Wypróbuj za darmo

Booking.com - i od razu wiadomo, o co chodzi. O wiodący w branży portal, pozwalający szukającym noclegu na zarezerwowanie pobytu online bez kontaktu z recepcją wybranego hotelu, pensjonatu czy innego obiektu. Rozbudowany system filtrów - region/miejscowość, daty pobytu, liczba osób, dodatkowe udogodnienia, cena, wreszcie opinie klientów, którzy zdecydowali się skorzystać z oferty i zdążyli ocenić swój pobyt - sprawia, że Booking każdemu wynajdzie obiekt zgodnie z oczekiwaniami. I sprawa najważniejsza: niemal 100-procentowa pewność do aktualności wyświetlonych ofert i błyskawicznego zarezerwowania terminu.

Mniej więcej tak to wygląda z punktu widzenia klienta. Słowem - same superlatywy. Natomiast hotelarzom Booking nie musi się już kojarzyć wyłącznie pozytywnie. I nie dotyczy to wcale prowizji. Booking.com wymaga mnóstwa ręcznego “grzebania” w extranecie z listą wolnych i zajętych pokoi, cenami, terminami itd. A to może się wiązać z nieprzyjemnymi i przykrymi w konsekwencjach sytuacjami.

Łatwo przywołać wizję pełni ruchliwego sezonu, kiedy obiekt ma duże obłożenie, a pokoje sprzedają się wszystkimi drogami: przez recepcję, stronę www, Booking.com i wszelkie inne. Kiedy ostatni wolny pokój nie zejdzie przez Booking, a w natłoku obowiązków zwyczajnie zapomni się go zablokować w extranecie - na portalu będzie on nadal dostępny. Jeśli klient skusi się na taki pokój, nie ma innego wyjścia - rezerwację trzeba odwołać. A Booking.com bardzo tego nie lubi. Poza pobraniem opłaty za rezerwację, trzeba się liczyć z obniżeniem pozycji wyświetlania, a co za tym idzie spadkiem ilości rezerwacji przez Booking.

Channel manager NFHotel sprawia, że takie sytuacje odchodzą w niepamięć. To narzędzie, połączone z programem hotelowym, które całościowo pilnuje kwestii dostępności i zajętości pokoi w portalu. Jesteśmy certyfikowanym partnerem Booking.com, co pozwala nam na dwustronną komunikację Booking.com ↔ NFHotel. Zastosowanie naszego channel managera ułatwia pracę z Bookingiem, eliminując konieczność logowania się do extranetu.

Jak to działa? Wystarczy w hotelowym extranecie wybrać jako narzędzie obsługi channel manager NFHotel. W chwili dokonania rezerwacji przez Booking.com, program hotelowy od razu ją odnotowuje. To samo w drugą stronę - pokój oznaczony w NFHotel jako zajęty jest odpowiednio odhaczany na portalu.

W momencie próby zapisu, NFHotel zawsze ponownie sprawdza zajętość. To rozwiązanie sprawia, że nie ma opcji dokonania podwójnej rezerwacji. Co z anulacjami i zmianami pobytu wprowadzanymi przez klientów. NFHotel ustawi wszystko zgodnie z ich życzeniem, a hotelarza poinformuje o wszystkim w systemie i poprzez sms / e-mail. Nasz channel manager dysponuje jeszcze wieloma innymi przydatnymi możliwościami związanymi z Booking.com, m.in. automatycznie przesyłanie cen po ich zmianie/zapisie, sterowanie ilością udostępnionych portalowi i innym kanałom sprzedaży pokoi czy zablokowanie rezerwacji w szczycie sezonu - użyteczne dla tych, którzy doskonale wiedzą iż poradzą sobie z obłożeniem obiektu bez pośrednictwa Booking.com.

Krótko rzecz ujmując - używanie channel managera integrującego z Booking.com to łańcuch niezaprzeczalnych korzyści:

I jeszcze parę informacji praktycznych, odpowiadających na podstawowe pytania:

Zapraszamy do kontaktu z nami i zapoznania się z cennikiem naszych usług.

 

Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności