Wypróbuj za darmo

NFHotel Channel Manager

Wbudowany w program hotelowy (PMS) channel manager to: więcej rezerwacji, oszczędność czasu i niezawodność. Połączenie z najważniejszymi portalami rezerwacji, oraz ze silnikiem rezerwacji on-line (booking engine).

Channel manager cena

Ceny channel managera dla hoteli budzą żywe zainteresowanie w całej branży turystycznej. Właściciele obiektów noclegowych w Polsce coraz powszechniej dostrzegają mniej i bardziej wymierne korzyści, jakie wiążą się z wdrożeniem dedykowanych rozwiązań informatycznych. Channel manager cieszy się szczególnie dużą popularnością - to narzędzie automatyzujące obsługę wielu kanałów sprzedaży, przede wszystkim internetowych. Koszty użytkowania to niewątpliwie istotny, aczkolwiek nie jedyny czynnik wpływający na wybór konkretnego rozwiązania. Cena channel managera również zależy od kilku rzeczy, jednak zdecydowanie nie są to proste zależności w rodzaju “im wyższy abonament, tym lepszy produkt”.

Zobacz również - co to jest channel manager?

Właśnie, “abonament” to kluczowe słowo kiedy mówi się o cenie channel managera. To przecież usługa biznesowa, której dostawca systematycznie ponosi koszty związane z jej utrzymaniem i rozwojem. Aby channel manager należycie spełniał swoje zadanie, musi działać na okrągło - bodaj żadna firma nie oferuje abonamentu dożywotniego w rodzaju “płacisz raz, a późniejsze aktualizacje masz wliczone w cenę”. Spotyka się za to oferty płatnych aktualizacji. Krótko rzecz ujmując: mamy dwa podstawowe modele obliczania ceny channel managera. Abonamentowy - regularne, stosunkowo niskie opłaty - oraz detaliczny, w którym ponosi się zdecydowanie większe koszty, ale za to rzadziej sięga się do portfela. Przynajmniej w teorii, gdyż wiele zależy od częstotliwości wypuszczania płatnych aktualizacji do channel managera.

Im więcej kanałów obsługuje CM, tym lepiej - czy aby na pewno?

Podstawowym aspektem związanym z ceną, jaką należy zapłacić za channel manager, jest liczba obsługiwanych przez dany system kanałów. Zarówno w zakresie zarządzania cenami, jak też synchronizacji dostępności pokoi. Chodzi tutaj o moduły rezerwacji internetowych - nierzadko sprzedawane w pakiecie z channel managerem - rezerwacje recepcyjne z programu hotelowego (tzw. PMS) oraz niezliczoną ilość zewnętrznych serwisów turystycznych. Bezapelacyjnie najważniejszym OTA na polskim rynku, z uwagi na największą liczbę unikalnych użytkowników, jest Booking.com. W dalszej kolejności mamy m.in. eholiday, Airbnb, HRS, Expedię, nocowanie.pl i inne portale rezerwacyjne. Dzięki sprawnemu channel managerowi hotelarze nie muszą już ręcznie obsługiwać paneli obiektów w każdym serwisie z osobna. Ustalanie cen dla poszczególnych kanałów i automatyczne zbieranie rezerwacji z wielu różnych źródeł to z pewnością wygoda oraz potencjał na większe przychody warte konkretnej ceny. Trzeba jednak koniecznie wspomnieć o ewentualności overbookingu.

Zobacz:

  • Ile kosztuje channel manager?
  • Channel manager - cena.
  • Cena channel managera.
  • Program hotelowy z channel managerem cena.

Kiedy przychodzi rezerwacja na zajęty już pokój

W channel managerze dla hoteli od liczby obsługiwanych kanałów dalece istotniejsze są czasy synchronizacji dostępności. Im niższe, tym mniejsze prawdopodobieństwo nałożenia się na siebie rezerwacji z różnych źródeł. Niektórzy uważają overbooking za coś naturalnego, najwyżej hotelarz odwoła kilku gości i po problemie - tylko kto zrekompensuje straty wizerunkowe po takim potraktowaniu klienta, które prędzej czy później zamienią się w straty finansowe? Brutalna prawda jest taka, że żaden producent nie obniży ceny channel managera w związku z overbookingiem. Dlatego przed wiążącymi decyzjami trzeba dopytać się o konkretne czasy. Lepiej mieć channel manager z kanałami synchronizowanymi co sekundę, które można policzyć na palcach jednej ręki, niż CM-a z kilkudziesięcioma kanałami i wysyłającego dane co kilka minut. Na żywym przykładzie: hotelarze korzystający z NFHotel Channel Manager (w atrakcyjnej cenie) spokojnie udostępniają wszystkie pokoje na Booking.com, a inni obawiając się overbookingu otwierają sprzedaż tylko na parę pokoi i nie wykorzystują w pełni potencjału swojego obiektu.

