NFHotel Channel Manager

Channel Manager to narzędzie, które łączy program hotelowy z portalami do rezerwacji noclegów. Zmiana cen, zmiana dostępności pokojów - channel manager zajmuje się tym automatycznie. Rezerwacja na Twojej stronie www blokuje ten termin w portalach i odwrotnie. 


Chcesz mieć więcej czasu, więcej rezerwacji i więcej spokoju?
Wzór potwierdzenia rezerwacji w hotelu

Jakie informacje powinno zawierać potwierdzenie rezerwacji, które hotelarze wysyłają klientom w formie e-maili i/lub SMS-ów? Nad takimi kwestiami głowi się wiele osób prowadzących obiekty turystyczne - szczególnie ostatnimi czasy, kiedy to zaczęło obowiązywać RODO. Prawidłowy formularz rezerwacji hotelowej i wzór potwierdzenia rezerwacji w hotelu to dziś bardzo poszukiwana rzecz - a zespół NFHotel służy fachową poradą.

Co powinno zawierać potwierdzenie rezerwacji?

Konieczne dane, jakie muszą być zawarte

Krótko rzecz ujmując: wszystkie niezbędne informacje o obiekcie i turnusie - od danych teleadresowych hotelu, przez informacje o zarezerwowanych pokojach, aż po dane do przelewu na wpłatę zadatku. Albo jeszcze wygodniej dla klienta: przycisk do błyskawicznych płatności on-line. Przydałoby się również uwzględnić możliwości współczesnych urządzeń mobilnych. Np. uruchomienie nawigacji samochodowej po dotknięciu mapki z wiadomości. Oczywiście nie wolno zapomnieć o dopełnieniu formalności, takich jak regulamin w formie odnośnika albo załącznika. Jeśli chodzi o dane osobowe klienta w potwierdzeniu, w zasadzie wystarczy ograniczyć się do imienia i nazwiska osoby rezerwującej lub gościa oraz liczby (i ewentualnie kategoriach wiekowych) uczestników turnusu.

Rzecz jasna źródłem tych wszystkich informacji są sami klienci, korzystający z rezerwacji przez internet - tzw. booking engine - bądź kontaktujący się z recepcją. NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi

Gdzie znajdę wzór potwierdzenia rezerwacji?

Automatyczne powiadomienia, bez uzupełniania danych

Trzeba mieć świadomość, że jeśli chodzi o potwierdzenie rezerwacji hotelowej wzór idealny nie istnieje - każdy ma własną koncepcję optymalnego rozmieszczenia poszczególnych elementów w e-mailu.

Dla jednych najważniejsze będą konkrety dotyczące rezerwacji, a inni klienci woleliby mieć najpierw informacje o hotelu. O ile wizualna koncepcja wzoru potwierdzenia rezerwacji w hotelu, pensjonacie, apartamencie czy domkach letniskowych będzie mocno indywidualna, tak wspólna dla całej branży turystycznej jest konieczność uzupełniania szablonów wiadomości przez recepcjonistów. W tym zakresie NFHotel oferuje świetne narzędzie, które na podstawie raz zapisanych w programie danych klienta i rezerwacji generuje gotowe e-maile. Personelowi hotelowemu pozostaje rzucić okiem i kliknąć “Wyślij”. W ten sposób automatycznie powstają wiadomości w kilku językach jednocześnie. Innymi słowy, NFHotel posiada gotowy wzór potwierdzenia rezerwacji w hotelu po polsku, niemiecku i angielsku. I to od razu z fakturą w załączniku, jeśli będzie taka potrzeba.

RODO a potwierdzenia hotelowych rezerwacji

Potwierdzenie rezerwacji zgodne z RODO

A całą tą internetowo-medialną paniką związaną z wprowadzonym przez Unię Europejską RODO nie należy się przejmować. Zwłaszcza w kontekście wysyłanych przez hotele, pensjonaty, apartamenty, domki letniskowe i inne obiekty noclegowo-turystyczne potwierdzeń rezerwacji dla klienta. Po prostu praktycznie nic się nie zmienia. Kluczowe jest tutaj pojęcie danych niezbędnych do realizacji usługi. Pojęcie wybitnie niedoprecyzowane, ale imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mailowy czy wiek z pewnością się w nim mieszczą (nawiasem mówiąc: kserowanie dokumentów tożsamości już nie przejdzie). Wiele zależy tutaj od… cennika stosowanego w obiekcie. Tak czy inaczej, zawarcie takich danych osobowych w formularzu rezerwacji hotelowej i jej potwierdzeniu jest jak najbardziej uzasadnione. Choćby w takim celu, aby klient mógł sprawdzić, czy wszystko się zgadza i uniknąć przykrej niespodzianki z rodzaju “mamy rezerwację, ale na zupełnie inną osobę”.

Co znajduje się w poradniku?

W tym wpisie znajdziesz odpowiedzi na pytania:

  • wzór potwierdzenia rezerwacji w hotelu
  • formularz rezerwacji hotelowej
  • potwierdzenie rezerwacji hotelowej wzór
  • wzór potwierdzenia rezerwacji w hotelu po polsku, niemiecku, angielsku
  • wzór potwierdzenia rezerwacji w hotelu, pensjonacie, apartamencie, domkach letniskowych
  • jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji
  • co powinno zawierać potwierdzenie rezerwacji
  • jakie informacje powinno zawierać potwierdzenie rezerwacji

Jak chronić dane na recepcji

Z punktu widzenia branży hotelarskiej RODO oznacza przede wszystkim to, że trzeba będzie mocniej pilnować wglądu do informacji o gościach. Zeszyt pozostawiony na ladzie recepcji może ściągnąć na głowę niepotrzebne problemy, lepszy będzie program hotelowy z różnicowaniem uprawnień użytkowników. Wystarczy wpoić personelowi, żeby odchodząc z recepcyjnego stanowiska wylogowywać się z systemu. Poza tym należy dopełnić obowiązku informacyjnego o gromadzeniu, przetwarzaniu danych osobowych i możliwości ich całkowitego usunięcia na życzenie klienta - na to, jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji ma to wpływ na tyle, o ile trzeba odpowiednio sformułować regulamin i dodać go do wiadomości.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2025 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers