NFHotel Channel Manager

Channel Manager to narzędzie, które łączy program hotelowy z portalami do rezerwacji noclegów. Zmiana cen, zmiana dostępności pokojów - channel manager zajmuje się tym automatycznie. Rezerwacja na Twojej stronie www blokuje ten termin w portalach i odwrotnie. 


Chcesz mieć więcej czasu, więcej rezerwacji i więcej spokoju?
Channel Manager zintegrowany z Airbnb

Bezpośrednie połączenie API z Airbnb przez channel manager. NFHotel PMS synchronizuje się bezpośrednio i zapewnia najwyższą jakość połączenia. Używaj go w swoich apartamentach, domkach letniskowych, pokojach, pensjonacie, czy w hotelu!

Wszędzie tam, gdzie są osoby szukające miejsca na nocleg, muszą być też obecne wszelkiego typu obiekty hotelarskie. Serwis Airbnb zaczynał jako quasi-społecznościowa platforma home sharing, ale ostatnio coraz mocniej skręca w stronę klasycznych serwisów turystyczno-rezerwacyjnych. To oznacza, że świetny channel manager połączony z Airbnb już niedługo będzie niezbędnym składnikiem porządnego oprogramowania hotelowego.

Channel manager połączony z Airbnb od NFHotel

Tani channel manager z Airbnb

Airbnb najlepsze połączenie

Taki system na komputery i urządzenia mobilne najlepiej zaprezentować na przykładzie apartamentów, którym spośród obiektów noclegowych zdecydowanie najbliżej do wynajmu pokoi/mieszkań na krótki okres od osób prywatnych. Oczywiście w synchronizacji programu hotelowego z Airbnb kluczowe są informacje o dostępności i zajętości. Nikt nie chce mierzyć się z konsekwencjami overbookingu, kiedy to do jednego apartamentu przyjedzie dwóch lub więcej gości - jeden korzystający z ww. portalu, a drugi po rozmowach z recepcją albo rezerwujący pobyt on-line za pomocą widgetu booking engine’u na stronie internetowej obiektu. Straty finansowe można w miarę szybko odrobić, na wizerunkowe czasami potrzeba lat.

Znakomity Channel Manager z Airbnb musi kompleksowo obsługiwać rezerwacje apartamentów - same informacje o obłożeniu to zdecydowanie za mało. Narzędzie powinno być zaprojektowane w ten sposób, żeby zarządcy/recepcjoniści w ogóle nie zaglądali do panelu obiektu w serwisie. Wszystkie dane w jednym systemie pozwolą m.in. na sprawne, szybkie wystawianie faktur, natychmiastowe uwzględnianie w rozliczeniu wyżywienia i innych dodatków czy szybką wysyłkę spersonalizowanych powiadomień e-mailowych bądź SMS-owych do klientów. Rzecz jasna połączenie z Airbnb ma szereg innych obowiązków, takich jak automatyczna aktualizacja raportów i modułu sprzątania - room service nie obejdzie się bez informacji, które apartamenty jakich porządków wymagają. A każda nowa rezerwacja ma przecież na to niebagatelny wpływ.

Najlepszy Channel Manager połączony z Airbnb

Synchronizacja PMS z Airbnb pewnych rzeczy też NIE zrobi. Jeżeli rezerwację potwierdza preautoryzacja kartą kredytową, system dla hotelarzy może jedynie wyświetlić jej dane - oczywiście po spełnieniu wszelkich procedur bezpieczeństwa. Automatyczne obciążenie rachunku/karty to tylko przy szybkich płatnościach internetowych za rezerwacje on-line z własnych źródeł. Choć w przyszłości, kto wie…

Wypróbuj rewelacyjny channel manager już dziś.

Najlepszy program hotelowy połączony z Airbnb pozwoli dotrzeć do ogromnej bazy potencjalnych klientów, a jednocześnie pracę związaną z ich obsługą niemal w całości przejmie automatyczny channel manager. Wysiłek cokolwiek niewielki, a potencjalne zyski ogromne.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. 
© 2025 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers