Wypróbuj za darmo

Channel manager NFHotel łączy się z bookingiem w 1 sekundę

Channel manager NFHotel łączy się z bookingiem w 1 sekundę

Takie właśnie niezwykle obiecujące wyniki osiąga w zaawansowanych testach nowy typ dwukierunkowego połączenia pomiędzy naszym programem hotelowym a największym obecnie serwisem rezerwacyjnym. Innymi słowy, klienci NFHotel mogą już całkowicie zapomnieć o emocjonalnych przebojach i dotkliwych stratach wizerunkowo-finansowych związanych z overbookingiem.

Dla hotelarza nie ma nic gorszego jak nakładające się na siebie rezerwacje z różnych źródeł, tylko dlatego że internauta zabukował sobie turnus pół minuty po tym, kiedy recepcjonista dodał nową rezerwację dla tego samego pokoju. Zwłaszcza w szczycie sezonu, kiedy przenoszenie rezerwacji staje się wybitnie utrudnione.

Jak zatem działa przemodelowane połączenie NFHotel z extranetem bookingu? Program raz na sekundę ściąga z serwisu wszelkie informacje o rezerwacjach. Zarówno nowo zapisane turnusy - wraz z niezbędnymi danymi klienta - jak też wszelkie modyfikacje czy odwołane wyjazdy, zwalniające miejsce na grafiku recepcyjnym w PMS-ie oraz w pozostałych kanałach sprzedaży. Pozostaje tylko przypomnieć, że bookingowi parę sekund zajmuje przygotowanie paczki danych o nowej rezerwacji, którą przekaże channel managerowi po otrzymaniu zapytania z NFHotel (wykonywanego w każdej jednej sekundzie).

Dlatego czas pojawienia się turnusu z booking.com na grafiku hotelowym będzie nieco dłuższy, w granicach 8 s po potwierdzeniu rezerwacji w serwisie przez turystę - tu warto wspomnieć, że średnia dla wszystkich CM-ów wynosi 60 sekund. Przepaść, jak rozklekotana awionetka przy NFHotelowym Sokole Millenium. Co dla hotelarzy równie istotne, nasz system błyskawicznie przesyła dane na temat dostępności i zajętości pokoi. Natychmiast po kliknięciu “Zapisz” w okienku rezerwacji, więc jakąś sekundę po wprowadzeniu jakiejkolwiek zmiany. A skoro tak, to już śmiało da się powiedzieć iż NFHotel tworzy de facto jedną, spójną całość z bookingiem.

Zmianę technologii channel managera podyktowały po pierwsze: troska o najwyższą jakość NFHotel, a po drugie: polityka Booking.com. Nie da się ukryć, że to holenderski gigant dyktuje zasady współpracy - tak hotelarzom, jak też producentom zintegrowanych programów hotelowych. Do końca 2017 roku połączenie synchronizacyjne pomiędzy extranetem a oprogramowaniem hotelarskim funkcjonowało na niemal dokładnie odwrotnych zasadach. To serwis rezerwacyjny ściągał i wysyłał potrzebne mu dane do channel managera - co najwidoczniej było dla takiej wielkiej firmy technicznie zbyt obciążające. Teraz booking przygotowuje wspomnianą wcześniej paczkę danych dla CM-a i czeka, aż ktoś się po nią zgłosi, nie kłopocząc się wysyłką czy aktualizacją dostępności. Wprawdzie większe obciążenie jest teraz po stronie NFHotel, to nasze serwery dają radę :).

I to wprost śpiewająco. Dlatego jeśli ktoś szczyci się tym, że jego system synchronizuje dane z bookingiem nawet co niecałą minutę… to tak naprawdę nie ma się czym chwalić. W połączeniu z Booking.com channel manager NFHotel po prostu nie ma sobie równych. Już wcześniej rezerwacje z programu “zdejmowały” pokój w extranecie po około 10-12 sekundach, zaś rezerwacje z bookingu trafiały na grafik po parunastu, najwyżej dwudziestu kilku sekundach. Teraz poprawiliśmy ten wynik kilkukrotnie, nawet do poziomu jednej sekundy.

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Dowiedz się:
  • jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
  • jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
  • czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
  • jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Anna Piaścik
 

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Sięgnij po darmową wiedzę!
Dowiedz się:
jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności