Booking engine cena

Booking engine i cena za taki widget budzą wśród hotelarzy sporo emocji. Rezerwacje on-line na własnych stronach internetowych, Facebooku i innych mediach społecznościowych we współczesnej branży hotelarskiej w zasadzie stanowią już standard. Przynajmniej w tych obiektach, które dbają o wygodę potencjalnego klienta. Booking engine w praktyce stanowi internetowy, otwarty 24/7 odpowiednik stacjonarnej recepcji z telefonami. A na dodatek cena, jaką należy uiścić za takie funkcjonalne i przydatne narzędzie, jest wielokrotnie niższa niż koszty JEDNEGO pełnego etatu recepcjonisty.

Booking engine NFHotel odeśle zawód recepcjonisty do lamusa?

Śmiała hipoteza, lecz wobec postępującej informatyzacji kolejnych dziedzin życia i systematycznie rosnącego udziału internetowych kanałów sprzedaży w generowaniu przychodów w obiektach noclegowych, taki scenariusz staje się coraz bardziej prawdopodobny. Booking engine w atrakcyjnej cenie jest zwyczajnie wydajniejszy i ekonomiczniejszy od pracy ludzkiej - takie są po prostu fakty. Oczywiście zakres obowiązków recepcjonisty jest znacznie szerszy niż odbieranie telefonów od potencjalnych klientów i przyjmowanie rezerwacji, ale akurat w kwestii sprawdzania dostępnych pokoi i bukowania do rezerwacji internetowych nie ma startu. Dzięki booking engine’owi turyści mogą rezerwować dokładnie wtedy, kiedy dla nich jest najwygodniej - np. późnym wieczorem. Już teraz formularze do wysyłania zapytań e-mailem są zupełnie zbędne. I tylko kwestią czasu wydaje się być moment, w którym przystępne ceny booking engine’ów całkowicie wyrugują telefony z recepcji hotelowych.

Jakie są koszty włączenia rezerwacji on-line?

Na takie pytania najzwyczajniej w świecie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Na konkretną cenę booking engine’u wpływa mnóstwo rozmaitych zmiennych. Na przykładzie programu hotelowego NFHotel, który posiada całkowicie własny moduł do rezerwacji przez internet, trzeba wziąć pod uwagę przede wszystkim liczbę pokoi. Całkiem logicznie - w końcu im więcej pokoi, apartamentów, domków letniskowych czy innych tam jednostek noclegowych, tym bardziej rozbudowany będzie booking engine. Pilnowanie dostępności każdego pokoju z osobna to niby zadanie dla channel managera, ale przecież widget rezerwacyjny też musi na bieżąco sprawdzać, czy w podanym przez klienta terminie i standardzie są jeszcze wolne miejsca. Najlepiej na każdym kroku, żeby ewentualne rozczarowanie miało wymiar mały (widać ktoś był szybszy) zamiast destruktywny (anulowali MOJĄ rezerwację? Skandal!).

Zobacz:

  • Ile kosztuje booking engine hotelu?
  • Jaka prowizja z booking engine?
  • Cena booking engine na stronę www hotelu.

Za booking engine płaci się jednorazowo czy cyklicznie?

Wprawdzie w dziedzinie usług biznesowych i specjalistycznych systemów informatycznych dla hoteli dość popularne są pojedyncze opłaty w połączeniu z płatnymi aktualizacjami, ale jeśli chodzi o booking engine cena najczęściej wyrażana jest za pomocą miesięcznego abonamentu. Takie rozwiązanie wydaje się optymalne dla wszystkich zainteresowanych. Hotelarz płaci stosunkowo niewielkie kwoty - w zależności od wielkości obiektu 80-230 złotych miesięcznie - a w zamian dostaje potencjalną żyłę złota, jaką będzie zwiększenie obłożenia klientami przychodzącymi z internetu. A producent ma regularny przypływ środków, które może przeznaczyć choćby na rozwój booking engine’u i darmowe aktualizacje dla wszystkich użytkowników programu hotelowego oraz jego opcjonalnych modułów.

