Pożegnaj się z papierkologią - druki w programie hotelowym

Pożegnaj się z papierkologią - druki w programie hotelowym

Ręczne wypełnianie stosu papierów pożera mnóstwo czasu - tak szczególnie cennego przy pracy w branży hotelarskiej. Bardzo dobrym remedium na część takich bolączek będzie kompleksowy program hotelowy. O ile w pewnych sprawach po prostu trzeba zacisnąć zęby i przebrnąć przez urzędnicze piekiełko, o tyle administracyjną biurokrację związaną z obsługą rezerwacji spokojnie da się ograniczyć praktycznie do zera.

Absolutnie podstawowym drukiem w każdym obiekcie hotelarskim są oczywiście karty meldunkowe. Tudzież karty pobytu - niektórzy posługują się tymi pojęciami zamiennie, inni zaś stosują je do nieco różnych dokumentów. Na karcie meldunkowej wpisują jedynie podstawowe dane osobowe, z kolei karta pobytu zawiera komplet danych na temat gości: imiona i nazwiska, daty urodzenia, PESEL-e, narodowości, adresy, numery dowodu osobistego (lub innego dokumentu tożsamości), numery rejestracyjne samochodu, informacje na temat rezerwacji (daty przyjazdu i wyjazdu, numer pokoju, wyżywienie, dodatkowe zamówienia etc.)… a nawet oświadczenia o zgodzie na obciążenie karty kredytowej o podanym numerze. Na wypadek, gdyby klienci nie uregulowali wszystkich należności przed wyjazdem.

druki - edytor

Bez względu na to, jaki system prowadzenia wewnętrznej dokumentacji praktykuje się w danym obiekcie - wdrożenie NFHotel z modułem do druków hotelowych odczuwalnie (i jak najbardziej policzalnie) usprawni i ułatwi pracę w tym zakresie. Koniec ze żmudną papierkologią, pora na program hotelowy z automatycznym generatorem dokumentów do hotelowej rezerwacji. Po co własnoręcznie wypełniać wszystkie niezbędne rubryczki, skoro system komputerowy zrobi to co najmniej równie skrupulatnie, a jednocześnie nieporównywalnie szybciej? Wystarczy wydrukować gotowego pdf-a z programu hotelowego i podać klientowi do podpisu.

W pewien sposób osobną kategorię druków hotelowych stanowią wszelkie regulaminy, instrukcje czy specjalne bony dla klientów. Odrębną w tym sensie, że sam hotel tego typu rzeczy przelewa na papier stosunkowo rzadko - zdecydowanie częściej używa ich jako załączników do stosownych dla okoliczności e-maili do klientów. Choćby po to, aby goście mogli zapoznać się z obowiązującym w obiekcie regulaminem jeszcze przed przyjazdem na miejsce. Albo w celu zachęcenia turystów do powrotu w przyszłości, wysyłając voucher do wykorzystania w określonym terminie. Na przykład imienny kupon z dużą zniżką na ekskluzywne zabiegi SPA & Wellness. Personalizowane podarki (i wiadomości) wywołują dalece bardziej pozytywną reakcję odbiorców niż masowy, bezpłciowy mailing.

druki - ustawienia

Mechanizm tworzenia druków w NFHotel jest bliźniaczo wręcz podobny, który służy do generowania indywidualnych wiadomości e-mail oraz SMS-ów. Podstawą są interaktywne klucze, które program w lot podmienia na indywidualne dane i informacje. Wystarczy wprowadzić je do systemu jeden jedyny raz - co najczęściej ma miejsce w trakcie rezerwowania pobytu. Druki uzupełniane ręcznie de facto albo wymuszają na recepcjonistach robienie tego samego po x razy, albo niepotrzebnie zajmują czas klientowi, który przecież przyjechał do hotelu odpoczywać, a nie wypełniać stosy papierów. Z odpowiednim wykorzystaniem wspomnianych kluczy - których NFHotel ma już dobrze ponad 70 - da się zbudować schemat w zasadzie dowolnego dokumentu. Wystarczy zrobić to raz, a potem już tylko eksploatować drukarkę i należycie spożytkować zaoszczędzony czas na ważniejsze rzeczy niż pogrążanie się w papierkologii.

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Dowiedz się:
  • jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
  • jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
  • czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
  • jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Anna Piaścik
 

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Sięgnij po darmową wiedzę!
Dowiedz się:
jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności