Specjalista ds. Obsługi Klienta

Masz w sobie techniczną bystrość, lubisz rozwiązywać zagadki i nie boisz się nowych wyzwań? Szukamy osoby, która łączy logiczne myślenie z komunikatywnością, potrafi zadawać trafne pytania i szybko ogarnia techniczne tematy. Jeśli lubisz ludzi, umiesz słuchać i traktujesz problemy jak zadania do rozwiązania – być może czekamy właśnie na Ciebie.


Specjalista ds. Obsługi Klienta

Masz w sobie techniczną bystrość, lubisz rozwiązywać zagadki i nie boisz się nowych wyzwań? Szukamy osoby, która łączy logiczne myślenie z komunikatywnością, potrafi zadawać trafne pytania i szybko ogarnia techniczne tematy. Jeśli lubisz ludzi, umiesz słuchać i traktujesz problemy jak zadania do rozwiązania – być może czekamy właśnie na Ciebie.


Únase a nosotros
El reclutamiento está en curso
Dołącz do nas
Szukamy Ciebie jeśli
Lubisz analizować problemy i potrafisz stawiać trafne diagnozy.
Dobrze odnajdujesz się w świecie systemów IT i lubisz rozwiązywać techniczne zagadki.
Potrafisz jasno i prosto wytłumaczyć trudne kwestie osobom nietechnicznym.
Jesteś osobą zorganizowaną, która sprawnie priorytetyzuje i dowozi zadania.
Zachowujesz spokój i profesjonalizm nawet w stresie i potrafisz zadawać trafne pytania.
Bierzesz odpowiedzialność za jakość swojej pracy.
Potrafisz przekazywać wiedzę i uczyć klientów samodzielności zamiast wyręczać ich we wszystkim.
Lubisz ludzi i potrafisz budować z nimi biznesowe relacje, stawiając zdrowe granice.
Dostrzegasz dodatkowe potrzeby klienta i potrafisz zaproponować mu rozwiązania w taki sposób, by widział w tym realną wartość.
Umiesz pracować według procedur i checklist, ale też proponować usprawnienia, gdy coś można zrobić lepiej.
Chętnie dzielisz się wiedzą w zespole i dbasz o aktualizację dokumentacji.
Rozwijasz się samodzielnie - masz w sobie ciekawość i otwartość na nowe rzeczy, w tym technologię i AI.
Masz na koncie sukcesy w obsłudze klienta lub wdrożeniach systemów – chętnie o nich posłuchamy.
Mile widziane doświadczenie w obszarach marketingowo - sprzedażowych.
ZADANIA
Na tym stanowisku
Obsługa i rozwiązywanie zgłoszeń technicznych od klientów (właściciele i pracownicy hoteli, pensjonatów, apartamentów) związanych z systemem NFHotel.
Wdrażanie nowych klientów: konfiguracja systemu i przygotowanie do samodzielnej i swobodnej pracy z NFHotel.
Prowadzenie instruktaży i szkoleń - uczysz, jak zrobić, aby klient jak najszybciej stał się samodzielny w obsłudze systemu.
Udział w spotkaniach online i webinarach dla klientów.
Rozwój sprzedaży usług firmy poprzez proponowanie dodatkowych rozwiązań i doradztwo - zawsze w partnerski sposób, aby klient widział w tym realną wartość.
Prowadzenie audytów systemu klientów, aby usprawnić korzystanie z systemu i wskazać możliwości rozwoju.
Współpraca z zespołem programistów - zgłaszanie błędów, sugestii i potrzeb klientów.
Aktualizacja bazy wiedzy: FAQ, instrukcje krok po kroku, tutoriale i materiały wideo.
Testowanie nowych funkcjonalności i bieżące sprawdzanie jakości systemu.
Udział w działaniach marketingowych. Każdy dorzuca coś od siebie: jedni piszą artykuły na blog, inni tworzą krótkie posty w social mediach albo newslettery, jeszcze inni nagrywają krótkie materiały wideo. Dzięki temu każdy może rozwijać się w tym, co go interesuje, a całość wspiera rozwój firmy.
Dzielenie się wiedzą i wspieranie zespołu we wspólnych projektach.
DOŁĄCZ DO NAS
Lo que ofrecemos
Ciekawe, techniczne wyzwania.
Kontakt z ciekawymi klientami. Obsługa znanych obiektów z całej Polski.
Szkolenia produktowe, techniczne i możliwość rozwoju w wybranych obszarach - od obsługi klienta, przez marketing, aż po nowe technologie.
Możliwość realnego wpływu na rozwój produktu i doświadczenia klientów.
Atmosferę współpracy i otwartości - bez korporacyjnego sztywniactwa.
Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy powiązany z wynikami.
Jasno określone cele.
Stabilne zatrudnienie w lokalnej firmie z 20 letnim doświadczeniu na rynku, rozwijającej system dla hoteli, pensjonatów, apartamentów, ośrodków wczasowych.
¿Cómo aplicar?
Proceso de reclutamiento
Una solicitud completa consta de un CV y respuestas a las siguientes preguntas enviadas a: praca@nfhotel.pl
- W których zadaniach i wymaganiach na tym stanowisku czujesz się jak ryba w wodzie – masz doświadczenie i wiesz, że świetnie sobie z nimi poradzisz?
- Dlaczego uważasz, że dobrze odnajdziesz się w roli Specjalista ds. Obsługi Klienta w NFHotel?
1
Fase inicial: solicitud
2
Reunión en línea
3
Reunión en persona
4
Decisión de empleo
Este es tu primer paso para unirte a nuestra empresa. Por favor, envía tu CV actualizado junto con las respuestas a las preguntas de la oferta de empleo. En esta etapa, queremos conocer tu experiencia y habilidades.
Po wstępnej selekcji CV, zaprosimy Cię na spotkanie online - wideokonferencję. W tym etapie chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, umiejętnościach i oczekiwaniach. To również szansa dla Ciebie, aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i roli, na którą aplikujesz.
Zaprosimy Cię na spotkanie w naszym biurze. To szansa na zobaczenie, jak wygląda praca w naszej firmie z bliska i poznanie przyszłych współpracowników.
Tras finalizar todas las entrevistas, nuestro equipo realizará una evaluación y tomará una decisión de contratación. Valoramos la transparencia, por lo que le informaremos de nuestra decisión, independientemente del resultado.
Desarrollo en NFHotel
Trayectoria profesional
Contrato - bruto
B2B - factura neta
Remuneración
8 318 - 10 518 zł
10 020 - 12 672 zł
Contrato - bruto
Remuneración
8 318 - 10 518 zł
B2B - factura neta
Remuneración
10 020 - 12 672 zł

Aplicar

Recuerde, estamos aquí para responder a sus preguntas y resolver cualquier inquietud que pueda tener en cada etapa del proceso. Nos interesa tanto como usted a nosotros, así que no dude en preguntar y compartir sus ideas.

¡Te esperamos en nuestro reclutamiento!
No seguimos tendencias: ¡las creamos!

Conozca NFHotel

Ofrecemos continuamente servicios de TI a la industria hotelera desde 2005.
Nuestros productos incluyen: software de hotel basado en la nube, sitios web y portales de viajes.

Entre nuestros clientes encontrará propiedades hoteleras de todo el país.
Trabajamos con las mejores marcas de la industria hotelera, como Booking.com, Airbnb, Expedia Group y otras.
pasión
celo
compromiso
nuevas tecnologías
Contáctanos
Estaremos encantados de responder a sus preguntas. Contáctenos.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Descargar la aplicación
Crea una cuenta en NFHotel y utiliza el programa gracias a la cómoda aplicación. 
© 2025 NFHotel Sp. z o. o. | Datos de la empresapolítica de privacidad
hogardepartamentosobreojolicenciausuariosetiquetaauricular de teléfonoteléfonomarcador de mapateléfono portátilbarras de gráficodiamantecohetetierrasonrisaalarmarelojenlacecruzmenúchevron-upchevron hacia abajoflecha derechacírculo cruzadocapas