Rozmiar ma znaczenie - cena channel managera a liczba pokoi w hotelu

Innymi słowy: duże obiekty za system do obsługi wielu kanałów rezerwacji zapłacą więcej od mniejszej, a więc niebezpośredniej konkurencji na rynku turystycznym. I naprawdę trudno się temu dziwić. Chyba nie trzeba nikogo przekonywać, że channel manager pełniący pieczę nad kilkuset pokojami wymaga potężniejszego zaplecza technologicznego od systemu, który zbiera i wysyła dane dla niespełna 10 pokoi. Konkretne kwoty to już zawsze kwestia indywidualnych ustaleń pomiędzy hotelarzem / menadżerem obiektu noclegowego a producentem systemu komputerowego. Na przykładzie NFHotel: cena channel managera do 7 pokoi wynosi niespełna 80 zł, a w przypadku 70 pokoi miesięczny abonament wynosi ok. 230 zł. Oczywiście trzeba dodać do tego należności za sam program hotelowy oraz ewentualnie inne usługi dodatkowe.

Cena channel managera - zobacz połączenie programu hotelowego z Profitroom.

Bezpośrednie połączenia

NFHotel Channel Manager posiada bezpośrednie połączenia z największymi portalami rezerwacyjnymi.
szybkość
niezawodność
automatyzacja
api

Wiele możliwości

NFHotel Channel Manager to najwyższej jakości połączenia api, bezpośrednio z portalami OTA. Obsługujemy szereg parametrów, pozwalających na najlepsze wykorzystanie połączenia portalu rezerwacyjnego z PMS.
Obsługa wielu lokalizacji (hotel id)
Podłączenie dowolnej liczby obiektów z wielu lokalizacji w ramach jednego konta w PMS.
Restrykcje
Obsługa ograniczeń: minimalny pobyt, wyłączenie, tylko wyjazd, tylko przyjazd, turnusy.
Wiele planów cenowych
Dowolna ilość planów cenowych, możliwość stosowania różnych lub spójnych cen dla kanałów.
Blokady kanałów
Możliwość blokowania rezerwacji dla poszczególnych lub wszystkich kanałów OTA.
Udostępnianie pokoi
Udostępniaj wszystkie lub poszczególne pokoje w wybranych kanałach.
Zmiany na dni
Z pomocą kalendarza, możesz zmieniać ceny i restrykcje na poszczególne dni.
Powiadomienia
O każdej rezerwacji, jej modyfikacji czy anulacji dowiesz się z powiadomień e-mail, sms.
Raportowanie
Każda z rezerwacji posiada oznaczenie i umożliwia raportowanie skuteczności OTA.
Silnik rezerwacji

Wbudowany booking engine

Channel Manager w pełni automatyzuje obsługę rezerwacji z silnika rezerwacji na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line
sprzedaż przez Facebook

Elastyczny cennik

Ile mogę mieć planów cenowych?
W NFHotel możesz tworzyć dowolną ilość cenników. Cenniki możesz łączyć z jednym lub wieloma portalami.
Czy mogę mieć różne ceny na różnych portalach?
Tak. Możesz tworzyć osobne cenniki dla każdego z kanałów. Możesz również mieć jeden spójny cennik dla wszystkich.
Czy mogę mieć osobny cennik na stronie www?
Oczywiście. Możesz używać osobnych cenników, zachęcających do rezerwacji bezpośrednio na Twojej stronie www.
Czy mogę budować cenniki w oparciu o sezony?
Jasna sprawa. W cenniku udostępniamy Tobie narzędzie pozwalające na błyskawiczne zmiany w oparciu o sezony.
Czy mogę zmieniać ceny na poszczególne dni?
Tak. W NFHotel możesz zmieniać ceny i ograniczenia na poszczególne dni.
Jakie restrykcje (ograniczenia) obsługuje NFHotel?
W NFHotel masz dostępne wszystkie restrykcje jakie oferują portale rezerwacyjne: minimalny pobyt, brak przyjazdów, brak wyjazdów, zamknięcie.
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi

Więcej rezerwacji

Automatyzacja pozwala na udostępnienie większej ilości pokoji OTA co daje więcej rezerwacji.​

Oszczędność czasu​

Channel manager pracuje w tle a recepcjai może się skupić w tym czasie na dbaniu o klienta.​

Brak błędów​

Dzięki channel managerowi nie ma miejsca na błąd ludzki. Pełna błyskawiczna synchronizacja.​
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
chart-barsrocketclock