Wprowadziliśmy funkcję masowego druku PDF dla rezerwacji, która pozwala na szybkie i efektywne generowanie dokumentów dla wybranych rezerwacji z poziomu wyszukiwarki.
Teraz, zamiast drukować dokument do każdej rezerwacji osobno, możecie wygenerować jeden zbiorczy dokument PDF, który w prosty sposób wydrukujecie.
Jak to wykorzystać? Na przykład dla druku kart pobytu na dzisiejsze przyjazdy.
Wprowadziliśmy możliwość wysyłki powiadomień SMS do zagranicznych Gości.
Więcej o sms i systemie punktowym w NFHotel znajduje się w naszej pomocy technicznej:
System punktowy SMS w NFHotel.
Już teraz klienci NFHotel mogą zsynchronizować swoje kalendarze z AlohaCamp oraz ze Slowhop dzięki połączeniu iCal.
Wprowadziliśmy szereg usprawnień, aby obsługa grup w NFHotel była jeszcze prostsza.
Co dokładnie dodaliśmy i co się zmieniło?
Mamy nadzieje, że wprowadzone zmiany sprawią, że praca z rezerwacjami grupowymi będzie prosta i przyjemna.
Dodaliśmy możliwość grupowania (łączenia) poszczególnych pozycji na fakturze.
Możesz pogrupować pozycje według stawki vat oraz na przykład według nazwy produktów i usług.
Już teraz możesz dodać nagłówek (nadawcę) w wysyłanych wiadomościach sms.
Nagłówek może mieć maksymalnie 11 znaków.
MENU > USTAWIENIA > EMAIL/SMS > SZABLONY
SMS z nagłówkiem (nadawcą wiadomości) są droższe niż standardowe - koszt wysyłanego sms to 12 punktów.
Właśnie wprowadziliśmy oferty pobytowe.
To moduł do automatyzacji sprzedaży noclegów na recepcji. Gdy recepcja otrzymuje zapytanie, może wysłać gotową ofertę pobytową w kilka sekund.
Jak to działa?
Przygotowujesz szablony ofert (możesz mieć jeden dla wszystkich lub różne - np. inne na zimę, inne na lato, inne dla rodzin i inne dla par). Gdy otrzymujesz zapytanie, wybierasz tylko termin, wpisujesz e-mail lub numer telefonu i wysyłasz gotową do Gościa. NFHotel sam uzupełni dane i przygotuje link do rezerwacji online.
Gość w dowolnej chwili może zarezerwować pobyt online.
Wystarczy, że używasz asystenta rezerwacji, a przycisk OFERTA pojawi się zaraz obok ZAREZERWUJ.
Całkowicie nowa funkcjonalność, która uprości Twoją pracę z NFHotel i pomoże rozwijać biznes - Asystent AI.
Do naszego programu wdrożyliśmy ChatGPT od OpenAI, czyli system konwersacyjny, który w sposób naturalny odpowiada na pytania użytkowników korzystając z wiedzy dostępnej w internecie, ale też z tego, czego nauczymy go o NFHotel.
Asystent AI jest już dostępny w NFHotel.
Do raportów dodaliśmy nowe możliwości:
By sprawdzić nowe możliwości raportów obłożenia przejdź do: Menu > Raporty > Obłożenie.
System nie będzie pokazywał opłaty miejscowej, kuchni (wyżywienia) i sprzątania w oknie rezerwacji i na raportach, jeśli nie masz dodanych tych opcji w ustawieniach systemu.
Pozwala to lepiej dopasować wygląd NFHotel do potrzeb konkretnego obiektu, by praca była jeszcze prostsza i przyjemniejsza.
Dodaliśmy możliwość raportowania przychodów osobno na dni rezerwacji. Oznacza to, że jeśli rezerwacja została złożona pomiędzy miesiącami, system zaliczy przychody proporcjonalnie w każdym miesiącu.
Dodaliśmy nowe pola w oknie e-mail/sms. Teraz możesz od razu po kliknięciu w wiadomość zmienić jej język, wpisać lub edytować adres e-mail i sms.
Niby małe ulepszenie, ale zaoszczędzi tak niezbędny czas.
Dodaliśmy dodatkowe pole na pasku rezerwacji. Możesz teraz zdecydować, co ma się tam wyświetlać.
Do wyboru masz wiele zmiennych, najpopularniejsze:
i wiele więcej.
Dodaliśmy możliwość edytowania zamówień bezpośrednio z okna finansów. By usunąć jakąś pozycję, zmienić ją lub dodać zakup czy usługę do rezerwacji Gościa, nie musisz już zmieniać karty. Teraz łatwo to zrobisz bezpośrednio w oknie finansów.
By praca z asystentem rezerwacji była jeszcze szybsza i przyjemniejsza, wprowadziliśmy kilka usprawnień:
Wygląd kalendarza - widok 2 miesięcy lub całego roku
Wprowadziliśmy wybór domyślnego kalendarza:
Rezerwacje dla większej liczby pokoi, także w różnych terminach
Coś, na co czekało dużo obiektów noclegowych przyjmujących grupy osób.
W jednej rezerwacji dokonywanej poprzez asystenta możesz teraz dodać kilka pokoi, także w różnych terminach.
Wyszukiwarka standardów podczas dokonywania rezerwacji w asystencie
Coś, co przyda się szczególnie apartamentom, ułatwiając wyszukanie odpowiedniego apartamentu.
Jeśli nie wprowadzisz osoby rezerwującej podczas dokonywania rezerwacji, system sam zapyta Cię o nią, gdy klikniesz przycisk rezerwuj.
Wprowadziliśmy ulepszenie odnośnie ustawień wyglądu kalendarza + kilka nowych możliwości. Co się zmieniło:
Dzięki tym zmianom w łatwy sposób dostosujesz NFHotel do swoich wymagań.
Dodaliśmy nowe możliwości, znacznie usprawniające pracę z cennikami:
Wprowadziliśmy do wyszukiwarki zaawansowanej nowe możliwości: "Rozliczenia" i "Rozliczenia szczegółowe".
Wprowadzona funkcjonalność bardzo ułatwi rozliczanie poszczególnych zmian oraz analizę przepływu gotówki, w rozbiciu na poszczególne dni czy okresy.
By okno rezerwacji było lepiej widoczne, wprowadziliśmy możliwość zaznaczenia opcji "Wysoki kontrast". Pozwala to na wyróżnienie ciemniejszym kolorem stref w oknie rezerwacji - są lepiej widoczne.
Przełącznik znajdziesz po kliknięciu w zdjęcie (avatar) w lewym górnym rogu (zaraz pod przełącznikiem nowego okna rezerwacji).
Dodaliśmy możliwość tworzenia tagów i przypisywanie ich klientom. Domyślnie stworzone są tagi: VIP i Czarna lista. Możesz tworzyć własne, np. stały klient, vege, senior itp.
Teraz jeszcze łatwiej wyszukasz klienta, rezerwację, wpłatę czy fakturę. Wyszukiwarka dostępna jest z poziomu grafiku, na górnej belce.
Twórz własne filtry wyszukiwania i zapisuj je jako szablony. Twórz własne reguły i korzystaj z nich zawsze wtedy, gdy potrzebujesz. Za pomocą kilku kliknięć. Eksportuj wyniki do pliku w formacie CSV lub Excel tworząc zaawansowane raporty.
Do naszych integracji dołączyły zamki Hartmann na karty magnetyczne.
Dzięki naszej integracji:
Jeśli posiadasz nowy telefon Huawei, bez dostępu do Google Play, możesz pobrać specjalnie dedykowaną aplikację NFHotel.
Znajdziesz ją w AppGallery klikając tutaj.
Nowa integracja aplikacji NFHotel z zamkami Be-Tech. Dzięki integracji z poziomu NFHotel możliwe jest:
Kodowanie kart dla gości jest teraz prostsze niż kiedykolwiek.
Dodaliśmy zupełnie nową funkcjonalność, dzięki której za pomocą kilku kliknięć dostosujesz wygląd kalendarza z rezerwacjami. Możesz tworzyć własne szablony i grupować je w kategorie.
Przykładowe zastosowania:
Więcej informacji jak tworzyć własne szablony, kategorie i jak używać filtrów znajduje się w naszej Bazie wiedzy.
Możesz generować gotowe raporty opłaty miejscowej i uzdrowiskowej w NFHotel, które dodasz bezpośrednio do aplikacji Travelhost.