A co z prowizjami za rezerwacje z booking engine’u?

Celna uwaga - w końcu skoro Booking.com i inne serwisy turystyczne z rodzaju OTA pobierają prowizje za pośrednictwo w rezerwacjach internetowych, dlaczego w przypadku widgetu rezerwacyjnego na stronę www czy facebooka miałoby być inaczej. Cóż, wszystko zależy od indywidualnych ustaleń i kształtu umowy na użytkowanie opisywanego narzędzia. Tak to właśnie wygląda w NFHotel - podstawową opcją jest abonament, ale równie dobrze ceną za booking engine może być prowizja za rezerwacje. Naturalnie te, które ostatecznie doszły do skutku i zostały zrobione za pośrednictwem NFHotel Booking Engine. Trzeba przy tym wspomnieć również o prowizjach pobieranych przez operatora błyskawicznych płatności internetowych - oczywiście jeśli dany obiekt korzysta z rozwiązania kompatybilnego z całym środowiskiem. Warto jeszcze na zakończenie dodać, że konfiguracja modułu rezerwacji on-line zazwyczaj wliczona jest do jednorazowej opłaty początkowej za odpowiednie ustawienie całego programu hotelowego do potrzeb i/lub życzeń hotelarza. Channel manager cena, a cena booking engine.

NFHotel Booking Engine

Pracuje dla Ciebie 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.
Rezerwacja on-line na Twojej stronie www, Facebook'u.

W dużym skrócie

Rezerwacja on-line to Twój wirtualny recepcjonista. Z jego pomocą klienci mogą sprawdzić dostępność terminu, skalkulować cenę i oczywiście dokonać rezerwacji.

Nasz Booking Engine jest w nieprzerwanym kontakcie z programem hotelowym NFHotel PMS, dzięki czemu nie ma możliwości zaistnienia overbookingu.

Moduł rezerwacji on-line można zainstalować na dowolnej stronie www, jak również w Facebook'owym fanpage Twojego obiektu.

Dzięki kreatorowi można go dopasować kolorystycznie do strony. Wersja mobilna to oczywiście standard.

Jak działa NFHotel Booking Engine

Po kliknięciu przycisku REZERWUJ, na Twojej stronie wyświetla się lista wolnych pokoi w wybranym terminie, dla wybranej ilości osób.

Lista pokoi pozwala w wyczerpujący sposób zapoznać się z nimi przed zakupem, dzięki: opisowi, zdjęciom, liście wyposażenia, ilością dostępnych miejsc.

Dla wybranego terminu zostaną wyświetlone możliwe do zakupu oferty.

Po wybraniu oferty klient uzupełnia dane niezbędne do realizacji rezerwacji, potwierdza ją i wybiera sposób płatności: płatność on-line, kartą kredytową, tradycyjny przelew.

Rezerwacja zostaje naniesiona na grafik, o czym NFHotel poinformuje Cię przez e-mail, sms.

Poprzez e-mail / sms system wysyła potwierdzenie rezerwacji, a po otrzymaniu wpłaty on-line, wiadomość potwierdzającą otrzymanie wpłaty przez obiekt.
Skrócenie czasu potrzebnego na obsługę rezerwacji
95%
Przejęcie procesu obsługi rezerwacji
100%
Wygoda rezerwacji dla klienta
95%

Wyjątkowo wygodnie

Możliwość dokonania rezerwacji przez klienta bez udziału recepcji, to wygoda dla obu stron. Klient może sprawdzić ceny, dostępność i dokonać rezerwacji 24 h na dobę. Nawet, gdy telefon jest zajęty, rezerwacja jest możliwa.

DZIAŁA 24H NA DOBĘ

Kiedy recepcja jest nieczynna albo zajęta, gdy jesteś w drodze lub na wczasach - system pozwala na rezerwację.

