Najszybsze połączenie programu hotelowego z booking.com

Portale rezerwacyjne OTA systematycznie zwiększają swoje udziały w globalnym rynku turystycznym. To fakt, z którym muszą pogodzić i zmierzyć się wszyscy hotelarze - współpraca z tego rodzaju serwisami stanowi konieczność, jeśli na poważnie myśli się o maksymalizacji obłożenia i zysków. Do takiej kooperacji trzeba się jednak dobrze przygotować, a najszybsze połączenie programu hotelowego z booking.com będzie w tym wszystkim podstawowym narzędziem. I jest ku temu parę całkiem konkretnych powodów.
Zacznijmy od przypomnienia, czym jest overbooking. Hotelarze, którzy zaczęli korzystać z internetowych kanałów sprzedaży pokoi (i to kilku jednocześnie) bez stosownego zaplecza technologicznego, wiedzą o tym aż za dobrze. Nakładanie się na siebie rezerwacji z różnych źródeł nigdy nie przynosi niczego dobrego, a już zwłaszcza kiedy z braku wolnych miejsc trzeba odwołać pobyt komuś, kto skorzystał ze wspomnianego we wstępie największego portalu turystycznego. Posiadanie najszybszego połączenia programu hotelowego z booking.com pozwoli hotelarzom nie tylko uniknąć wielu pułapek i nieprzyjemności, ale też czerpać maksymalne zyski ze współpracy z tym serwisem rezerwacyjnym. Reguła jest prosta - im więcej klientów (zwłaszcza w sezonach niskich), tym większe obłożenie i przychody. Nie ma na to lepszego sposobu, jak udostępnić wszystkie pokoje na bookingu, a potem całkowicie zautomatyzować obsługę spływających rezerwacji.
Nie robi się nic specjalnego, a kasa leci
Marzenie z rodzaju nierealnych do spełnienia, ale możliwych do zrealizowania. Z najszybszym połączeniem programu hotelowego z booking.com takie śmiałe plany naprawdę mogą się udać. Jako przykład najlepiej będzie przywołać NFHotel - oprogramowanie dedykowane obiektom noclegowym, które w tym zakresie osiąga bodaj najlepsze wyniki spośród wszystkich specjalistycznych systemów dla hotelarstwa, jakie są dostępne na polskim rynku. A to za sprawą nadspodziewanie wydajnego channel managera, który nowe rezerwacje z portalu ściągnie na grafik w ok. 8-10 sekund, zaś informację o zajętym pokoju prześle jeszcze szybciej. O tym, że dany termin jest niedostępny, extranet wie już po upływie sekundy po zapisaniu. Najszybsze połączenie programu hotelowego z bookingiem zbudowano w taki sposób, że oprogramowanie co sekundę odpytuje extranet. I jeśli dla danego obiektu pojawiło się coś nowo, natychmiast ściąga do NFHotel. Szkopuł tkwi w tym, że bookingowi chwilę zajmuje przygotowanie paczki danych z niezbędnymi informacjami o nowej rezerwacji lub modyfikacjach. Tego opóźnienia póki co nie da rady przeskoczyć.
O kilka długości przed konkurencją za sprawą maksymalnej szybkości
Warto w tym momencie przytoczyć wyniki, jakie w dwustronnej komunikacji z extranetem osiągają inne channel managery, cieszące się dobrą opinią wśród polskich hotelarzy. Otóż w najszybszym połączeniu programu hotelowego z booking.com najistotniejsza jest właśnie częstotliwość zapytań wysyłanych przez CM-a do extranetu. A przynajmniej tak jest od przełomu 2017 i 2018 roku, kiedy to turystyczny gigant zmienił technologię przekazywania danych i wprowadził tzw. standard OTA. Do sprawnego działania w nowej specyfikacji potrzeba mocnego zaplecza sprzętowo-technicznego - ale jak widać po rezultatach, większość dostawców oprogramowania hotelarskiego oszczędza na serwerach. Do najszybszego połączenia programu hotelowego z bookingiem niektórym brakuje naprawdę sporo. Nie może być inaczej, jeśli średnia podawana przez dział connectivity wynosi aż 60 sekund. Ba, niektórzy dalej promują czas ściągania rezerwacji w 3 minuty jako rewelacyjny! Cóż, są jeszcze tacy którzy wykładają więcej środków na marketing niż innowacje, które przyniosą konkretne korzyści użytkownikom.
Czysta, chłodna kalkulacja
Jak najszybsze połączenie programu hotelwego z booking.com jest niezbędne do tego, żeby dany obiekt noclegowy prawidłowo funkcjonował w internecie. Właśnie ten serwis przyciąga najwięcej unikalnych użytkowników - czyli potencjalnych klientów. Poza tym im lepsze czasy w przesyle danych pomiędzy systemami, tym mniejsze okienko czasowe do wystąpienia przypadkowego overbookingu. Być może więcej osób zobaczy komunikat w rodzaju “Było tak blisko! Niestety ostatni wolny pokój właśnie został zarezerwowany”, ale to tylko pokazuje że konkretne miejscówka cieszy się dużym wzięciem i popularnością. A skoro NFHotel może się poszczycić najszybszym połączeniem programu hotelowego z bookingiem, wdrożenie rozwiązania NetFactory pozwoli zarówno zwiększyć wpływy, jak też pośrednio polepszyć wizerunek obiektu. Kompleksowy, wysoce wyspecjalizowany system dla przedsiębiorstw turystycznych ma wiele przydatnych modułów. Także takich, które znacząco usprawniają organizację codziennej pracy - żeby wymienić tylko zintegrowany booking engine, codzienne raporty sprzątania i wyżywienia, automatycznie wypełniane informacjami z bazy danych szablony wiadomości e-mail do klientów czy kreatora rezerwacji do wyszukiwania wolnych terminów. Najszybsze połączenie programu hotelowego z booking.com to jeden z wielu, wielu atutów NFHotel.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.