Travelhost to elektroniczny system rozliczania opłaty miejscowej i uzdrowiskowej. Korzysta z niego coraz więcej miejscowości w całej Polsce.
Do integracji NFHotel z płatnościami on-line dołączyły Przelewy24. Transakcje są dokonywane poprzez przelewy lub karty kredytowe. Przyjmuj błyskawiczne płatności od swoich gości, dzięki którym zyskasz więcej pewnych rezerwacji. Nie zwlekaj - zarejestruj się już dziś. Korzystaj z szybkich i bezpiecznych płatności on-line!
Zgromadziliśmy w jednym miejscu: menu, raport kasowy, profil użytkownika, oraz wyświetlanie dostępnych punktów.
Wyszukiwarka została wzbogacona o możliwość przeglądania bazy klientów. Wyniki wyszukiwania można filtrować po wielu parametrach: imię, nazwisko, telefon, e-mail, ilość rezerwacji, wartość rezerwacji, miejscowość, kod pocztowy, ulica, język powiadomień, pesel, numer dokumentu. Filtry można łączyć, dzięki czemu wyszukasz np. gości z Niemiec, którzy wydali w obiekcie więcej niż wybraną kwotę.
Wyszukiwarka została wzbogacona o możliwość przeglądania dokonanych wpłat. Wyniki wyszukiwania można filtrować po wielu parametrach: użytkownik który dodał wpłatę, numer rezerwacji której dotyczy, imię gościa, nazwisko gościa, data wpłaty, forma płatności, oraz wielu innych parametrach. Filtry można łączyć, dzięki czemu wyszukasz np. wpłaty z Dotpay, dodane w wybranym okresie, dla których nie wystawiono paragonu.
Wyszukiwarka została wzbogacona o możliwość przeglądania faktur. Wyniki wyszukiwania można filtrować po wielu parametrach: numer faktury, nazwa nabywcy, nip, kwota faktury, rodzaj faktury, oraz wielu innych. Filtry można łączyć, dzięki czemu możesz wyszukać np. faktury zaliczkowe dla rezerwacji z Booking.com na wybrany okres.
Wszystkie wyniki wyszukiwania możesz eksportować do plików Excel, csv. Przy eksporcie możesz zdecydować czy eksportujesz tylko kolumny, które są aktualnie wyświetlone, czy może wszystkie dostępne.
Wyniki wyszukiwania możesz zapisywać jako szablony, dzięki czemu za kolejnym razem szukasz błyskawicznie. Szablony możesz porządkować z pomocą kategorii, możesz je również dodać do ulubionych. Szablony mogą dodawać Admini, a używają również recepcjoniści.
Załącz widoczność źródła z którego pochodzi rezerwacja. Ikona portalu rezerwacyjnego będzie widoczna na paskach rezerwacji.
Aby załączyć przejdź do: Admin > Ustawienia > Konfiguracja zaawansowana.
Następnie wyszukaj i ustaw na TAK: Wyświetlaj ikonę portalu rezerwacyjnego na pasku rezerwacji.
Możesz teraz stosować zaawansowane filtry wyszukiwania rezerwacji po wielu parametrach, z zagnieżdżonymi warunkami.
Jeśli np. potrzebujesz wyszukać rezerwacje z booking engine, na okres wakacji bez zadatku - możesz to po prostu wyklikać!
Kombinacji filtrów jest mnóstwo i będziemy dokładać kolejne, abyście mogli wyszukiwać jeszcze bardziej precyzyjnie.
Diety, uroczyste kolacje i inne życzenia gości - wystarczy, że oznaczysz komentarz tagiem "wyżywienie", a kelnerzy i obsługa kuchni będą widzieli wszystko na raportach, drukach pdf.
Instrukcję znajdziesz TUTAJ.
ActiveCampaign to narzędzie wspierające marketing Twojego obiektu. Pozwala m.in. wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail, oraz sms w zależności od profilu Twoich gości. Dodanie nowej rezerwacji automatycznie przesyła informacje o gościu do ActiveCampaign.
Tam możesz zarządzać wysyłkami, profilując gości po parametrach:
Przykłady wiadomości jakie możesz wysyłać:
Panel w samym ActiveCampaign jest dostępny również w języku polskim - więcej dowiesz się TUTAJ.