Dodaliśmy nowe możliwości, znacznie usprawniające pracę z cennikami:
Wprowadziliśmy do wyszukiwarki zaawansowanej nowe możliwości: "Rozliczenia" i "Rozliczenia szczegółowe".
Wprowadzona funkcjonalność bardzo ułatwi rozliczanie poszczególnych zmian oraz analizę przepływu gotówki, w rozbiciu na poszczególne dni czy okresy.
By okno rezerwacji było lepiej widoczne, wprowadziliśmy możliwość zaznaczenia opcji "Wysoki kontrast". Pozwala to na wyróżnienie ciemniejszym kolorem stref w oknie rezerwacji - są lepiej widoczne.
Przełącznik znajdziesz po kliknięciu w zdjęcie (avatar) w lewym górnym rogu (zaraz pod przełącznikiem nowego okna rezerwacji).
Dodaliśmy możliwość tworzenia tagów i przypisywanie ich klientom. Domyślnie stworzone są tagi: VIP i Czarna lista. Możesz tworzyć własne, np. stały klient, vege, senior itp.
Teraz jeszcze łatwiej wyszukasz klienta, rezerwację, wpłatę czy fakturę. Wyszukiwarka dostępna jest z poziomu grafiku, na górnej belce.
Twórz własne filtry wyszukiwania i zapisuj je jako szablony. Twórz własne reguły i korzystaj z nich zawsze wtedy, gdy potrzebujesz. Za pomocą kilku kliknięć. Eksportuj wyniki do pliku w formacie CSV lub Excel tworząc zaawansowane raporty.
Do naszych integracji dołączyły zamki Hartmann na karty magnetyczne.
Dzięki naszej integracji:
Jeśli posiadasz nowy telefon Huawei, bez dostępu do Google Play, możesz pobrać specjalnie dedykowaną aplikację NFHotel.
Znajdziesz ją w AppGallery klikając tutaj.
Nowa integracja aplikacji NFHotel z zamkami Be-Tech. Dzięki integracji z poziomu NFHotel możliwe jest:
Kodowanie kart dla gości jest teraz prostsze niż kiedykolwiek.
Dodaliśmy zupełnie nową funkcjonalność, dzięki której za pomocą kilku kliknięć dostosujesz wygląd kalendarza z rezerwacjami. Możesz tworzyć własne szablony i grupować je w kategorie.
Przykładowe zastosowania:
Więcej informacji jak tworzyć własne szablony, kategorie i jak używać filtrów znajduje się w naszej Bazie wiedzy.
Możesz generować gotowe raporty opłaty miejscowej i uzdrowiskowej w NFHotel, które dodasz bezpośrednio do aplikacji Travelhost.
Travelhost to elektroniczny system rozliczania opłaty miejscowej i uzdrowiskowej. Korzysta z niego coraz więcej miejscowości w całej Polsce.
Do integracji NFHotel z płatnościami on-line dołączyły Przelewy24. Transakcje są dokonywane poprzez przelewy lub karty kredytowe. Przyjmuj błyskawiczne płatności od swoich gości, dzięki którym zyskasz więcej pewnych rezerwacji. Nie zwlekaj - zarejestruj się już dziś. Korzystaj z szybkich i bezpiecznych płatności on-line!
Zgromadziliśmy w jednym miejscu: menu, raport kasowy, profil użytkownika, oraz wyświetlanie dostępnych punktów.
Wyszukiwarka została wzbogacona o możliwość przeglądania bazy klientów. Wyniki wyszukiwania można filtrować po wielu parametrach: imię, nazwisko, telefon, e-mail, ilość rezerwacji, wartość rezerwacji, miejscowość, kod pocztowy, ulica, język powiadomień, pesel, numer dokumentu. Filtry można łączyć, dzięki czemu wyszukasz np. gości z Niemiec, którzy wydali w obiekcie więcej niż wybraną kwotę.
Wyszukiwarka została wzbogacona o możliwość przeglądania dokonanych wpłat. Wyniki wyszukiwania można filtrować po wielu parametrach: użytkownik który dodał wpłatę, numer rezerwacji której dotyczy, imię gościa, nazwisko gościa, data wpłaty, forma płatności, oraz wielu innych parametrach. Filtry można łączyć, dzięki czemu wyszukasz np. wpłaty z Dotpay, dodane w wybranym okresie, dla których nie wystawiono paragonu.
Wyszukiwarka została wzbogacona o możliwość przeglądania faktur. Wyniki wyszukiwania można filtrować po wielu parametrach: numer faktury, nazwa nabywcy, nip, kwota faktury, rodzaj faktury, oraz wielu innych. Filtry można łączyć, dzięki czemu możesz wyszukać np. faktury zaliczkowe dla rezerwacji z Booking.com na wybrany okres.
Wszystkie wyniki wyszukiwania możesz eksportować do plików Excel, csv. Przy eksporcie możesz zdecydować czy eksportujesz tylko kolumny, które są aktualnie wyświetlone, czy może wszystkie dostępne.
Wyniki wyszukiwania możesz zapisywać jako szablony, dzięki czemu za kolejnym razem szukasz błyskawicznie. Szablony możesz porządkować z pomocą kategorii, możesz je również dodać do ulubionych. Szablony mogą dodawać Admini, a używają również recepcjoniści.
Załącz widoczność źródła z którego pochodzi rezerwacja. Ikona portalu rezerwacyjnego będzie widoczna na paskach rezerwacji.
Aby załączyć przejdź do: Admin > Ustawienia > Konfiguracja zaawansowana.
Następnie wyszukaj i ustaw na TAK: Wyświetlaj ikonę portalu rezerwacyjnego na pasku rezerwacji.
Możesz teraz stosować zaawansowane filtry wyszukiwania rezerwacji po wielu parametrach, z zagnieżdżonymi warunkami.
Jeśli np. potrzebujesz wyszukać rezerwacje z booking engine, na okres wakacji bez zadatku - możesz to po prostu wyklikać!
Kombinacji filtrów jest mnóstwo i będziemy dokładać kolejne, abyście mogli wyszukiwać jeszcze bardziej precyzyjnie.
Diety, uroczyste kolacje i inne życzenia gości - wystarczy, że oznaczysz komentarz tagiem "wyżywienie", a kelnerzy i obsługa kuchni będą widzieli wszystko na raportach, drukach pdf.
Instrukcję znajdziesz TUTAJ.
ActiveCampaign to narzędzie wspierające marketing Twojego obiektu. Pozwala m.in. wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail, oraz sms w zależności od profilu Twoich gości. Dodanie nowej rezerwacji automatycznie przesyła informacje o gościu do ActiveCampaign.
Tam możesz zarządzać wysyłkami, profilując gości po parametrach:
Przykłady wiadomości jakie możesz wysyłać:
Panel w samym ActiveCampaign jest dostępny również w języku polskim - więcej dowiesz się TUTAJ.