Widget booking engine

Rezerwacje on-line na stronach internetowych co do zasady mają pozwolić hotelarzom na przyciągnięcie jak najwięcej gości, bez udziału pośredników w postaci portali rezerwacyjnych. Z kolei turystom muszą umożliwiać komfortowe zarezerwowanie pobytu o dowolnej porze dnia i nocy. Dlatego też widget booking engine ma niezwykle odpowiedzialne zadania do wykonania. Zadowolić wszystkie zainteresowane strony to niewątpliwie spore wyzwanie, ale jak najbardziej wykonalne.
Zdecydowanie najlepiej powierzyć je kompleksowemu programowi hotelowemu. Takiemu, którego channel manager błyskawicznie synchronizuje dane o dostępnych i zajętych aktualnie pokojach pomiędzy wszystkimi kanałami dystrybucji a grafikiem recepcyjnym. Dzięki takiemu specjalistycznemu rozwiązaniu hotelarz ma gwarancję, że turysta korzystający z widgetu booking engine’u zajmie faktycznie wolny termin, który nie będzie kolidował z żadną inną rezerwacją. W tej materii polski NFHotel wręcz świeci przykładem, nawet jeśli na takiego prymusa aktualnie niezbyt wygląda. Od strony technicznej śmiga jak ta lala, posiada szereg innowacyjnych rozwiązań projektowych, a nade wszystko obsługuje się go nad wyraz łatwo. Intuicyjne poruszanie się po opcjach sprawia, że całe bukowanie przebiega szybko, miło i przyjemnie.
Sprawna i satysfakcjonująca (samo)obsługa klienta
Dzięki widgetowi booking engine’owemu z prawdziwego zdarzenia każdy, nawet osoby kiepsko radzące sobie z komputerami, urządzeniami mobilnymi smart i nowymi technologiami, zrobi dokładnie taką rezerwację, jaką sobie wymarzył. Ogromny w tym udział dobrze pojętej prostoty. Graficzne fajerwerki czy podkreślanie walorów obiektu na każdym kroku dobrze wyglądają na prezentacjach i w folderach reklamowych, ale w praktyce tylko rozpraszają użytkownika. Odwracania uwagi, dezorientowanie turystów prędzej skończy się zamknięciem widgetu booking engine’owego i opuszczeniem strony internetowej obiektu niż upartym próbowaniem skutecznego zabukowania pobytu. Skoro są jakieś problemy z jednym ośrodkiem, to zawsze można sprawdzić w innym. Konkurencja na rynku turystycznym jest spora, również w sieci. A to jeden z powodów, dla których booking.com oraz inne OTA zabierają coraz więcej klientów - nie tylko mają mnóstwo obiektów w ofercie, ale też stawiają na wygodę turysty.
Mów tak, żeby twój odbiorca nie mógł nie zrozumieć
Nawet wybierając i wdrażając widget booking engine warto kierować się tak celnymi, uniwersalnymi radami. Wprawdzie konfucjańskie mądrości ze starożytnych Chin w świetle najnowszych prac badaczy komunikacji okazują się praktycznie niewykonalne… ale przecież chodzi nie tyle o osiąganie dosłownie absolutnej zgody, co osiągnięcie porozumienia pomiędzy obiema stronami na niezbędnym poziomie. Jak to się ma do specyfiki programu hotelowego i modułu rezerwacji online? Ano tak, że cała ta internetowa recepcja ma działać logicznie i pokazywać gościom tylko te informacje, których w danym momencie potrzebują. Po widgecie booking engine’owym należy oczekiwać, że zanim pokaże zdjęcia i charakterystykę pokoi, najpierw zapyta o daty przyjazdu i wyjazdu oraz liczbę i wiek uczestników. Potem dynamicznie będzie obliczać ostateczną cenę wraz z wyborem kolejnych dodatków do rezerwacji. Na koniec zaś przekieruje do błyskawicznych płatności internetowych i automatycznie wyśle wszystkie stosowne potwierdzenia e-mailowo i/lub SMS-ami.
Jedna recepcja z telefonami i kilka kolejnych w świecie wirtualnym
Widget booking engine NFHotel ma jeszcze tę niezaprzeczalną zaletę, że umieszczenie modułu rezerwacji on-line jest proste. W zasadzie sprowadza się do doklejenia kawałka kodu do źródła strony internetowej, co można zrobić albo samodzielnie, albo zlecić webmasterowi który załatwi to w kilka sekund. Kiedy system już się rozkręci, będzie działał przez 24 godziny na dobę - piątek, świątek czy niedziela - cały czas wyszukując zainteresowanym osobom wolne terminy i dodając kolejne rezerwacje na grafik w programie hotelowym. Jeszcze lepsze jest to, że konkretne profity można pozyskiwać zarówno z witryny www, jak też facebooka i innych mediów społecznościowych. Z widgetem booking engine’owym funkcjonującym na wielu stronach internetowych jednocześnie liczba potencjalnych klientów zwiększa się niebotycznie. Więcej odbiorców i większa szansa na rezerwację dzięki przejrzystym procedurom przynoszą znacznie lepsze zyski. Funkcjonalność odpowiedzialna za internetowe bukowanie w NFHotel pozostaje opcjonalna. Czyli krótko i dobitnie rzecz ujmując: program hotelowy w najtańszym wariancie abonamentowym jest pozbawiony tego elementu. Jednak widget booking engine ma tak ogromny potencjał do konkretnych korzyści, że taka inwestycja na pewno zwróci się z nawiązką. I to bardzo szybko.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.