Wypróbuj za darmo

Kolejna seria małych usprawnień w programie hotelowym

Kolejna seria małych usprawnień w programie hotelowym

Systematyczny rozwój NFHotel wiąże się z regularnym wprowadzaniem kolejnych udogodnień dla użytkowników systemu. Na miano najbardziej kompleksowego, a zarazem najszybszego programu hotelowego na polskim rynku trzeba sobie uczciwie zapracować. Rzetelnie, krok po kroku, uważnie wsłuchując się w uwagi oraz pilne potrzeby hotelarzy.
Poniżej krótki wykaz nowych funkcjonalności, poprawek i szeroko pojmowanych usprawnień, jakie ostatnio wdrożyliśmy do NFHotel. Wszystkie poniższe zmiany stanowią efekt rozmów z hotelarzami. Zarówno tymi, którzy korzystają już z dobrodziejstw funkcjonalności zawartych w naszym programie hotelowym, jak też osobami wyrażającymi zainteresowanie specjalistycznym oprogramowaniem dla wszelkich obiektów noclegowych:
- Filtry wyświetlania pokoi na grafiku
filtry 2
Czasami lepsze jest bliższe spojrzenie na poszczególne standardy niż ogólny obraz obłożenia w całym ośrodku. Dwa kliknięcia wystarczą, żeby np. z setki pokoi hotelowych pokazać wyłącznie apartamenty rodzinne. Albo same domki letniskowe na kempingu. Przydatne zwłaszcza dla tych obiektów, gdzie pokoje (bądź inne jednostki noclegowe) idą w setki, a turyści mają duży wybór standardów.
Stosowna opcja znajduje się na górnej belce, pomiędzy zakresem pokazywanych na kalendarzu terminów a zwijaniem bocznego menu. Kolejna, pośrednio związana z filtrami zmiana to uproszczone sterowanie kolejnością wyświetlania grup pokoi z poziomu admina.

- Załączniki do e-maili
załączniki e-mail
Dołączanie faktur, bonów i innego typu dokumentów do wiadomości wysyłanych gościom z programu hotelowego. Przy tworzeniu druków w panelu administracyjnym znajduje się opcja pozwalająca wybrać, czy dany typ dokumentu może być załącznikiem. Jeśli dla danej rezerwacji wystawiono już jakiś dokument, w zakładce "E-MAIL / SMS" okna rezerwacji pojawi się przycisk "ZAŁĄCZ" - po kliknięciu wyskoczy lista z fakturami i drukami do wyboru.
E-maile w NFHotel zostały również ulepszone pod względem podglądu wiadomości przed wysyłką w wersji mobilnej. Nowy sposób wyświetlania powinien być zauważalnie czytelniejszy.

- Import danych z KWHotel
Możliwość ściągnięcia danych z innych programów hotelowych pozwala znacznie przyspieszyć proces ewentualnej zmiany oprogramowania hotelarskiego na NFHotel. Bez względu na okoliczności rezygnacji z usług konkurencji. Naturalnie NFHotel od początku posiada opcję eksportu własnych danych uniwersalnego formatu, pozwalającą łatwo przesiąść się na inny system. Jak dotąd praktycznie nikt z niej nie skorzystał ;).
Importowanie będzie jeszcze rozwijane w przyszłości tak, aby zgrane dane były w pełni kompatybilne ze wszystkimi, aktualnymi i przyszłymi funkcjonalnościami NFHotel. Na przykład poprzez scalanie informacji o klientach z bazy o identycznych danych osobowych, kontaktowych etc.

- Płynniejsze przewijanie (scroll)
Użytkownicy wszelkiej maści Mac’ów odczują największą zmianę. Różnice sprzętowo-programistyczne pomiędzy producentami urządzeń mogły powodować pewien dyskomfort przy poruszaniu się po programie hotelowym. A konkretniej w trakcie scrollowania grafiku, kiedy przesuwał widok nieco zbyt szybko i za daleko.
Pracujemy już nad kolejnym rozwiązaniem, które pozwoli użytkownikom NFHotel na samodzielne ustawienie czułości przewijania ekranu.

- Legenda kolorystyczna - rezerwacje z przeterminowanym zadatkiem
legenda - po terminie zaliczki
Z punktu widzenia hotelarza występuje zasadnicza różnica pomiędzy rezerwacją oczekującą na wpłacanie zadatku a rezerwacją, dla której minął już wyznaczony termin na wpłatę zaliczki. Będzie to doskonale widoczne na grafiku NFHotel - podobne, aczkolwiek wyraźnie odmienne. Oba typy rezerwacji wyświetlane są na czerwono: bez zadatku w ciemnym i delikatnie wypłowiałym odcieniu, natomiast z przeterminowanym zadatkiem mają intensywną, ciut jaśniejszą barwę. Jak widać na załączonym obrazku.

- Karta klienta - narodowość gościa
Zmiana wprowadzona z myślą o dokładniejszym przekazywaniu informacji o rezerwacjach wpływających do programu z Booking.com, ale stwarzająca dodatkowe pole do rozwoju systemu w przyszłości. Dane o narodowości gościa korzystającego z serwisu ustawiają teraz automatycznie język powiadomień wysyłanych klientom za pośrednictwem NFHotel. Co przy gościach z zagranicy oznacza rzecz jasna e-maile i/lub SMS-y po angielsku bądź niemiecku.

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Dowiedz się:
  • jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
  • jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
  • czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
  • jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Anna Piaścik
 

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Sięgnij po darmową wiedzę!
Dowiedz się:
jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności