ZADZWOŃ

Program hotelowy jakiego jeszcze nie było!

To oszczędność czasu i energii, większy komfort dla hotelarzy i gości, znaczne usprawnienie pracy oraz ryzyko pomyłek sprowadzone do minimum. To całkiem nowa jakość na rynku programów recepcyjnych i hotelowych. Już dziś oddajemy Ci do użytku nasz dopracowywany przez wiele miesięcy program hotelowy, do kompleksowego zarządzania obsługą rezerwacji, z całą masą funkcjonalności, a jednocześnie intuicyjny w działaniu.

wybrane funkcje programu nf hotel

  • Błyskawiczna rezerwacja
  • Wystawianie faktur
  • Rezerwacja online
  • Analizy i raporty
  • Automatyczne potwierdzenia e-mail
  • Komunikator
  • Pełna kontrola przyjazdów/wyjazdów
  • Szybkie rozliczenia

CHANNEL MANAGER

NFHotel zapewnia dwukierunkowe połączenie z Booking.com – oznacza to, że rezerwacje, ich modyfikacje oraz anulacje automatycznie przychodzą do oprogramowania. Dodanie rezerwacji przez hotel błyskawicznie zmniejsza ilość wolnych pokoi w Booking.com.

Przez Booking Engine który można zainstalować na Twojej stronę www, portale turystyczne Netfactory - klienci będą mogli dokonywać rezerwacji 24h na dobę bez potrzeby kontaktu z recepcją.

OBEJRZYJ FILM

Poznaj najważniejsze zalety i funkcjonalności programu NFHotel.
     

Grafik hotelowy zajętości pokoi – gotowy do wydruku, prosto z NFHotel

Nasze oprogramowanie pozwala na błyskawiczny wydruk aktualnego grafiku pokoi. Wystarczy wybrać interesujący nas miesiąc, a program wygeneruje gotowy do wydruku grafik hotelowy w pdf.

Kalendarz, zestaw długopisów i markerów oraz tony samoprzylepnych karteczek – to były przez długie lata podstawowe narzędzia pracy recepcjonistów. I w niektórych obiektach noclegowych nadal nimi są, choć komputeryzacja i rozwój oprogramowania pozwoliły na prawdziwy siedmiomilowy krok do przodu także i w tej dziedzinie… Excelowe arkusze kalkulacyjne? Nic z tych rzeczy –  porządny system hotelowy z uzbrojonym po zęby w mnóstwo przydatnych funkcji grafikiem rezerwacji. A całość najzupełniej czytelna i bardzo prosta w obsłudze. Wystarczy jedno przeciągnięcie pomiędzy konkretnymi datami, aby “zaklepać” konkretny termin.

Przesiadka z własnoręcznego pisania po papierze na rozwiązania cyfrowe usprawnia i upraszcza wiele rzeczy. Wyobraźmy sobie taką sytuację: kalendarzyk z rezerwacjami na parę tygodni/miesięcy do przodu niszczy się – zalany farbą, wrzucony do kominka, trafił na makulaturę, cokolwiek. I hotelowa apokalipsa gotowa. Kompletny grafik w formie oprogramowania przywrócić łatwo, ale jak odzyskać informacje z papieru? Tworzyć dziesiątki kopii? Wydzwaniać do wszystkich klientów z pytaniem “Państwo u nas już byli, czy dopiero przyjadą?”. Praktyczniej będzie zdać się na komputery – i to niekoniecznie dysk własnej maszyny, tylko na chmurę, która umożliwia dostęp do danych z dowolnego urządzenia połączonego z internetem. Unikalny login, mocne hasło i już żadne awarie czy wypadki losowe nie straszą całkowitym paraliżem na recepcji.

Dokonując rezerwacji należy zebrać i zapisać sporo wiadomości: terminy przyjazdu i wyjazdu, cenę za noclegi, dane osobowe gości, należność za ewentualne usługi dodatkowe, specjalne życzenia klientów, jak aktualnie wygląda kwestia należności… I jak się w tym wszystkim nie pogubić? Najlepiej mieć wszystko zapisane w jednym miejscu, a przecież komputerowy grafik hotelowy będzie w tym niezrównany – jeden, dwa kliknięcia, uzupełnienie odpowiednich pól i gotowe. I wystarczy, że każda inna osoba z obsługi najedzie kursorem w konkretną rezerwację i już wie wszystko. A dodatkowo można ustawić odpowiednie przypomnienia.

Finanse – w epoce pióra atramentowego wymagały przynajmniej osobnej “książeczki”. W przypadku systemu takiego jak NFhotel całość obsługiwana jest przez komputer. Nie trzeba już wertować opasłego tomiszcza by sprawdzić, kto już uregulował wszystkie należności, a kogo jeszcze trzeba “skasować”. Wszytko pokazuje grafik rezerwacyjny i zastosowana legenda kolorystyczna. Możliwe jest także różnych statusów poszczególnym pobytom (np. przyjazd niepewny) – aktualną sytuację widać więc już na pierwszy rzut oka. Wszystkie zestawienia księgowe także zostaną wygenerowane automatycznie, wystarczy je wydrukować i zanieść do właściwej osoby.

Zbieranie klientów wyłącznie za pomocą telefonu (nawet dorzucając do tego e-maile) znacznie ogranicza liczbę potencjalnych klientów. Niektórzy turyści lubią załatwiać wszystko, z opłatami włącznie, tylko przez internet. Bez kontaktowania się z recepcją. Jak dotrzeć do wszystkich bez wyjątku? Przez channel manager, który to umieści na grafiku hotelowym każdą rezerwację: wprowadzoną ręcznie przez obsługę obiektu, dokonaną przez Booking.com czy np. portal regionalny – i całość działa na tyle mądrze, iż w rezerwacje nie nałożą się na siebie. Wstydliwą formułkę “Przepraszamy, lecz Państwa pokój jest już zajęty” można spokojnie wyrzucić na śmietnik historii.

Niby tylko jeden program, a jest w stanie zastąpić tak wiele przedmiotów… Tak jak smartfony praktycznie całkowicie wyparły telefony stacjonarne, kalkulatory, odtwarzacze muzyki, aparaty fotograficzne “dla zwykłych ludzi” czy inne urządzenia, tak multifunkcjonalny grafik rezerwacji odeśle wkrótce na emeryturę kalendarz i karteczki w branży turystycznej. Polecamy sprawdzić NFhotel.

więcej

formularz kontaktowy

Nasza siedziba

ul. Sobieskiego 53
58-500 Jelenia Góra

Kontakt

Dane firmy

NETFACTORY Michał Piaścik
ul. Karkonoska 20a, 58-540 Karpacz
NIP: 857-167-56-46 REGON: 020127104
INTELIGO: 50 1020 5558 1111 1560 4990 0092