Widget do rezerwowania w internecie

Globalna sieć staje się coraz mocniej niezbędna tak w codziennym życiu, jak też przy prowadzeniu rozmaitego rodzaju biznesów. Dla branży hotelarsko-turystycznej takim cyfrowym narzędziem, które pomimo stosunkowo krótkiej obecności na rynku weszło już do kanonu zarządzania obiektami noclegowymi, są umieszczane na witrynach www widgety do rezerwowania w internecie. Dzięki takim interaktywnym modułom ośrodki wypoczynkowe są w stanie przyjmować kolejne zamówienia na pobyt bez jakichkolwiek ograniczeń. A i goście są zadowoleni, gdyż kończą się czasy długiego wiszenia na słuchawce albo oczekiwania na odpowiedź po wysłaniu zapytania z formularza.
Trzeba przy tym nadmienić, iż rozkręcona za pomocą kompleksowego oprogramowania hotelarskiego internetowa recepcja póki co nie jest w stanie całkowicie zastąpić personelu odpowiedzialnego za “stacjonarną” obsługę klienta. Szczególnie w sytuacjach nagłych, kiedy coś wychodzi poza ramy ustalonych wcześniej zasad i regulaminów. Niemniej widget do rezerwowania w internecie stanowi niezwykle istotny element - tak przy wypracowywaniu jak największych zysków poprzez maksymalizację obłożenia oraz rezerwacji bezpośrednich, jak również do budowania pozytywnego wizerunku i relacji z klientami. Jak wszem i wobec wśród hotelarzy wiadomo, im gościom wygodniej, tym większa szansa że jeszcze kiedyś wrócą. Dlatego warto zadbać, aby już samo rezerwowanie przebiegało szybko, łatwo i przyjemnie. Intuicyjnie nawet dla komputerowo-smartfonowego laika Jeśli potencjalny klient korzystający z widgetu do rezerwowania w internecie w którymś momencie straci wątek, kompletnie się zagubi i zupełnie nie będzie wiedział, gdzie powinien kliknąć - to znaczy, że coś jest nie tak z narzędziem. Użytkownik zawsze jest w porządku, równie złota zasada jak “nasz klient nasz pan”. Nawet jeśli mechanizmy stojące za całym tym systemem są nadzwyczaj skomplikowane, to końcowo na ekranie zawsze da się je przedstawić tak, żeby osoby słabo obeznane z szeroko pojmowanymi nowinkami technologicznymi były w stanie zabukować sobie wymarzone wakacje albo jakieś rodzinne ferie zimowe w górach. W widgecie do rezerwowania w internecie niektórzy hotelarze lubią ponownie zamieszczać informacje o obiekcie, dostępne w innych miejscach na stronie, eksponując po raz wtóry zalety okolicy i samego ośrodka. Wydaje się, że to błąd - wystarczy krótka charakterystyka standardów wyświetlanych do wyboru. Zachęcanie do pobytu lepiej zostawić innym sekcjom na stronie internetowej. Rezerwowanie instant Logika takiego rozwiązania, pozwalającego uniknąć zupełnie niepotrzebnego rozpraszania uwagi potencjalnego klienta, wywodzi się z prostego założenia: skoro ktoś już uruchomił booking engine klikając “Sprawdź termin” (bądź podobny baner), najpewniej chce zarezerwować pobyt. Czyli wie już wystarczająco dużo, z widgetem do rezerwowania w internecie nie potrzebuje dodatkowego przewodnika. Ma to być kompetentny asystent, który pomoże w procesie de facto samoobsługi. Zasada działania takiego modułu, np. zawartego w programie hotelowym NFHotel, da się zamknąć w trzech prostych krokach. Użytkownik wybiera daty przyjazdu i wyjazdu, a także liczbę i wiek uczestników turnusu - system pokazuje dostępne możliwości. Turysta dobiera wyżywienie, pakiety i inne atrakcje dodatkowe - oprogramowanie dynamicznie przelicza ceny. Klient dokonuje wyboru standardu - widget do rezerwowania w internecie wysyła na skrzynkę e-mailową potwierdzenie rezerwacji. A także dane do przelewu albo link do płatności błyskawicznych, w zależności od preferencji gospodarzy danego obiektu. O naniesieniu nowej rezerwacji na grafik recepcyjny i zaktualizowaniu dostępności w całym systemie już nie wspominając. Jak ogarnąć takie multum kanałów dystrybucji? Nie da się ukryć, że kluczową w całym powyżej przedstawionym procesie sprawą jest to, żeby nowa rezerwacja trafiła do tego pokoju, który faktycznie jest wolny. Nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł to prawdziwa zmora internetowego hotelarstwa. Zjawisko doczekało się nawet specjalistycznej nazwy: overbooking. Dlatego w widgecie NFHotel do rezerwowania w internecie zaszyto mechanizm, który na każdym kroku sprawdza dostępność. Nawet po kliknięciu “Potwierdzam rezerwację” program - a konkretnie moduł channel managera - jeszcze raz sprawdza, czy dany turnus na pewno zmieści się na grafik - przecież recepcjonista w obiekcie hotelowym mógł w międzyczasie dodać inne rezerwacje, nieprawdaż? Lepszy komunikat w stylu “Przykro nam, ale dosłownie przed chwilą ktoś inny zajął ostatni pokój w wybranym przez Ciebie standardzie”, niż przymusowe wypraszanie nadprogramowych gości za drzwi. Widget do rezerwowania w internecie stanowi jedną z dodatkowych opcji, z których mogą skorzystać klienci NFHotel - polski program hotelowy on-line. Uwzględniając potencjalne zyski i znakomite zabezpieczenia przed ewentualnym ryzykiem, z jakim wiąże się uruchomienie w sumie drugiej, tyle że sieciowej recepcji… Taka inwestycja zwróci się bardzo szybko, a gra z pewnością warta jest świeczki.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.