Technical Support Team Leader

Dołącz do naszego Działu Supportu (Pomocy Technicznej) i zarządzaj zespołem, który pomaga klientom aplikacji hotelowej NFHotel w codziennych wyzwaniach.


Technical Support Team Leader

Dołącz do naszego Działu Supportu (Pomocy Technicznej) i zarządzaj zespołem, który pomaga klientom aplikacji hotelowej NFHotel w codziennych wyzwaniach.


Dołącz do nas
Rekrutacja zakończona
Dołącz do nas
Zarządzaj zespołem Pomocy Technicznej
Kogo szukamy
Co będziesz robić
Co oferujemy
Jeśli...
masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
przestrzegasz firmowych procedur, umiesz wyznaczać priorytety,
potrafisz doskonale organizować pracę swoją i innych osób opartą o procesy
każdy problem to dla Ciebie wyzwanie i okazja do wykazania się - masz wysoce rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów,
rozumiesz potrzeby klienta i jego dobro jest dla Ciebie ważne,
lubisz ludzi kontakty, a telefoniczne nie są dla Ciebie problemem,
masz zmysł analityczny i nowinki z branży IT to dla Ciebie morze nowych możliwości (czyli biegle obsługujesz komputer i szybko się uczysz aplikacji komputerowych),
Czym będziesz się zajmować, pracując na tym stanowisku
Jako Kierownik Działu Pomocy Technicznej, będziesz zarządzać pracownikami, aby zapewnić skuteczne i efektywne świadczenie usług wsparcia.
Jako lider, będziesz odpowiadać za skuteczność Twojego zespołu, przeprowadzać codzienne spotkania, omawiać co zostało zrobione w dniu poprzednim, co ma zostać zrobione dzisiaj i przydzielać zadania do poszczególnych członków zespołu.
Będziesz pracował z aplikacją hotelową NFHotel, stając się jej ekspertem.
Będziesz pełnił rolę zarówno kierownika, jak i specjalisty ds. pomocy technicznej, nadzorując pracę przy naszych kluczowych klientach.
Twoje obowiązki obejmują również pracę z klientami - prowadzenie grupy na Facebooku i webinarów online, na których będziesz przybliżać działanie NFHotel naszym klientom.
Będziesz mieć możliwość zaprezentowania NFHotel na targach branżowych.
Oczekujemy, że wraz ze swoim zespołem opracujesz i wdrożysz procedury, instrukcje i system wsparcia, które pomogą zespołowi w efektywnej obsłudze klientów.
Powinieneś monitorować i analizować wydajność zespołu, tworzyć i przedstawiać regularne raporty dotyczące wydajności i wyników.
Na co możesz liczyć pracując z nami:
wynagrodzenie początkowe 8 250 zł netto na umowie B2B (lub ok 5 000 zł netto na umowie o pracę)
plan rozwoju Twojej kariery - duże możliwość awansu, wynagrodzenie nawet do 15 350 zł netto na umowie B2B (ok 9000 zł netto na umowie o pracę)
ambitną pracę w stabilnej firmie (ponad 17 lat na rynku)
będziesz mieć wpływ na rozwój produktu oraz marki NFHotel
stałą wymianę doświadczeń i doskonalenie wiedzy dzięki szkoleniom i firmowej biblioteczce, regularnie się spotykamy, aby rozmawiać i wspólnie szukać rozwiązań
komfortowe, nowo wybudowane biuro z widokiem na Śnieżkę
praca od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach pracy (można przyjść między 8:00 a 8:50)
słodkie środy, zdrowe czwartki, pyszną kawę o każdej porze.
Czego oczekujemy
Umiejętności niezbędne na tym stanowisku
Umiejętności
Umiejętności komunikacyjne
Potrzebujemy kogoś, kto potrafi efektywnie komunikować się zarówno z zespołem, jak i klientami. Wymaga to zarówno dobrej umiejętności słuchania, jak i klarownego wyrażania swoich myśli.
Umiejętność zarządzania zmianą i elastyczność
W dynamicznym środowisku pracy zmiany są nieuniknione. Szukamy osoby, która potrafi zarządzać tymi zmianami. Szukamy osoby, która potrafi pracować pod presją i dostosować się do szybko zmieniających się warunków i wymagań.
Umiejętność budowania i utrzymania relacji
Twoja zdolność do nawiązywania i utrzymania pozytywnych i produktywnych relacji zarówno z naszymi klientami, jak i zespołami wewnętrznymi, będzie kluczowa dla osiągnięcia sukcesu na tym stanowisku.
Umiejętność zarządzania kryzysowego
