NFHotel Channel Manager

Channel Manager to narzędzie, które łączy program hotelowy z portalami do rezerwacji noclegów. Zmiana cen, zmiana dostępności pokojów - channel manager zajmuje się tym automatycznie. Rezerwacja na Twojej stronie www blokuje ten termin w portalach i odwrotnie. 


Chcesz mieć więcej czasu, więcej rezerwacji i więcej spokoju?
Channel Manager zintegrowany z Expedia

Expedia to jeden z wiodących serwisów rezerwacyjnych w internetowej branży turystycznej. Dlatego też obiekty hotelarskie, którym zależy na jak najszerszej bazie potencjalnych klientów, chętnie nawiązują z nim współpracę. Jednak obsługa dodatkowego kanału sprzedaży wymaga sporo zachodu - chyba, że ma się pod ręką program hotelowy połączony z Expedią.

Dlaczego warto używać Channel Managera z Expedią?

Taki system automatyzuje wiele czasochłonnych czynności. Kluczowy element to tzw. channel manager. Podstawowym zadaniem takiego channel managera z Expedią będzie synchronizacja dostępności. Overbooking, czyli pokrywające się rezerwacje z różnych źródeł, przysparza o wiele więcej kłopotów niż ktokolwiek mógłby sobie tego życzyć. Zwłaszcza, kiedy mamy szczyt sezonu, kolejne rezerwacje spływają przez recepcję i rozgrzany do czerwoności booking engine na stronie www i zaczyna brakować wolnych pokoi. Dlatego channel manager połączony z Expedią powinien być przede wszystkim szybki, aby rezerwacje z serwisu natychmiast wskakiwały na grafik hotelowy i odwrotnie.

Synchronizacja dostępności i informacji o Gościach

Oczywiście synchronizacja PMS-a z Expedią musi obejmować znacznie szerszy zakres informacji. Co komu po nowej rezerwacji, jeśli nie wie kto przyjeżdża, czy zdecydował się na ofertę pakietową, czy ma jakieś specjalne życzenia? Program hotelowy powinien być tak zbudowany, aby logowanie się do panelu obiektu w Expedii stało się zupełnie zbędne. I tak dane klienta zaciągnięte do systemu pozwolą na automatyczne wygenerowanie powiadomień e-mail i SMS. Podobny mechanizm, oczywiście uwzględniający dodatki do rezerwacji dobrane już na miejscu, uzupełni wystawiane w programie faktury. A także przekonwertuje je do formatu JPK, żeby oszczędzić pracy księgowości.

Zarządzanie apartamentami i automatyzacja pracy room service

Połączenie z Expedią okaże się korzystne również w module dla zarządców apartamentów. Zwłaszcza w kwestii porządkowania lokali położonych w różnych punktach kurortu - zamiast wiszenia na telefonie czy codziennego wysyłania listy zadań, można zerknąć na automatycznie aktualizowany moduł sprzątania. Zarządca apartamentów ma na bieżąco podgląd u siebie, a room service tylko rzuci okiem na swój telefon i od razu wszystko jasne, bez niepotrzebnego tracenia czasu.

Rozliczenia i bezpieczeństwo płatności

Synchronizacja programu hotelowego z Expedią musi oczywiście obejmować również opłaty za rezerwację, które turysta reguluje w zewnętrznym serwisie. Oczywiście preautoryzacja karty odstaje wygodą od błyskawicznych płatności on-line, ale zdecydowanie najistotniejsze jest to, aby wszystkie kwoty się zgadzały.

Podsumowanie – zalety integracji Channel Managera z Expedią

Channel manager Expedia to narzędzie, które znacząco usprawnia codzienne operacje hotelarzy i zarządców apartamentów. Dzięki zaawansowanej automatyzacji synchronizacji dostępności, zarządzania rezerwacjami i informacji o gościach, właściciele obiektów mogą w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży na platformie Expedia. Połączenie systemu channel manager z panelem Expedii pozwala hotelom na szybkie reagowanie na nowe rezerwacje i optymalizację obłożenia pokoi, eliminując ryzyko overbookingu. Umożliwia również łatwe ustawienie cen i zarządzanie dostępnością, dzięki czemu każdy obiekt może skuteczniej konkurować na rynku.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2025 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers