Wypróbuj za darmo

Im więcej aktywnych kanałów dystrybucji w internecie, tym większe obłożenie obiektu - z takiego założenia (dyskusyjnego, ale o tym może innym razem) wychodzi wielu hotelarzy. Są jednak i takie sytuacje, kiedy pomoc pośredników w rodzaju portalu rezerwacyjnego Booking.com staje się zbędna. Wręcz szkodliwa. Wiele obiektów w szczycie sezonu turystycznego jest w stanie zapełnić wszystkie pokoje całkowicie własnymi siłami. W takich momentach niezwykle przydatne stają się blokady zakładane z poziomu programu hotelowego.

Naturalnie wszystko rozbija się o konieczność płacenia wysokich prowizji, sięgających kilkunastu procent kwoty należnej za pobyt. Płacenie ciężkich pieniędzy za coś, co da się osiągnąć bez zewnętrznego wsparcia, kompletnie mija się z celem i zdrowym rozsądkiem. Niektórzy hotelarze próbują obejść problem poprzez różnicowanie cenników - rezerwujący przez zewnętrzne strony internetowe płacą więcej. Wprawdzie naciski Booking.com na partnerów, mające na celu wyrównywanie cen przez hotelarzy, zostały uznane za praktyki zabronione… ale nie trzeba nikogo przekonywać, że wszelkie serwisy rezerwacyjne najpewniej będą starały się ukrócić tego rodzaju działania. Z punktu widzenia gospodarzy obiektów noclegowych, o wiele lepszym rozwiązaniem jest zdejmowanie dostępności pokoi na portalu.

blokada 1

Szkopuł tkwi jednak w tym, że ręczne grzebanie w bookingowym (i jakimkolwiek innym) extranecie zajmuje dużo czasu, o wątpliwej przejrzystości co niektórych opcji już nie wspominając. O wiele szybciej i sprawniej, a zarazem równie skutecznie takie blokady zakłada się w programie hotelowym. Rzecz jasna takim, który posiada stosownego channel managera do synchronizacji i zarządzania dostępnością we wszystkich podłączonych kanałach. W NFHotel wygląda to w ten sposób, że użytkownik posiadający stosowne uprawnienia klika opcję “Dodaj→Blokadę”, wybiera zakres dat, wskazuje pokoje do objęcia ich blokadą (pojedynczo albo wszystkie jednym kliknięciem), a na koniec wprowadza nazwę oraz ewentualne uwagi do blokady. I tyle, system w mgnieniu oka zaktualizuje stosowne pokoje jako zajęte - niedostępne dla wszelkich rezerwacji internetowych. Tak, blokowanie pokoi lub całego obiektu jest takie proste.

Aktywna blokada będzie doskonale widoczna na grafiku rezerwacji - za sprawą pionowego, czerwonego paska przechodzącego przez daty graniczne na kalendarzu oraz żółtego, półprzezroczystego tła - wraz z czarną nazwą zastosowaną do opisania danej blokady. Opcja edycji pojawia się po kliknięciu na blokadę prawym przyciskiem myszy, w wersji mobilnej: po przetrzymaniu palca na blokadzie. Co być może najistotniejsze, obecność takich blokad wciąż pozwala na ręczne nanoszenie rezerwacji do programu hotelowego.

blokada 2

Takie blokady w NFHotel mają mnóstwo zastosowań - nie tylko ekspresowe zamknięcie dostępności dla internetowych kanałów sprzedaży. Wyłączenie poszczególnych pokoi na czas prac remontowo-porządkowych, zamknięcie całego obiektu noclegowego na tzw. martwy sezon (w Polsce dotyczy np. wielu miejscowości nad morzem) albo wręcz przeciwnie: maksymalizacji zysków w sezonie wysokim.

PS - praktycznie identyczny mechanizm będzie odpowiedzialny za dodawanie rezerwacji grupowych na grafik hotelowy. Ba, dostaliśmy sygnały od zadowolonych klientów, iż niektórzy użytkownicy NFHotel już teraz tworzą rezerwacje grupowe - korzystając właśnie z funkcjonalności blokad. Mocno uproszczonych w porównaniu z tym, co wypuścimy w ciągu kilku najbliższych tygodni - ale najważniejsze zadania w tym zakresie program hotelowy już teraz wykonuje znakomicie 😉

Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności