PMS, program hotelowy połączony z Profitroom

Dobry program hotelowy zintegrowany z Profitroom będzie niezwykle poszukiwanym towarem na rynku polskiej branży hotelarskiej. Na początek parę słów wyjaśnienia dla mniej zorientowanych: PMS to skrót od Property Management System - interaktywne narzędzie do kompleksowego zarządzania całym obiektem noclegowym. Przede wszystkim grafikiem recepcyjnym, ale nowoczesne programy hotelowe mają o wiele szerszy zakres możliwości. Natomiast Profitroom to wiodący producent channel managera oraz zaawansowanych narzędzi marketingowych, służących przede wszystkim profilowaniu klienta. Taki zestaw specjalistycznych systemów niewątpliwie może przynieść użytkownikom sporo konkretnych korzyści - mniej i bardziej wymiernych.

Jaki program hotelowy do Profitroomu wybrać?

Profitroom to niewątpliwie znana i ceniona przez hotelarzy marka, jednak wśród oferowanych przez firmę rozwiązań informatycznych nie ma klasycznego programu hotelowego. Generalnie całość opiera się na połączeniu z wieloma zewnętrznymi kanałami sprzedaży - Airbnb i inne serwisy OTA w rodzaju eholiday, HRS, Expedia czy nocowanie.pl - oraz analizowaniu otrzymywanych z nich danych o klientach. A jeśli hotelarz chce do tego porządny program hotelowy, musi wybrać z blisko 30 PMS-ów oficjalnie wspieranych przez Profitroom. Owszem, niby w panelu można zdejmować pokoje na odpowiednie terminy, ale do Suite’a nie wprowadzi się już danych klienta obsłużonego przez stacjonarną recepcję. Nie wspominając już o wielu innych opcjach, jakie daje choćby NFHotel PMS.

Na czym polega współpraca NFHotel z Profitroomem?

W mocnym uproszczeniu dałoby się całość sprowadzić do takiej sytuacji, w której menedżerowie i recepcjoniści pracują na programie hotelowym, a na grafik z mniejszą bądź większą częstotliwością wpadają rezerwacje zrobione za pośrednictwem Profitroomu. Czy to któregoś ze wspomnianych portali rezerwacyjnych, czy też własnego modułu rezerwacji online. Nie zaszkodzi na marginesie wspomnieć, że NFHotel również posiada booking engine na strony www czy facebooka - hotelarze mogą zatem swobodnie wybierać, które z tych dwóch rozwiązań najlepiej spełni ich potrzeby i oczekiwania.

Jak działa połączenie NFHotel PMS w Profitroomie?

To dwukierunkowa wymiana niezbędnych danych pomiędzy Profitroom Suite a zintegrowanym programem hotelowym. Na niekoniecznie równych warunkach. O ile NFHotel aktualne, kluczowe informacje o dostępności i zajętości poszczególnych pokoi wysyła natychmiast po jakiejś akcji (nowa lub odwołana rezerwacja, założona blokada dla kanałów on-line etc.), tak Profitroom przekazuje swoje dane do połączonego programu hotelowego nie częściej niż raz na minutę. Niby okienko czasowe do ewentualnego overbookingu jest niewielkie… jednak biorąc pod uwagę intuicyjność obsługi NFHotel i szybkość ręcznego wprowadzania rezerwacji na grafik w programie, realny staje się przypadek w którym recepcjonista zrobił rezerwację pokrywającą się z turnusem, który ktoś inny zamówił w Profitroomie. A jako że nikt nie zrekompensuje w pełni hotelarzowi strat wynikłych z overbookingu, każdy musi sam dokładnie przemyśleć czy takie ryzyko się opłaca. Biorąc pod uwagę spore wzięcie, jakim cieszą się Profitroom i połączone PMS-y, to gra warta świeczki.

Co daje połączenie programu hotelowego z Profitroom?

Jak już zostało zasygnalizowane we wstępie do niniejszego artykułu, Profitroom i oficjalnie wspierany PMS o kompleksowo zaprojektowanych funkcjonalnościach będą się doskonale uzupełniały. W ten sposób Profitroom zapewni szybki, zautomatyzowany dostęp do wielu różnych kanałów sprzedaży w internecie oraz szczegółowe analizy danych o klientach, pozwalające przygotować przyszłe działania marketingowe w oparciu o konkrety, a nie domysły i stereotypy. Z kolei NFHotel PMS ułatwi i usprawni codzienną pracę. Od automatycznego generowania spersonalizowanych wiadomości e-mailowych i SMS-owych do klientów, przez moduł Room Service dla pokojowych oraz bieżące raporty sprzątania czy błyskawiczne wystawianie faktur (z eksportem do formatu JPK włącznie), aż po obsługę płatności on-line. Nie wspominając już o takich oczywistościach, jak obsługa wielu lokalizacji w jednym PMS-ie i inne rozwiązania w programie hotelowym stworzone z myślą o apartamentach, ich zarządcach oraz właścicielach. PMS połączony z Profitroom

NFHotel Profitroom Sync

Synchronizacja rezerwacji z Profitroom

W dużym skrócie

NFHotel PMS umożliwia integrację z systemem Profitroom Suite.

Nasze połączenie wyróżnia się szybkością przesyłu dostępności - proces odbywa się w czasie rzeczywistym. Dane wysyłane są natychmiast po zapisaniu rezerwacji.

NFHotel PMS to narzędzie do kompleksowego zarządzania obiektami noclegowymi.

Automatyzacja procesów, zwiększanie przychodów i prostota obsługi to podstawowe cele które skutecznie realizujemy.

Jak działa Profitroom Sync

W NFHotel PMS mapujemy pokoje ze standardami utworzonymi w Profitroom.

NFHotel wysyła do Profitroom dostępność za każdym razem kiedy utworzysz rezerwację, zmienisz jej termin lub ją usuniesz. Dotyczy to również rezerwacji grupowych, oraz nakładanych na grafik blokad. Dostępność wysyłana jest natychmiast po wykonanej akcji.

NFHotel odpytuje Profitroom o nowe rezerwacje i błyskawicznie nanosi otrzymane na grafik.

MOBILNY

NFHotel działa w chmurze - dzięki temu możesz go używać gdziekolwiek jesteś.

E-MAIL, SMS

Wyjątkowe powiadomienia dzięki kreatorowi. Wysyłaj samodzielnie lub automatycznie.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Przycisk płatności on-line, kartą kredytową dla każdej rezerwacji. Automatyczne księgowanie w NFHotel.

WIELOPLATFORMOWOŚĆ

Windows, Mac, iPhone, Android. NFHotel działa na każdym urządzeniu.

FAKTURY

Wystawianie faktur, eksport do każdego programu księgowego dzięki plikowi JPK.

APARTAMENTY

Moduł obsługi apartamentów, wraz z dostępem dla właścicieli. Raporty prowizji i wiele innych.

OBSŁUGA LOKALIZACJI

Dodatkowe funkcjonalności dla obiektów w wielu lokalizacjach pozwala na personalizację powiadomień.

ROOM SERVICE

Moduł sprzątania z aplikacją mobilną, gotowymi raportami.

Dlaczego NFHotel PMS

Zarówno NFHotel jak i Profitroom to rozwiązania chmurowe - daje to wyjątkowe możliwości często nieosiągalne dla rozwiązań desktop'owych.
  • Błyskawiczna wysyłka dostępności
  • Możliwość podłączenia wielu hotel ID
  • Świeże oprogramowanie oparte o najnowsze technologie
  • Doskonały support
  • Nieustanny rozwój PMS'a
  • Wiele możliwości integracji

Program jakiego jeszcze nie było

W NFHotel stawiamy na bezpośrednie integracje. Tam, gdzie to możliwe, staramy się omijać pośredników, co pozwala na precyzyjne połączenia. Hotelarstwo znamy od podszewki, część naszego teamu ma w nim korzenie. Nasza szeroka wiedza z zakresu marketingu pomaga w tworzeniu modułów NFHotel usprawniających sprzedaż.

Oczywiście obserwujemy branżę oraz konkurencję, jednak naszym celem jest wytwarzanie unikalnych rozwiązań, których nie znajdziecie nigdzie indziej. Nie podążamy za trendami - my je tworzymy!
Wytworzenie nowej funkcjonalności to jedno - jej obsługa to drugie. Podczas pracy kładziemy duży nacisk na prostotę obsługi klienta końcowego. Każdorazowo staramy się postawić po drugiej stronie. Jesteśmy również w stałym kontakcie z Wami - hotelarzami. Dzięki temu finalny produkt jest intuicyjny i prosty w obsłudze.

NFHotel to oprogramowanie, które sprawi, że prowadzenie obiektu przyniesie Wam więcej satysfakcji, a organizacja pracy personelu będzie na wyższym poziomie. Przede wszystkim jednak, dzięki wielu skutecznym modułom NFHotel podniesie Wasze zyski!.

Często zadawane pytania

  • Jaki jest czas synchronizacji dostępności?
    Informacja o dostępności wysyłana jest z NFHotel natychmiast przy każdym: dodaniu, edycji, usunięciu rezerwacji..
  • Z jaką częstotliwością NFHotel odpytuje Profitroom o nowe rezerwacje?
    Co jedną minutę wysyłane jest zapytanie do Profitroom.
  • Co z rezerwacjami które były zrobione wcześniej w Profitroom?
    Po inicjacji połączenia z Profitroom możemy pobrać rezerwacje wcześniej zrobione w Suite, tak aby była możliwa ich późniejsza edycja.
  • Czy jest możliwy import z innego PMS?
    Istnieje możliwość importu z innego programu hotelowego. Zakres importu zależny jest od otrzymanych danych.
  • Kto zajmuje się integracją?
    Integrację bierzemy na siebie - po udostępnieniu przez Profitroom dostępu do pobierania rezerwacji obiektu mapujemy pokoje, wcześniejsze rezerwacje (jeśli były w Profitroom), wysyłamy dostępność, testujemy i zatwierdzamy połączenie.
  • Ile trwa integracja?
    Zależy to od ilości posiadanych w obiekcie pokoi / apartamentów. Całość przeprowadzamy w dogodnym dla klienta czasie tak aby przejście na NFHotel było maksymalnie płynne i wygodne.

Rezerwacja w 1 minutę

Uważasz, że 3 minuty to za dużo na robienie rezerwacji? My też :) Dlatego w NFHotel udostępniamy kreator, który pozwoli na jej dokonanie i wysłanie potwierdzenia e-mail, sms w zaledwie jedną minutę.

Zawsze pod ręką

Gdziekolwiek jesteś NFHotel możesz mieć zawsze pod ręką i korzystać z jego bogatych funkcji. Mobilność da swobodę w pełnym zakresie.

Skontaktuj się z nami

Zachęcamy do kontaktu w sprawie programu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.