Wypróbuj za darmo

NFHotel Profitroom Sync

NFHotel PMS umożliwia integrację z systemem Profitroom Suite.

Nasze połączenie wyróżnia się szybkością przesyłu dostępności - proces odbywa się w czasie rzeczywistym. Dane wysyłane są natychmiast po zapisaniu rezerwacji.

NFHotel PMS to narzędzie do kompleksowego zarządzania obiektami noclegowymi.

Automatyzacja procesów, zwiększanie przychodów i prostota obsługi to podstawowe cele które skutecznie realizujemy.

PMS, program hotelowy połączony z Profitroom

Dobry program hotelowy zintegrowany z Profitroom będzie niezwykle poszukiwanym towarem na rynku polskiej branży hotelarskiej. Na początek parę słów wyjaśnienia dla mniej zorientowanych: PMS to skrót od Property Management System - interaktywne narzędzie do kompleksowego zarządzania całym obiektem noclegowym. Przede wszystkim grafikiem recepcyjnym, ale nowoczesne programy hotelowe mają o wiele szerszy zakres możliwości. Natomiast Profitroom to wiodący producent channel managera oraz zaawansowanych narzędzi marketingowych, służących przede wszystkim profilowaniu klienta. Taki zestaw specjalistycznych systemów niewątpliwie może przynieść użytkownikom sporo konkretnych korzyści - mniej i bardziej wymiernych.

Jaki program hotelowy do Profitroomu wybrać?

Profitroom to niewątpliwie znana i ceniona przez hotelarzy marka, jednak wśród oferowanych przez firmę rozwiązań informatycznych nie ma klasycznego programu hotelowego. Generalnie całość opiera się na połączeniu z wieloma zewnętrznymi kanałami sprzedaży - Airbnb i inne serwisy OTA w rodzaju eholiday, HRS, Expedia czy nocowanie.pl - oraz analizowaniu otrzymywanych z nich danych o klientach. A jeśli hotelarz chce do tego porządny program hotelowy, musi wybrać z blisko 30 PMS-ów oficjalnie wspieranych przez Profitroom. Owszem, niby w panelu można zdejmować pokoje na odpowiednie terminy, ale do Suite’a nie wprowadzi się już danych klienta obsłużonego przez stacjonarną recepcję. Nie wspominając już o wielu innych opcjach, jakie daje choćby NFHotel PMS.

Na czym polega współpraca NFHotel z Profitroomem?

W mocnym uproszczeniu dałoby się całość sprowadzić do takiej sytuacji, w której menedżerowie i recepcjoniści pracują na programie hotelowym, a na grafik z mniejszą bądź większą częstotliwością wpadają rezerwacje zrobione za pośrednictwem Profitroomu. Czy to któregoś ze wspomnianych portali rezerwacyjnych, czy też własnego modułu rezerwacji online. Nie zaszkodzi na marginesie wspomnieć, że NFHotel również posiada booking engine na strony www czy facebooka - hotelarze mogą zatem swobodnie wybierać, które z tych dwóch rozwiązań najlepiej spełni ich potrzeby i oczekiwania.

Jak działa połączenie NFHotel PMS w Profitroomie?

To dwukierunkowa wymiana niezbędnych danych pomiędzy Profitroom Suite a zintegrowanym programem hotelowym. Na niekoniecznie równych warunkach. O ile NFHotel aktualne, kluczowe informacje o dostępności i zajętości poszczególnych pokoi wysyła natychmiast po jakiejś akcji (nowa lub odwołana rezerwacja, założona blokada dla kanałów on-line etc.), tak Profitroom przekazuje swoje dane do połączonego programu hotelowego nie częściej niż raz na minutę. Niby okienko czasowe do ewentualnego overbookingu jest niewielkie… jednak biorąc pod uwagę intuicyjność obsługi NFHotel i szybkość ręcznego wprowadzania rezerwacji na grafik w programie, realny staje się przypadek w którym recepcjonista zrobił rezerwację pokrywającą się z turnusem, który ktoś inny zamówił w Profitroomie. A jako że nikt nie zrekompensuje w pełni hotelarzowi strat wynikłych z overbookingu, każdy musi sam dokładnie przemyśleć czy takie ryzyko się opłaca. Biorąc pod uwagę spore wzięcie, jakim cieszą się Profitroom i połączone PMS-y, to gra warta świeczki.

Co daje połączenie programu hotelowego z Profitroom?

Jak już zostało zasygnalizowane we wstępie do niniejszego artykułu, Profitroom i oficjalnie wspierany PMS o kompleksowo zaprojektowanych funkcjonalnościach będą się doskonale uzupełniały. W ten sposób Profitroom zapewni szybki, zautomatyzowany dostęp do wielu różnych kanałów sprzedaży w internecie oraz szczegółowe analizy danych o klientach, pozwalające przygotować przyszłe działania marketingowe w oparciu o konkrety, a nie domysły i stereotypy. Z kolei NFHotel PMS ułatwi i usprawni codzienną pracę. Od automatycznego generowania spersonalizowanych wiadomości e-mailowych i SMS-owych do klientów, przez moduł Room Service dla pokojowych oraz bieżące raporty sprzątania czy błyskawiczne wystawianie faktur (z eksportem do formatu JPK włącznie), aż po obsługę płatności on-line. Nie wspominając już o takich oczywistościach, jak obsługa wielu lokalizacji w jednym PMS-ie i inne rozwiązania w programie hotelowym stworzone z myślą o apartamentach, ich zarządcach oraz właścicielach.

Jak działa Profitroom Sync

W NFHotel PMS mapujemy pokoje ze standardami utworzonymi w Profitroom.

NFHotel wysyła do Profitroom dostępność za każdym razem kiedy utworzysz rezerwację, zmienisz jej termin lub ją usuniesz. Dotyczy to również rezerwacji grupowych, oraz nakładanych na grafik blokad. Dostępność wysyłana jest natychmiast po wykonanej akcji.

NFHotel odpytuje Profitroom o nowe rezerwacje i błyskawicznie nanosi otrzymane na grafik.
Mobilny
NFHotel działa w chmurze - dzięki temu możesz go używać gdziekolwiek jesteś.
E-mail, sms
Wyjątkowe powiadomienia dzięki kreatorowi. Wysyłaj samodzielnie lub automatycznie.
Płatności on-line
Przycisk płatności on-line, kartą kredytową dla każdej rezerwacji. Automatyczne księgowanie w NFHotel.
Wieloplatformowość
Windows, Mac, iPhone, Android. NFHotel działa na każdym urządzeniu.
Faktury
Wystawianie faktur, eksport do każdego programu księgowego dzięki plikowi JPK.
Apartamenty
Moduł obsługi apartamentów, wraz z dostępem dla właścicieli. Raporty prowizji i wiele innych.
Obsługa wielu lokalizacji
Dodatkowe funkcjonalności dla obiektów w wielu lokalizacjach pozwala na personalizację powiadomień.
Room service
Moduł sprzątania z aplikacją mobilną, gotowymi raportami.

Dlaczego NFHotel PMS

Zarówno NFHotel jak i Profitroom to rozwiązania chmurowe - daje to wyjątkowe możliwości często nieosiągalne dla rozwiązań desktop'owych.
Błyskawiczna wysyłka dostępności
 
Świeże oprogramowanie oparte o najnowsze technologie
 
Nieustanny rozwój PMS'a
 
Możliwość podłączenia wielu hotel ID
 
Doskonały support
 
Wiele możliwości integracji
 
Więcej odpowiedzi
Więcej Odpowiedzi
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności