspomnieć również o prowizjach pobieranych przez operatora błyskawicznych płatności internetowych - oczywiście jeśli dany obiekt korzysta z rozwiązania kompatybilnego z całym środowiskiem.
Warto jeszcze na zakończenie dodać, że konfiguracja modułu rezerwacji on-line zazwyczaj wliczona jest do jednorazowej opłaty początkowej za odpowiednie ustawienie całego programu hotelowego do potrzeb i/lub życzeń hotelarza.

Channel manager cena, a cena booking engine.

Silnik rezerwacji

Rezerwacje bezpośrednie

Booking engine na stronie www to już standard w dzisiejszych czasach. Zainstaluj NFHotel i uzyskaj więcej rezerwacji.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​

Automatyzacja

Cały proces rezerwacji przez NFHotel Booking Engine jest w pełni automatyczny.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS.

Wiele możliwości

Instalacja na stronie www
Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
Kolorystyka, dostosowanie modułu
NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
Płatność on-line
Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
Stosowanie restrykcji
W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
Powiadomienia e-mail, sms
Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
Możliwości cennika
Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.
Instalacja na Faceboo’k
Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Mobilność

NFHotel Booking engine jest w pełni responsywny - będzie działał na każdym urządzeniu.

Na każdą stronę

Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie.

Bezpieczeństwo

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
lockcogtabletrocketfunnel