Wypróbuj za darmo

NFHotel to wyjątkowy

  • PMS

  • Booking Engine

  • Channel Manager

Przenieś się w inny wymiar hotelarstwa

NFHotel to cała praca obiektu w jednym miejscu: rezerwacje, channel manager, booking engine, płatności on-line, faktury i wiele, wiele więcej. A to wszystko w jednej aplikacji
iPhone, Mac
Android
Komputery PC

Program hotelowy inny niż wszystkie​

NFHotel to kompleksowe narzędzie do prowadzenia obiektów noclegowych. Działa w chmurze, co pozwala na pracę z dowolnego miejsca na komputerach PC, Mac'ach, jak również na urządzeniach mobilnych. Booking engine, czyli silnik rezerwacji na stronie www, channel manager umożliwiający integrację z portalami rezerwacyjnymi, płatności on-line. To tylko niektóre z funkcjonalności NFHotel, które pozwolą Ci na automatyzację pracy i pozwolą na wyręczenie recepcji w wielu procesach, a w części obiektów zapewnią nawet recepcję bezobsługową.

Kalendarz do recepcji

Na początek mała anegdotka: otóż pewien cokolwiek roztrzepany pracownik obiektu noclegowego usłyszał kiedyś, że przychodząc do pracy może zapominać gaci i głowy, ale kalendarz do recepcji musi mieć ze sobą zawsze. Przygoda owego jegomościa z branżą turystyczną nie trwała szczególnie długo, lecz płynie z niej uniwersalna lekcja. Bez aktualnego schematu obłożenia pokoi nie sposób skutecznie prowadzić jakikolwiek ośrodek wypoczynkowy. Posiadanie dobrego, a jednocześnie równie prostego w obsłudze co długopis i kartka papieru programu hotelowego, zdecydowanie uprości wiele spraw.
Gdyby zamiast tradycyjnego kalendarza do recepcji wspomniany we wstępie pracownik korzystał z NFHotel, jego kariera w hotelarstwie zapewne byłaby znacznie bogatsza. Prezentowany system jest rozwiązaniem chmurowym - działa 24h na dobę na zewnętrznych serwerach, a dostęp do grafiku danego obiektu mają tylko wybrane osoby, dla których utworzono użytkownika i hasło. Można oczywiście do tego dodać dodatkowe restrykcje, jak logowanie się wyłącznie z konkretnego adresu IP czy jednego urządzenia albo nadawanie ról z różnymi uprawnieniami. W ten sposób gospodarz obiektu ma pełną kontrolę nad tym, kto z personelu dokonuje jakichkolwiek zmian w kalendarzu do recepcji. Sam z kolei może przeglądać grafik czy dodawać nowe rezerwacje on-line z dowolnego miejsca na Ziemi, byle tylko miał komputer lub urządzenie mobilne połączone z internetem (co jest dziś normą).
Podstawową przewagą takiego programu hotelowego nad notowaniem na papierze jest taka, że w internecie nic nigdy nie zginie. Wszystko, dosłownie wszystko da się błyskawicznie odtworzyć Dotyczy to zarówno kluczowych dla hotelarza informacji o rezerwacjach, jak też ewentualnego dochodzenia kto popełnił błąd. Nie wspominając już o całkowitej odporności na sabotaż ze strony sfrustrowanego podwładnego, której zwykły kalendarz do recepcji najzwyczajniej w świecie mieć nie może. A przecież jest jeszcze mnóstwo rzeczy, które komputerowy system przyspiesza i ułatwia.
Choćby samo poszukiwanie wolnych terminów przez recepcjonistów. Zwykle trzeba powisieć na telefonie parę minut, stosy kartek same się nie przewrócą - zwłaszcza wtedy, kiedy potencjalny gość chce zarezerwować pobyt z dużym wyprzedzeniem. Tymczasem NFHotel oferuje nie tylko przejrzysty grafik hotelowy z czytelną legendą kolorystyczną, ale też specjalny kreator jeszcze bardziej usprawniający cały proces. Program hotelowy potrzebuje tylko liczby (i wieku) zainteresowanych osób oraz dat przyjazdu i wyjazdu, żeby błyskawicznie pokazać dostępne w podanym terminie pokoje. Oczywiście razem z cenami, uwzględniającymi dobrane w toku rozmowy wyżywienie, pakiety specjalne, usługi dodatkowe itd. Przy konkretnym kliencie całe naniesienie rezerwacji na kalendarz do recepcji trwa około minuty.
Kolejną niezwykle istotną w hotelarstwie rzeczą jest pamiętanie o statusie poszczególnych gości. Kto opłacił całość jeszcze przed przyjazdem, kto zwleka z zaliczką, kto i kiedy zapowiadał przyjazd w późnych godzinach nocnych, kto poprosił o butelkę wina na ostatni wieczór, kto potrzebuje dostawki dla małego dziecka… I tak dalej, i tym podobne. Z komputerowym kalendarzem do recepcji nie ma mowy o zapominalstwie. Specjalne życzenia gości pojawiają się m.in. w sekcji przypominacza NFHotel, a kwestię rozliczeń wizualizuje wspomniane wcześniej zróżnicowanie kolorystyczne poszczególnych rezerwacji. Nie trzeba już co chwilę sprawdzać zeszytu, wszystkie uwagi widać od razu (a niezbędne detale po najechaniu na wyróżniający się pasek).
A żeby było jeszcze ciekawiej, taki kalendarz do recepcji może mieć wiele dodatkowych funkcji. Z automatycznym przyjmowaniem rezerwacji płynących z internetu na czele. Program hotelowy potrafi zadbać o to, aby wszystkie “zamówienia” od razu pojawiały się na grafiku, a jednocześnie strony w sieci cały czas oferowały tylko te pokoje, które również na grafiku recepcyjnym są wolne. NFHotel daje takie możliwości, o jakich wielu hotelarzy nawet się jeszcze nie marzyło.