PŁATNOŚCI ON-LINE

Proces rezerwacji zakończony jest możliwością płatności on-line, którą system zaksięguje automatycznie.

W PEŁNI AUTOMATYCZNIE

System zajmie się całym procesem: dodanie rezerwacji, pobranie płatności, wysyłka powiadomień.

BEZPIECZEŃSTWO

Certyfikat SSL, płatności on-line z PCI DSS, Thawte, zgodność z GIODO, RODO.

Prosta instalacja

Widget rezerwacji on-line może zostać zainstalowany na dowolnej stronie www. Współpracuje z dowolnym cms. Dostarczamy instrukcję dla webmastera oraz chętnie służymy pomocą. Jeśli chcesz, możemy również zająć się całym procesem związanym z jego instalacją.

Rezerwacja z facebook

NFHotel Booking Engine możesz zintegrować również ze stroną Facebook Twojego obiektu - dzięki czemu zasięg rezerwacji będzie jeszcze większy.

Pobierz aplikację

< 1 sekunda
NFHotel Booking Engine sprawdza dostępność podczas wyszukiwania terminu. Jako że czas dokonywania rezerwacji może zająć klientowi kilka minut - na samym jej końcu system ponownie sprawdza dostępność. Rezerwacja przychodzi do NFHotel w ułamku sekundy więc overbooking jest praktycznie niemożliwy.

Informacje dodatkowe

NFHotel Booking Engine jest w pełni konfigurowalny dając możliwość pełnego dostosowania na potrzeby obiektu.
  • Dodatkowe zakupy podczas rezerwacji
    Podczas dokonywania rezerwacji moduł pozwala na dokonanie dodatkowych zakupów. Np. kwiaty, szampan na powitanie i dowolne inne.
  • Możliwości cennika
    Cennik pozwala na stosowanie wielu planów cenowych. Ceny mogą być zróżnicowane w zależności od terminu. Możemy stosować ceny za osobę, za standard lub ich połączenie. Funkcja podnoszenia / obniżania cen na poszczególne dni - np. weekendy drożej. Podnoszenie / obniżanie cen procentowe, kwotowe.
  • Stosowanie restrykcji
    W NFHotel funkcjonują wszystkie ważne ograniczenia: minimalna długość pobytu, zamknięcie, brak przyjazdów, brak wyjazdów. Restrykcje pozwalają na tworzenie pakietów, turnusów.
  • Powiadomienia e-mail, sms
    Rezerwacja z NFHotel Booking Engine wysyła automatyczne potwierdzenie rezerwacji, w przypadku płatności on-line system wyśle automatycznie również potwierdzenie otrzymania wpłaty.
  • Płatność on-line
    Rezerwacja może zostać zakończona płatnością on-line przez Dotpay. Wpłata jest automatycznie księgowana przez system. Zarówno obiekt jak i jego klient informowany jest automatycznie o statusie płatności.
  • Kolorystyka, dostosowanie modułu
    NFHotel Booking Engine pozwala na pełne dopasowanie jego kolorystyki. Możliwe jest również wybranie animacji dla treści, zdjęć. Na widoku pokoju mogą być eksponowane wybrane elementy wyposażenia(tv, łazienka, balkon, powierzchnia i inne).
  • Instalacja na stronie www
    Prosta instrukcja pozwala na szybką instalację na stronie wykonanej w dowolnej technologii / cms’ie(WordPress, Joomla i inne). Na życzenie klienta chętnie pomożemy w instalacji lub weźmiemy ją na siebie.
  • Instalacja na Faceboo’k
    Moduł rezerwacji można zainstalować na stronie Facebook obiektu.
  • Pobieranie opłat za sprzątanie / przygotowanie
    Dla apartamentów, domków możliwe jest ustawienie opłaty za jego ‘przygotowanie’. Dodawanie opłaty jest w pełni konfigurowalne i pozwala jej pokazywanie lub nie klientowi w poszczególnych etapach rezerwacji.