NFHotel Channel Manager

Channel Manager to narzędzie, które łączy program hotelowy z portalami do rezerwacji noclegów. Zmiana cen, zmiana dostępności pokojów - channel manager zajmuje się tym automatycznie. Rezerwacja na Twojej stronie www blokuje ten termin w portalach i odwrotnie. 


Chcesz mieć więcej czasu, więcej rezerwacji i więcej spokoju?
Channel Manager zintegrowany z HRS

Hotel Reservation Service to jeden z popularniejszych portali turystycznych w Polsce. Z tego względu hotele i inne obiekty noclegowe nawiązują współpracę z serwisem, wierząc że w ten sposób pozyskają dodatkowych klientów. Jednak do takiego kroku lepiej zawczasu dobrze się przygotować - channel manager połączony z HRS-em będzie najlepszą inwestycją. To integralna część specjalistycznych systemów hotelarskich, odpowiadający przede wszystkim za synchronizację dostępności pokoi. I jeszcze parę innych, ważnych rzeczy.

Szybkie połączenie z HRS i innymi zewnętrznymi kanałami sprzedaży hotelarskiej gwarantuje, że nie dojdzie do kłopotliwego overbookingu. Channel manager dba o to, aby każda nowa rezerwacja - czy to z recepcji, czy to z HRS-u, czy to z rezerwacji on-line na stronie internetowej obiektu - natychmiast “zdejmowała” dany pokój w konkretnym terminie we wszystkich kanałach. Jednak to nie wszystko. Optymalne rozwiązanie sprawi, że całkowicie zniknie konieczność zaglądania do panelu obiektu przez kierowników, zarządców apartamentów czy recepcjonistów. Pełna synchronizacja programu hotelowego z HRS wszystkim zainteresowanym oszczędzi mnóstwo czasu.

Na przykład powiadomienia e-mail i SMS-y do klientów, które w branży już od jakiegoś czasu stanowią powszechny standard. Zamiast żmudnego przepisywania danych z tzw. extranetu - samoczynne wypełniane szablonów danymi klienta i rezerwacji z HRS-u i ekspresowa, automatyczna wysyłka. Channel manager z HRS pomaga także przy rozliczeniach. Wprawdzie nie przeleje pieniędzy na konto, ale może ściągnąć dane o zaliczkach i innych wpłatach dokonanych w zewnętrznym serwisie (nie mylić z błyskawicznymi płatnościami internetowymi!). Dzięki temu od razu wiadomo, jaka część jest już uregulowana i jakie faktury zaliczkowe można przedłożyć. Oczywiście porządny program hotelowy połączony z HRS będzie tak skonstruowany, że zdecydowana większość pól - jak nie wszystkie - wypełni się sama.

Wybierając oprogramowanie do obiektu turystycznego, trzeba pamiętać nie tylko o rzeczach tak oczywistych jak dostępność pokoi czy płatności, ale też pozornie drobne sprawy. Na przykład synchronizacja PMS z HRS-em musi uwzględniać również taki “szczegół”, jak automatyczną aktualizację modułu dla pokojowych. Byłoby wysoce niezręczne, gdyby gość zastał niezbyt dokładnie posprzątany pokój, bo oprogramowanie housekeepingowe nie zmieniło wycierania kurzy na gruntowny przegląd przed przyjazdem. Krótko rzecz ujmując: system hotelarski musi być szybki, kompleksowy i intuicyjny.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości NFHotel Channel Manager

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji
Wbudowany booking engine
Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook
Elastyczny cennik
Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej rezerwacji
Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​
Oszczędność czasu​
Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​
Brak błędów​
Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Skontaktuj się z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej  aplikacji. 
© 2025 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonelaptop-phonechart-barsdiamondrocketearthsmilealarmclocklinkcrossmenuchevron-uparrow-rightcross-circlelayers