Silnik rezerwacji

Booking engine

Zwiększ ilość rezerwacji bezpośrednich z silnikiem rezerwacji on-line na stronie www.
więcej rezerwacji
płatność on-line​​
na każdą stronę​​
sprzedaż przez Facebook​​
pełna synchronizacja z OTA​​
Automatyzacja​

Channel manager​

Automatyczna synchronizacja z najważniejszymi portalami rezerwacyjnymi.
pełna synchronizacja z OTA​​
zwiększa ilość rezerwacji​
w pełni automatycznie​
brak pomyłek​​
pracuje 24h/7​​
Program hotelowy

PMS

Kompleksowe zarządzanie obiektem w chmurze. Miej wszystko pod kontrolą - gdziekolwiek jesteś.
Powiadomienia e-mail, SMS
Wysyłanie potwierdzeń rezerwacji na e-mail, sms. Gotowe szablony po podaniu podstawowych.​
Faktury
Faktury proforma, VAT. Faktury zaliczkowe, oraz końcowe. Dokumenty kasowe. Eksport pliku JPK.
Apartamenty - moduł zarządzania
Zarządzanie apartamentami, dostęp dla właścicieli, rozliczenia prowizji, analizy i raporty.
Sprzątanie
Raport sprzątania na dzień 1 kliknięciem, aplikacja mobilna dla serwisu sprzątającego.
Rezerwacje grupowe
Szybkie, intuicyjne rezerwowanie wielu pokoi jednocześnie. Grupowe potwierdzenia e-mail, sms.
Druki
Karta pobytu, regulamin, voucher, druki z danymi rezerwacji z możliwością załączania do e-mail.
Raporty
Raporty wyżywienia, przyjazdów/wyjazdów, sprzątania, oraz grafik rezerwacji.
Manager zadań
Przydzielanie zadań dla rezerwacji, życzenia specjalne gości. Delegowanie pracownikom.
Drukarki fiskalne
Obsługa drukarek: Posnet, Novitus, Elzab. Możesz drukować ze smartfona, będąc na wakacjach :)
Zamki
Obsługa zamków na karty, zamków na kody wysyłane w sms – idealne do apartamentów, obiektów bezobsługowych.
Płatności on-line, karty kredytowe
Błyskawiczne płatności on-line oraz kartami kredytowymi, automatyczne księgowanie wpłat.
GoPOS - obsługa gastronomii
Integracja z GoPOS.pl – pełną obsługą gastronomii, magazyny, przenoszenie obciążeń na rezerwację.

Korzystaj bez granic​

Chmurowe rozwiązanie pozwoli na dostęp z każdego miejsca na ziemi, z dowolnego urządzenia, dla nielimitowanej liczby użytkowników.
w recepcji​​
w biurze​
w domu​​
na zakupach
na wakacjach​
.. gdziekolwiek jesteś​

Bezobsługowa recepcja

Mobilność NFHotel pozwoli Ci na zarządzanie obiektem gdziekolwiek jesteś. Dzięki zautomatyzowaniu wielu pracochłonnych procesów wyręczy Cię w wielu zadaniach, dzięki czemu recepcja może działać bezobsługowo. Prosty i intuicyjny system ułatwi i usprawni pracę, spełniając najwyższe oczekiwania pracowników.
krok 1
Rezerwacja on-line​
Przyjęcie rezerwacji z silnika rezerwacji lub z kanału rezerwacji.
krok 2
Płatność​
Przyjęcie płatności on-line od gościa i zaksięgowanie jej w NFHotel.
krok 3
Potwierdzenie
Wysyłka potwierdzenia rezerwacji na e-mail + SMS, wraz z kodem do otwierania drzwi.


 
nfhotel.pl

Hotelowe strony www​

Świetny PMS potrzebuje równie dobrej strony www.
Zadbamy o właściwe zaprezentowanie walorów Twojego obiektu.
cms
rezerwacja on-line
ssl
większa sprzedaż
mobilna
szybka
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie

    Laola Spa

    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu

    JANTAR apartamenty

    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu

    Wonder Home

    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu

    Harmony House

    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu

    Soleil Resort & SPA

    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju

    Willa Sudety

    Kudowa-Zdrój

Skontaktuj sie z nami

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48. 509 202 060
info@nfhotel.pl
BIURO:
Sobieskiego 53, 58-500 Jelenia Góra
Budynek ZREMB
NETFACTORY
Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46, REGON: 020127104

Pobierz aplikację

Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2020 NFHotel | Dane firmy | Polityka prywatności
tabletrocketfunnel