Wypróbuj za darmo

Proszę to dopisać do mojego rachunku - sklep NFHotel

Proszę to dopisać do mojego rachunku - sklep NFHotel

Komfortowy nocleg to tylko jedna z wielu usług świadczonych przez obiekty turystyczne. Od własnej restauracji, przez rozmaite animacje czasu wolnego (zorganizowane wycieczki, programy artystyczne, nocne zabawy), aż po pierwszorzędny relaks w aquaparkach i strefach SPA & Wellness. O dodatkach do okolicznościowych pakietów pobytowych w postaci kwiatów, słodkości czy dobrego alkoholu już nie wspominając. Łatwo pogubić się w gąszczu zamówień do różnych rezerwacji, co ewidentnie utrudnia prawidłowe rozliczanie się z klientami.

Ogólnie przyjęta konwencja - a przynajmniej w tych hotelach (i obiektach innych kategorii), które chcą uchodzić za eleganckie i na poziomie - wręcz wymaga tego, aby gość mógł uregulować wszelkie należności później, dopiero przy wymeldowaniu. Dlatego też prośby o natychmiastowe opłacenie szeroko pojmowanych zakupów mogą nie być najlepszym pomysłem. Przyklejane karteczki? Zbyt łatwo pogubić i pomieszać. Założenie dużego zeszytu specjalnie na zamówienia? Niepraktyczne, zbyt wiele okazji do niezamierzonych - bądź dokładnie odwrotnie - pomyłek. Najlepiej dla hotelarzy będzie zrobić właściwy użytek z odpowiedniego modułu w programie hotelowym. Szybko, bezpiecznie i z maksymalną niezawodnością.

sklep okno rezerwacji

NFHotel specjalną funkcjonalność sklepu posiada już od dłuższego czasu. Ostatnio ten element doczekał się sporej aktualizacji, dlatego warto poświęcić mu nieco więcej miejsca. Najważniejsza informacje: stosowna zakładka znajduje się zawsze pod ręką, w oknie rezerwacji - czyli zakupy przypisywane są nie tyle do konkretnej osoby, co całego turnusu. Dla wygodniejszego przeprowadzania rozliczeń. Jednak w pierwszym kroku należy wprowadzić do programu hotelowego sprzedawane produkty i usługi. Jeśli w systemie sklep świeci pustkami jak za głębokiego PRL-u, pokazywanie bezużytecznej w takiej sytuacji zakładki nie ma najmniejszego sensu. Po prostu: nie widzisz sklepu w opcjach okienka rezerwacji swojego NFHotel? To znaczy, że w programie jeszcze nie ma czego kupić.

sklep admin

Uprawnienia wprowadzenia oferowanych klientom rzeczy do sklepu ma administrator systemu. Sam proces dodawania kolejnych produktów w panelu jest całkiem prosty, szybki i przyjemny. Należy zacząć od nazw kategorii, które będą zawierać w sobie grupy z wyszczególnionymi już dodatkami. Na koniec pozostaje zapisanie konkretnych ofert: od nazw - podstawowej i skróconej, drukowanej na paragonie - przez przypisanie do odpowiedniej grupy i uzupełnienie specyfikacji cenowej (wysokość ceny pojedynczego produktu/usługi, stawka podatkowa, rodzaj naliczania płatności: od osoby, na rezerwację, jednorazowo bądź mnożąc przez ilość dni pobytu), aż po ustawienia aktywności i do Przypominacza programu NFHotel. Warto zerknąć na obrazki.

sklep dodawanie produktu-usługi-dodatku

Równie nieskomplikowane będzie dodawanie zakupów do rezerwacji w programie. Utworzona w powyższy sposób oferta zakupowa pojawia się w dedykowanej zakładce. Wystarczy kliknąć, wskazać produkt usługę wybraną przez gości, wprowadzić odpowiednią ilość, dodać do koszyka i potwierdzić zamówienie. Należna kwota od razu doliczy się do rozliczenia całej rezerwacji. Ewentualne rabaty należy dodać do całej sumy odliczeń - od razu będzie widać, jak zmieni się kwota pozostała do zapłaty. W każdym momencie można również podejrzeć szczegółową historię zamówień.

sklep zamówienia

Jedyne czego może w tej chwili sklepowi NFHotel brakować, to rozbudowane opcje dla gastronomii (np. magazyn) i Spa (chociażby ustalanie indywidualnych terminów i godzin zabiegów). To jednak tylko kwestia czasu, kiedy nasz program hotelowy wzbogaci się o wyżej wymienione funkcjonalności.

PS Choć jak ktoś się uprze, to i bez dedykowanych narzędzi sobie poradzi. Np. tworząc w NFHotel pokój typu overbooking - a więc nieaktywny, w zamierzeniu służący do tworzenia listy rezerwowej i ułatwiający przenoszenie rezerwacji po pokojach - z taką liczbą miejsc, które mniej więcej odpowiadałyby liczbie godzin, w których czynna jest strefa SPA & Wellness. A następnie w odpowiednie dni zapisując klientów na kolejne łóżka, dopisując krótkie komentarze, a zabiegi rozliczając już z poziomu odpowiednich rezerwacji… Prowizorka, ale już teraz za pomocą programu hotelowego da się sprawnie załatwić parę z najistotniejszych kwestii ;-).

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Dowiedz się:
  • jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
  • jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
  • czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
  • jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Anna Piaścik
 

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Sięgnij po darmową wiedzę!
Dowiedz się:
jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności