Wypróbuj za darmo

W ostatnim czasie otrzymujemy od Was coraz więcej zapytań o wersję demonstracyjną NFHotel. Oczywiście systematycznie rosnące zainteresowanie naszym programem hotelowym niezmiernie nas cieszy… choć jednocześnie jesteśmy zmuszeni wielokrotnie wyjaśniać bliźniaczo podobne sprawy i wątpliwości. Dlatego żeby i Wam, i nam samym uprościć parę kwestii dotyczących testów oprogramowania, przygotowaliśmy małe FAQ:

1. Jak uzyskać dostęp do dema?
Hotelarzy i recepcjonistów chętnych do solidnego przetestowania NFHotel w warunkach bojowych zapraszamy do wypełnienia krótkiego formularza. Najszybciej jak to tylko możliwe stworzymy kolejnego użytkownika w instancji demonstracyjnej - dostępnej pod grafik.nfhotel.pl/demo-3 a w wiadomości zwrotnej przyślemy dane do logowania. Miłej zabawy pracy ;).

2. Skąd ściągnąć wersję demonstracyjną? Nie macie żadnego działu download!
Na pierwszy rzut oka wygląda na poważne uchybienie (wręcz “fuck up”), ale tak właśnie ma być. NFHotel działa w chmurze, a zatem użytkownik spokojnie obejdzie się bez ściągania i instalowania czegokolwiek na swoim sprzęcie. Wystarczy przeglądarka internetowa - wysoce zalecany Google Chrome. Zabezpieczenie programu online gwarantują liczne certyfikaty, zwłaszcza opiekującej się serwerami firmy Oktawave o światowej renomie.
Poza tym mamy niewielką aplikację, która w istocie jest Chromem wyświetlającym wyłącznie NFHotel - odnośnik do instalatora znajduje się w e-mailu z danymi do logowania na demo programu.

3. Jak uruchomić demo NFHotel na telefonie/tablecie?
Po pierwsze: sprawdzić połączenie internetowe. Po drugie: uruchomić przeglądarkę. Po trzecie: wejść na wspomniany wyżej adres instancji testowej programu hotelowego. Po czwarte: zalogować się na otrzymane wcześniej dane. NFHotel jest całkowicie responsywny, dlatego wielkość ekranu czy model sprzętu nie mają najmniejszego znaczenia.

4. Jak tu się robi cokolwiek? Gdzie znajdę instrukcję obsługi do programu hotelowego?
W lewym dolnym rogu paska menu znajduje się zakładka “POMOC”. Tam można znaleźć odnośniki do instrukcji w wersji tekstowej - wraz ze stosownymi schematami obrazkowymi pod postacią zrzutów ekranu - oraz szkoleniowych filmików. Linki do materiałów wideo znajdują się również w e-mailu z danymi do logowania w demo NFHotel. Poza tym na naszym blogu regularnie zamieszczamy krótkie objaśnienia do nowo wdrażanych funkcjonalności. Informacje o nowościach pojawiają się także na naszym facebooku.

5. Dlaczego w demie pojawiają się rezerwacje, nawet kiedy nic nie robię? I kim są ci wszyscy obcy użytkownicy?
Każdy kto otrzymał dostęp do dema programu hotelowego loguje się do jednej instancji testowej. Na naszym demonstracyjnym obiekcie pracuje więc sporo osób. Przy odrobinie szczęścia testujący NFHotel mają sposobność zobaczyć, jak sprawuje się wewnętrzny komunikator i porozmawiać na żywo z innym użytkownikiem, wymienić się opiniami ;).

6. Dlaczego nie mogę dodawać kolejnych pokoi i zmieniać ich ustawień?
W NFHotel występują różne poziomy uprawnień. Domyślnie każdemu użytkownikowi dema przydzielamy role recepcjonistów i porządkowych - tyle wystarczy, żeby przekonać się jak wygląda codzienna praca personelu hotelowego z naszym programem. Zaawansowane ustawienia dostępne dla administratorów systemu włączamy tylko na specjalne, dobrze umotywowane prośby.
Wdrażanie uprawnień admina dla każdego kończyło się bowiem takim chaosem w konfiguracji, że kolejni użytkownicy mieli poważne problemy w zorientowaniu się, co z czego wynikło. Szablony e-maili generujące kompletnie bezsensowne treści, ceny z kosmosu, niedziałające pokoje, różne standardy pomimo takich samych opisów i kolorów… Z tego powodu stworzyliśmy już 3 instancje demo NFHotel.

7. Jak mogę przetestować booking engine NFHotel?
Jak wyglądają nasze rezerwacje on-line, najlepiej sprawdzić u naszych zadowolonych klientów, np. na www.karkonoski.com. Od pewnego czasu odnośnik do demonstracyjnego modułu rezerwacji on-line NFHotel dodajemy do e-maila z danymi logowania do wersji testowej programu. Hotelarze, którzy uzyskali już dostęp do dema, a akurat nie mają pod ręką linka, niech skorzystają z odsyłacza w niniejszym FAQ. Przykładowy booking engine, sprzężony z obecnie udostępnianym demem programu hotelowego, znajduje się TUTAJ.

8. Jak mogę sprawdzić bookingowego channel managera NFHotel?
Budując dwukierunkowe połączenie programu hotelowego z booking.com otrzymaliśmy od holenderskiego serwisu obiekt testowy. Dzięki temu channel manager przechodzi próby wszelkich modyfikacji “na żywym organizmie”, a jednocześnie klienci korzystają z wcześniejszego CM-a bez żadnego ryzyka. Jednak rzeczone obiekty testowe na bookingu powstały na nasz wewnętrzny użytek - niestety obecnie nie ma możliwości, aby użytkownicy dema NFHotel osobiście przetestowali, jak szybko rezerwacje z booking.com pojawiają się na grafiku recepcyjnym naszego programu hotelowego (i w drugą stronę też).
Chyba, że Państwo zażyczą sobie specjalnej prezentacji z wykorzystaniem zdalnego pulpitu. Musimy jednak lojalnie uprzedzić, że kolejki robią się coraz dłuższe… prawie jak do lekarzy na NFZ 😉 .
UPDATE - jest realna szansa, że w niedalekiej przyszłości testujący demo NFHotel dostaną możliwość robienia rezerwacji w bookingowym obiekcie testowym.

Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności