Widget rezerwacyjny

Opcjonalny element w programie hotelowym, który jednak powinien mocno zainteresować wszystkich hotelarzy. Trudno bowiem pogardzić modułem, który bardzo kolokwialnie rzecz ujmując “drukuje pieniądze”. Widget rezerwacyjny umieszczony na witrynie www, na profilach mediów społecznościowych i innych stronach internetowych gwarantuje odczuwalne zwiększenie rezerwacji bezpośrednich. A jakie ma to przełożenie na zyski, jakie przynosi obiekt noclegowy, nikomu pracującemu w branży turystycznej nie trzeba specjalnie tłumaczyć.
Własne rezerwacje on-line stanowią ciekawą alternatywę dla współpracy z dużymi serwisami turystycznymi, takimi jak booking.com, HRS czy nasz e-holiday. Oczywiście pozostaje ważka kwestia liczby użytkowników, zwykle dużo większej w przypadku portalu z wieloma obiektami niż witryny jednego ośrodka… ale to jak najbardziej zrozumiałe. Strony internetowe wzbogacone widgetem rezerwacyjnym, będące sieciową wizytówką hoteli i obiektów noclegowych z innych kategorii, też przyciągają użytkowników - choćby tych którzy chcą zdobyć zdecydowanie bardziej szczegółowe informacje. I już rolą hotelarza jest, aby jak najwięcej odwiedzających skusić obietnicą przyjemnego wypoczynku, różnorodnością atrakcji turystycznych itd. Posiadając booking engine wprzęgnięty w program hotelowy zrobią to bez najmniejszego wysiłku, przy absolutnie minimalnych kosztach. Automatyczny punkt obsługi klienta - czyli samoobsługa A wszystko wynika z faktu, że ów moduł doskonale poradzi sobie samodzielnie, bez jakiegokolwiek nadzoru czy interwencji personelu hotelowego. Pełna automatyka, z wyłączeniem naturalnie jednorazowego wklejania odpowiedniego kodu w źródło strony internetowej. Tak przynajmniej mają obiekty noclegowe korzystające z widgetu rezerwacyjnego NFHotel. Potencjalny klient podaje tylko zakres terminów oraz liczbę uczestników (ewentualnie ich wiek, jeśli jest taka potrzeba), a oprogramowanie samo znajduje pokoje i standardy, które mogłyby spełnić podane warunki. Oczywiście przelicza też ceny. A co ze sprawdzeniem i późniejszym zaktualizowaniem dostępności pokoi? O to, żeby dwie rezerwacje nie spowodowały overbookingu, zadba tzw. channel manager. To oczywiście również komponent oprogramowania. Widget rezerwacyjny lepszy prostszy niż ładniejszy Skupmy się jednak na samym module, który w sumie ma służyć jako dodatkowa recepcja. Z punktu widzenia hotelarza najważniejsze powinno być to, żeby całość była intuicyjna w obsłudze. Zasada jest prosta: jeśli turysta będzie zwyczajnie zdezorientowany nadmiarem informacji i graficznych fajerwerków, to zwyczajnie da sobie spokój i zarezerwuje sobie pobyt gdzieś indziej - w najlepszym razie znajdzie ten sam obiekt na bookingu, a w najgorszym wybierze zupełnie inne miejsce. Dzięki widgetowi rezerwacyjnemu NFHotel cały proces bukowania przez internautów da się zamknąć w trzech szybkich krokach. Kiedy już uda się znaleźć coś wolnego, pozostaje wskazać standard i dobrać dodatki (od wyżywienia po bonusy pakietów specjalnych, np. zestaw zabiegów SPA dla zakochanej pary na romantyczny weekend we dwoje), a następnie potwierdzić rezerwację i ewentualnie zapłacić zadatek/całą należność za pośrednictwem płatności online’owych. Tudzież przelewem na dane przesłane w e-mailu. Koszty booking engine’u? Pomijalnie niskie Jak widać na powyższych przykładach, funkcjonalność programu hotelowego służąca do bezpośredniego przyjmowania rezerwacji internetowych swoje zadania wykonuje bardzo kompleksowo. Spokojnie można powiedzieć o widgecie rezerwacyjnym, że robi dokładnie to samo co personel na recepcji. Przynajmniej w kwestiach okołosprzedażowych. Na dodatek przez 24 godziny na dobę, bez urlopów, nie pobiera też stałej pensji. Oczywiście nie ma nic za darmo - już we wstępie wspominaliśmy, że taki element oprogramowania dedykowanego hotelarzom najczęściej jest opcjonalny, czyli płatny w ramach odrębnego abonamentu. Czasem też dystrybutor bądź producent rozwijający program hotelowy życzy sobie prowizji za turnusy zamówione za pośrednictwem widgetu rezerwacyjnego. Zwykle oscylującej w granicach 1-1,5%, a więc wielokrotnie niższej niż w przypadku booking.com. Własny booking engine to w aktualnych realiach branży turystycznej obowiązkowy element stron internetowych obiektów hotelarsko-wypoczynkowych. Dalece bardziej efektywny od formularza do wysyłania zapytań na skrzynkę e-mailową. Poza tym widget rezerwacyjny najlepiej sprawdza się razem z kompleksowym, posiadającym szeroki zakres możliwości programem hotelowym. NFHotel stanowi tutaj idealny wręcz przykład takiej symbiozy usług informatycznych.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.