Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Wybór systemu hotelarskiego

Nielichy dylemat, biorąc pod uwagę liczbę i różnorodność dostępnych na rynku rozwiązań. A trudno oczekiwać, żeby osoby poświęcające się niełatwemu przecież prowadzeniu obiektu noclegowego jeszcze doskonale orientowały się w specjalistycznych programach i systemach hotelarskich, które przy współczesnej turystyce po prostu trzeba w końcu wybrać. Stąd też poniższy artykuł, prezentujący najważniejsze zagadnienia w temacie, z konkretną propozycją w ramach konkluzji.
Specjalistyczne oprogramowanie ma to do siebie, że niekoniecznie trzeba wiedzieć na jakich zasadach technicznych wszystko działa - choć coś takiego nigdy nie zaszkodzi. Najważniejsze jest to, aby móc wycisnąć z niego maksimum możliwości. A zatem wybierając system hotelarski należy zwracać baczną uwagę zarówno na liczbę i jakość dostępnych funkcjonalności, jak też wygodę użytkowania całego programu. Do tego wypadałoby jeszcze pomyśleć o kwestiach dostępu do danych w oprogramowaniu i szeroko pojmowanego bezpieczeństwa.
Internet daje mnóstwo kuszących możliwości
Również dla branży turystyczno-hotelarskiej. Naturalnie najwięcej emocji budzą te alternatywy, które pozwalają na konkretnie zwiększenie obłożenia w obiekcie. Wiadomo: więcej gości to pokaźniejsze przychody. Dlatego po systemie hotelarskim wręcz należy oczekiwać, że będzie w pełni gotowy na obsłużenie klientów przychodzących z sieci. Bo to nie jest taka prosta sprawa, ogarnąć istne multum nowych rezerwacji z całej gamy różnych źródeł: specjalistyczne portale w stylu booking.com, telefony, e-maile, booking engine na własnej stronie www… Zdecydowanie ponad ludzkie siły, zwłaszcza jeśli chce się utrzymać jasność i porządek. Dlatego każdy szanujący się program hotelowy, który ma wydatnie wspomagać sprzedaż, musi mieć zintegrowanego channel managera. Taki moduł gwarantuje, że w każdym miejscu w sieci zajęte pokoje będą zablokowane do rezerwacji.
Ekspresowa obsługa
System hotelarski to zarówno nowe kanały dystrybucji (czy jak by nie nazywać takich recepcji online 24/7), jak też spore ułatwienia w codziennej pracy dla personelu obiektu noclegowego. Zwyczajnie sporo rzeczy w komputerze da się zrobić o wiele szybciej, niż gdyby wykonywać to osobiście. Poza wzmiankowanym wyżej aktualizowaniem extranetów oraz grafiku recepcyjnego, będą to m.in. dodawanie rezerwacji przez recepcjonistów oraz wysyłka e-maili do klientów. Ad. 1) - cały proces da się zamknąć w minutę. Jeśli chodzi o wyszukanie dostępnych pokoi zgodnie z oczekiwaniami klienta, w całości można polegać na systemie hotelarskim. Parę klików, dodanie gościa do bazy wraz z niezbędnymi danymi i gotowe. Ad. 2) - w programie nie trzeba pisać wiadomości, kiedy całą treść da się wygenerować automatycznie na szablonie. Wliczając w to zindywidualizowane informacje w rodzaju danych osobowych, kwoty pozostałej do zapłaty itd. Znowu: parę klików i gotowe.
Program działający w chmurze
Wiele osób zapewne czują sporą obawę przed systemem hotelarskim działającym w całości na zewnętrznych serwerach, ALE - zagrożenia to bardziej kwestia przestarzałych stereotypów, z kolei na korzyści są twarde dowody. Co do bezpieczeństwa, to z pewnością profesjonalne serwerownie z liczących się na świecie firm będą o wiele szczelniejsze niż “domowy” sprzęt. Z kolei pewność wobec personelu daje ustawiane przez administratora systemu hotelarskiego ograniczenia: zarówno użytkowników do poszczególnych modułów, jak i logowania się tylko z konkretnych adresów IP, wyłącznie z autoryzowanych urządzeń itd. Co do zalet programów on-line, najbardziej podstawową jest pełna odporność na awarię sprzętu jaką daje (administratorowi systemu hotelarskiego) możliwość zalogowania się z dowolnego urządzenia, które ma połączenie z internetem. Komputer, tablet, smartfon - do woli. A także automatyczne aktualizacje, systematyczne dodawanie nowych funkcjonalności, gwarantowany rozwój programu, zdalna pomoc techniczna - a wszystko bez próśb o interwencję certyfikowanego technika.
Jak widać po powyższych wymogach, znakomity system hotelarski musi być niezwykle elastyczny. Prawdziwy multimedialny kombajn. Wypisz, wymaluj NFHotel.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.


 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel