Wypróbuj za darmo

NFHotel Channel Manager

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine).
Channel Manager zintegrowany z eholiday

Grono turystów korzystających z rodzimego eholiday niewątpliwie stanowi łakomy kąsek dla wszystkich, którzy działają w branży hotelarskiej. Jednak zatrudnianie dodatkowego personelu odpowiadającego za obsługę zewnętrznych serwisów internetowych kompletnie mija się ze zdrowym rozsądkiem, od kiedy na rynku dostępne jest stosowne oprogramowanie. Channel manager połączony z eholiday będzie to robił dużo szybciej, niż trwałoby to przy ustawianiu wszystkiego ręcznie w panelu obiektu. A to dopiero początek.

Rzecz jasna kluczową sprawą w synchronizacji PMS z eholiday jest dostępność poszczególnych pokoi. Im szybciej działa taki channel manager, tym mniejsze prawdopodobieństwo nałożenia się rezerwacji z różnych źródeł - np. serwisu eholiday i booking engine’u strony internetowej obiektu. Jednak brak overbookingu to jedno, równie istotne są dane o rezerwacji. Optymalne połączenie z eholiday zarówno dba o zgodność dostępności ze stanem faktycznym, jak i przekazuje informacje o kliencie do systemu. W ten sposób np. program hotelowy może automatycznie wysłać powiadomienia e-mail i SMS o potwierdzeniu rezerwacji albo zaksięgowaniu wpłaty zaliczki. Bez przepisywania czegokolwiek, za to z linkiem do błyskawicznej płatności internetowej - gdyby ktoś chciał uregulować należność jeszcze przed przyjazdem, a na miejscu płacić wyłącznie za dodatki, o których wcześniej nie pomyślał.

Channel manager z eholiday powinien działać w taki sposób, aby każda nowa rezerwacja z zewnętrznego serwisu (a także jej modyfikacja) miała wpływ na moduły systemu wszędzie tam, gdzie to konieczne. Na przykład room service, który na bieżąco zapewnia podgląd które pokoje jakich porządków wymagają. Szczególnie przydatne dla ekip sprzątających obsługujących apartamenty, które niejednokrotnie odpowiadają za obiekty zlokalizowane po całym kurorcie. Takie oprogramowanie dla zarządcy apartamentów też będzie sporym ułatwieniem. Synchronizacja programu hotelowego z eholiday z pewnością powinna uwzględniać również faktury za usługi hotelowe, rekreacyjne i inne świadczone przez obiekt. W tym przypadku rozchodzi się o prawidłowe rozliczenie tego wszystkiego, co klient zarezerwował i zamówił za pośrednictwem zewnętrznego serwisu.

Najlepszy program hotelowy połączony z eholiday powinien cechować się ponadto szybkością działania, intuicyjnym interfejsem użytkownika oraz obsługą wszystkich urządzeń stacjonarnych i mobilnych. Tak, aby był dostępny dla każdego i zawsze pod ręką - oczywiście do pełni funkcjonalności potrzebne będzie połączenie z internetem, ale o to dzisiaj nietrudno.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 575 620 166
info@nfhotel.pl

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
Załóż darmowe konto i zacznij korzystać już dzisiaj!
chart-barsrocketclock