Wypróbuj za darmo

Mały krok naprzód w rozwoju całego programu hotelowego, wiele nowych możliwości dla osób trudniących się branżą hotelarską. Zwłaszcza tych, które posiadają swoje ośrodki turystyczne w kilku różnych lokalizacjach - np. parę apartamentów rozsianych po całym kurorcie - a na Booking.com dla każdego z nich założyli odrębne obiekty. Ile by ich nie było, wszystkie da się obsłużyć w ramach pojedynczej instancji NFHotel.

Wszyscy zainteresowani doskonale zdają sobie sprawę, że największe portale rezerwacyjne mocno stawiają na wygodę turystów - a więc tych, którzy ostatecznie wykładają pieniądze. Między innymi stąd zdecydowane działania zmierzające do tego, aby hotelarze przykładali się do dokładnego oznaczania swoich obiektów na mapach w serwisie. Nawet jeśli oznaczało to mało komfortową konieczność operowania w kilku extranetach jednocześnie. NFHotel ponownie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom hotelarzy, pozwalając na kompleksową obsługę wszystkich rezerwacji z Booking.com, które będą spływać do jednego, wskazanego PMS-a.

Channel manager w połączeniu z pozostałymi funkcjonalnościami programu hotelowego pozwala w zasadzie całkowicie zapomnieć o logowaniu się do extranetu. Żeby wymienić tylko filtry pokoi, pozwalające wyświetlać na grafiku wyłącznie wybrane standardy i/lub grupy pokoi. <ins">Zamiast ciągłego przelogowywania się pomiędzy różnymi systemami albo osobnymi instancjami jednego oprogramowania, choćby w celu rzutu okiem na aktualne obłożenie poszczególnych instancji - szybkie przełączanie widoku w jednym PMSie. A jak już wcześniej sygnalizowaliśmy, channel manager NFHotel ściąga rezerwacje z Booking.com w czasie nieosiągalnym dla zdecydowanej większości pozostałych programów hotelowych. Fakt, że teraz CM do jednej instancji będzie w stanie pobierać informacje o rezerwacjach z wielu obiektów o różnym ID w bookingu, nie ma najmniejszego wpływu na szybkość i sprawność funkcjonowania całości.

Dla części użytkowników programu hotelowego to kluczowa, pozwalająca zaoszczędzić mnóstwo czasu i codziennej pracy modyfikacja. Z drugiej strony: być może niektórym hotelarzom powyższa zmiana nie zrobi najmniejszej różnicy. Ale tylko pozornie - dodanie do channel managera NFHotel jednoczesnej obsługi kilku bookingowych lokalizacji stanowi jeden z kluczowych etapów dla integracji z kolejnymi kanałami dystrybucji i zewnętrznymi systemami.

Więcej informacji już wkrótce!

Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności