Widget na rezerwacje www

Bezpośrednie pozyskiwanie klientów za pomocą szeroko rozumianych narzędzi internetowych stanowi aktualnie jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed osobami prowadzącymi działalność turystyczno-hotelarską. Branżowe statystyki nie pozostawiają wątpliwości: z roku na rok coraz większą część obłożenia obiektów noclegowych zapewniają goście przychodzący z sieci. Dlatego współpraca z serwisami OTA to praktycznie konieczność, dlatego też widgety na rezerwacje www są właściwie niezbędnym komponentem witryn internetowych ośrodków wypoczynkowych. Takie moduły warto również umieścić w profilach mediów społecznościowych, a i część serwisów z ogłoszeniami pozwala na takie funkcjonalne anonse.
Wzmiankowane we wstępie portale turystyczne w rodzaju booking.com czy e-holiday mają naturalnie nieporównywalny zasięg od stron pojedynczych obiektów. Łatwiej przyciągnąć użytkowników rozbudowanym katalogiem ofert z wielu różnych zakątków niż najbardziej nawet dopracowaną, kuszącą wizytówką - kwestia szerszego wyboru. Tyle że z punktu widzenia hotelarza widget na rezerwacje www może przynosić porównywalne zyski do tego, co wiąże się udostępnianiem swoich pokoi w serwisach OTA. Rzecz jasna wszystko rozbija się o wysokość prowizji, vel “kosztów uzyskania przychodu”. O ile producent programu hotelowego ze zintegrowanym booking enginem pobiera 1-2% z rezerwacji on-line (+ stały abonament), tak wiodące portale pobierają nawet kilkanaście procent wartości z każdego turnusu, który doszedł do skutku. O polityce bezpłatnego odwoływania rezerwacji, często zostawiającej hotelarzy na ludzie, już specjalnie się nie rozpisując. Czyste zalety wirtualnej recepcji dla wszystkich Uruchomienie widgetu na rezerwacje www - takiego z prawdziwego zdarzenia - pozwala z pełną odpowiedzialnością na opisywanie strony internetowej jako równoważnika klasycznej recepcji. A przynajmniej działu sprzedaży, nawet jeśli funkcjonującego całkowicie w świecie wirtualnym. Dla potencjalnych klientów taka sposobność ma ten niepodważalny plus, że pozwala zabukować wyjazd i pobyt w każdym momencie. Użyteczne zwłaszcza dla tych, którym doskwiera chroniczny brak wolnego czasu i z niewysłowionym wytęsknieniem oczekują na weekend bądź urlop. Zarządzający obiektami noclegowymi również mają korzyści z tego, że dzięki widgetowi na rezerwacje www kolejne “zamówienia na usługę turystyczną” mogą spływać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez okrągły rok. Są to benefity jak najbardziej policzalne, wyrażane w twardej walucie: złotówkami, euro, rublami, koronami… bitcoinami jeszcze chyba nie, ale niektórzy uważają że to tylko kwestia czasu. Podstawy działania booking engine’u Skoro przedstawiany element strony internetowej ma robić za dodatkową, bezustannie czynną recepcję, od strony technicznej najistotniejsze wydają się być dwie kwestie: profesjonalnej obsługi klienta oraz przedstawiania wyłącznie aktualnych informacji. W tym pierwszym wypadku chodzi przede wszystkim o komfort poruszania się po dostępnych w widgecie na rezerwacje www opcjach. Te zaś najlepiej ograniczać do minimum, np. pokazywać standardy pokoi dopiero po wybraniu daty przyjazdu i wyjazdu przez klienta. Po co wyświetlać wszystkie, skoro nie każdy będzie dostępny? Zwłaszcza, że szczegółowe informacje o nich można zwykle znaleźć w innych sekcjach. Całe rezerwowanie powinno też odbywać się szybko i intuicyjnie, do czego w zupełności wystarczą trzy kroki. O pierwszym już było, w drugim pozostaje dobranie wyżywienia oraz innych dodatków, porównanie cen poszczególnych standardów i dokonanie wyboru. Na zakończenie widget na rezerwacje www automatycznie wyśle potwierdzenia - zarówno dokonanego “zakupu”, jak też wpłynięcie pieniędzy przy korzystaniu z płatności on-line do uiszczenia zadatku. Albo i całej kwoty od razu, są i tacy turyści. Channel manager do bezustannego czuwania nad faktyczną dostępnością pokoi Co się zaś tyczy podawania turystom wyłącznie aktualnych informacji - o zawartość strony internetowej należy zadbać we własnym zakresie, być może z pomocą webmastera. Taki program hotelowy, który sam podmieni stare zdjęcia pokoi na nowe, porządnie zredaguje opis miejscowości czy zmieni układ menu to póki co pieś nieprzewidywalnie odległej przyszłości. Ale już uzupełnienie grafiku czy sprawdzenie wolnych terminów to zadania, które za sprawą widgetu na rezerwacje www wykonają się samodzielnie. Koniec z codziennym sprawdzaniem skrzynki i ręcznym “zdejmowaniem” poszczególnych terminów/pokoi z oferty sprzedaży. Automat zrobi to o wiele szybciej, na dodatek we wszystkich kanałach sprzedaży jednocześnie. Zarówno na grafiku oraz korzystających z modułu bukowania on-line witrynach internetowych, jak też dla bookingu i innych portalach OTA. Takie systemy fachowo nazywa się channel managerami. Z widgetem na rezerwacje www hotelarz zyskuje dodatkowy kanał sprzedaży. Taki, który zazwyczaj osiąga znakomite wyniki, a przy tym przynosi spore zyski bez poświęcania mu specjalnej uwagi czy oddelegowywania kogoś z personelu do nadzoru. O niskich, wręcz minimalnych już kosztach przychodu przypominając tylko dla formalności. Inwestycja w specjalistyczne oprogramowania niewątpliwie będzie bardzo opłacalną decyzją - zintegrowany z programem hotelowym widget na rezerwacje www to jedna z opcji dla klientów polskiego NFHotel.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.