Łatwy booking engine

Bezpośrednie pozyskiwanie klientów w dość oczywisty sposób wpływa na wysokość przychodów, a tym samym i zysków. Dotyczy to także branży turystyczno-hotelarskiej. Tylko co robić w sytuacji, kiedy portale rezerwacyjne przejmują coraz większą część rynku, a współpraca z nimi jest już koniecznością? Najprościej stworzyć własny kanał sprzedaży pokoi w internecie - i najlepiej nada się do tego łatwy booking engine. Wprawdzie strona www jednego obiektu przyciągnie “nieco” mniej użytkowników niż serwis OTA o zasięgu globalnym… Ale tych, którzy już na witrynę trafią, zachęci do szybkiego zabukowania pobytu.
Rzecz jasna pod warunkiem, że potencjalnemu klientowi przypadną do gustu walory danego ośrodka wypoczynkowego oraz dostępne w okolicy atrakcje turystyczne. A to już zadania nieco innego sortu - pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania przeglądarki, opracowanie zawartości, identyfikacja wizualna, projekt graficzny itp. - w których wyspecjalizowany program hotelowy będzie cokolwiek mało praktyczny. Za to już we wdrożeniu łatwego booking engine’u taki komputerowy system, dedykowany obiektom noclegowym wszelkich kategorii i wielkości, będzie niezastąpiony. W połączeniu z pozostałymi funkcjonalnościami, takimi jak chociażby interaktywnym grafikiem recepcyjnym czy synchronizującym dostępność channel managerem, można obsługę wszystkich gości z internetu całkowicie zautomatyzować. Przynajmniej w kwestiach dotyczących rezerwowania. Recepcja w sieci czynna 24/7 Takim wysoce przydatnym uproszczeniem cieszą się m.in. ci hotelarze, którzy wdrożyli polski NFHotel. Z łatwym booking enginem jest o tyle lepiej, że samo zainstalowanie zaawansowanego narzędzia na stronie to bułka z masłem, zaś obsługa pełnoprawnego modułu na rezerwacje online w ogóle nie sprawia najmniejszych kłopotów potencjalnym klientom. Korzyści z takiej sytuacji są przeogromne. Po pierwsze, taki internetowy punkt (samo)obsługi dla klientów da się uruchomić w wielu miejscach, np. na facebooku i w innych mediach społecznościowych. Po drugie: intuicyjne poruszanie się po dostępnych opcjach oraz ograniczenie formalności do niezbędnego minimum gwarantuje, że turysta przez cały proces bukowania przejdzie szybko, miło i przyjemnie. Łatwemu booking engine’owi zatrzymanie użytkownika na witrynie i zachęcenie go do rezerwacji przychodzi naturalnie. O wiele sprawniej niż oprogramowaniu eksponującemu dużą liczbę możliwości, atakującemu oczy internautów feerią graficznych bajerów. Im sytuacja jaśniejsza, tym mniej niepotrzebnych nerwów Jak każdy zapewne już się domyśla, całość rozbija się o czytelność prezentowanych informacji i kolejnych czynności, jakie należy wykonać. Kiedy pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości do następnego kroku, zdenerwowanie przychodzi błyskawicznie. A najczęstszy skutek długich zmagań w niezbyt łatwym booking enginie to zamknięcie modułu rezerwacji online. Po tym następuje już wyjście ze strony i poszukiwanie jakiegoś innego miejsca na wypoczynek. Mało któremu użytkownikowi internetu aż tak zależy na turnusie, żeby wykonać telefon czy wysłać e-maila z zapytaniem. Zwłaszcza późnym wieczorem bądź bardzo wcześnie rano, kiedy natychmiastowa odpowiedź stanowi marzenie ściętej głowy, gdyż personel zwyczajnie jeszcze nie pracuje. Z kolei łatwy, a nawet bardzo łatwy booking engine NFHotel zapewnia o wiele więcej rezerwacji bezpośrednich. Zarówno za sprawą przejrzystości interfejsu, jak też rozwiązaniom projektowym stworzonym z myślą o wygodzie rezerwującego turysty. Trzy kroki do wymarzonego relaksu Chwytliwe hasło reklamowe - w programie hotelowym od polskiej firmy NetFactory taką obietnicę jak najbardziej da się zrealizować. Cały sekret tkwi w tym, żeby cały system i zawarte w nim mechanizmy działały poniekąd tak, jak konkretny do bólu recepcjonista. Dlatego szeroko pojmowaną promocję lepiej zostawić innym sekcjom na witrynie internetowej, a w rezerwacjach skupić się na twardych danych. W pierwszym etapie łatwy booking engine powinien określić, jakie opcje w ogóle ma potencjalny klient. W tym celu należy zacząć od czasu pobytu, liczby gości oraz ich wieku. Mając te informacje, program hotelowy może pokazać dostępne standardy pokoi. Drugi krok stanowi dobór dodatków w rodzaju wyżywienia, opcjonalnych atrakcji, dostawki dla małego dziecka itd. Z każdą tego rodzaju zmianą NFHotel dynamicznie koryguje końcowe ceny dla poszczególnych standardów. Po dokonaniu wyboru przez turystę ostatnim zadaniem łatwego booking engine’u będzie krótkie podsumowanie rezerwacji, wygenerowanie stosownego linku do płatności internetowych oraz automatyczne wysłanie odpowiednich e-maili i/lub SMS-ów z potwierdzeniami. Specjalistyczne oprogramowanie w dzisiejszych realiach branży turystycznej jest dla rozmaitych obiektów noclegowych właściwie niezbędne. Skoro coraz więcej rezerwacji dokonuje się w internecie, zwyczajnie trzeba przygotować się na specyfikę sieciowych kanałów dystrybucji. Łatwy booking engine zmaksymalizuje liczbę i wartość rezerwacji bezpośrednich - czyli tych, które są przez hotelarzy zdecydowanie najmilej widziane.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.