Czasami rzeczy idą nie tak, jak planowaliśmy. Kiedy tak się dzieje, potrzebujemy kogoś, kto potrafi szybko i skutecznie reagować, aby minimalizować negatywne konsekwencje.
Zdolności przywódcze
Jako kierownik pomocy technicznej, będziesz odpowiedzialny za motywowanie i inspirowanie swojego zespołu do osiągania wyznaczonych celów i utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Twoja zdolność do bycia efektywnym liderem będzie miała kluczowe znaczenie dla sukcesu naszego zespołu.
Orientacja na klienta i umiejętność pracy w zespole
Klient jest dla nas ważny, dlatego szukamy osoby, która potrafi zapewnić najwyższą jakość obsługi. Ponadto, praca w zespole to podstawa naszej działalności, dlatego umiejętność efektywnej współpracy z innymi jest kluczowa.
Umiejętność zarządzania priorytetami i zdolności strategicznego myślenia
Twoim zadaniem będzie zarządzanie wieloma zadaniami jednocześnie, a więc ważne jest, abyś potrafił priorytetyzować swoje zadania. Chcemy, abyś umiał patrzeć na sytuacje z perspektywy, podejmować strategiczne decyzje i planować na przyszłość.
Umiejętność łatwego i szybkiego uczenia się nowych aplikacji
Jesteś biegły w korzystaniu z narzędzi do zarządzania zadaniami takich jak ClickUp, Asana, Jira, Monday, Trello? Świetnie! W naszej firmie często testujemy nowe narzędzia i technologie, dlatego cenić będziemy Twoją umiejętność szybkiego przyswajania nowych informacji oraz szczegółowość w korzystaniu z nowych systemów.
Zdolności analityczne
Twoim zadaniem będzie analiza danych dotyczących wydajności zespołu, jakości obsługi klienta i wykorzystania produktów firmy. Twoje umiejętności analityczne pomogą nam w podejmowaniu świadomych decyzji i wprowadzaniu usprawnień.
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Szukamy osoby, która potrafi skutecznie zarządzać zespołem i ma już za sobą pierwsze doświadczenia z tym związane. Nie jest to łatwe - trzeba to lubić i mieć do tego predyspozycje.
Doświadczenie w zarządzaniu zadaniami
Jeśli posiadasz doświadczenie w organizowaniu pracy poprzez system tasków i zadań, to będzie to dodatkowy atut. Nasza firma pracuje w ten sposób, dlatego takie doświadczenie jest dla nas cenne.
Doświadczenie lub znajomość branży hotelarskiej
Jeżeli posiadasz doświadczenie w branży hotelarskiej, to będzie to dla nas dodatkowym plusem. Znajomość specyfiki tej branży może być bardzo pomocna w obsłudze naszych klientów.
Jak aplikować?
Proces rekrutacji
Kompletna aplikacja składa się z CV i odpowiedzi na poniższe pytania wysłane na adres: praca@nfhotel.pl
- Jakie masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem?
- Co zrobiłeś w zakresie swojego rozwoju w ciągu ostatniego roku? Podaj przykłady.
- Dlaczego chcesz dołączyć do zespołu NFHotel?
1
Faza wstępna: aplikacja
2
Pierwsze spotkanie online
3
Drugie spotkanie online
4
Spotkanie z Zespołem
5
Decyzja o zatrudnieniu
To Twój pierwszy krok do dołączenia do naszej firmy. Prosimy o przesłanie swojego aktualnego CV wraz z odpowiedziami na pytania zawarte w ogłoszeniu. W tej fazie chcemy poznać Twoje doświadczenie i umiejętności.
Po wstępnej selekcji CV, zaprosimy Cię na pierwsze spotkanie online - wideokonferencję. W tym etapie chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, umiejętnościach i oczekiwaniach. To również szansa dla Ciebie, aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i roli, na którą aplikujesz.
Jeśli Twój profil będzie pasować do naszych potrzeb, zaprosimy Cię na drugie, bardziej szczegółowe spotkanie video. Na tej rozmowie jako nasze wsparcie będzie obecna dodatkowa osoba z działu HR.
Następnie, jeśli wszystko pójdzie dobrze, zaprosimy Cię na spotkanie z naszym zespołem. To szansa na zobaczenie, jak wygląda praca w naszej firmie z bliska i poznanie przyszłych współpracowników.
Po przeprowadzeniu wszystkich rozmów, nasz zespół dokona oceny i podejmie decyzję o zatrudnieniu. Cenimy sobie transparentność, dlatego poinformujemy Cię o naszej decyzji niezależnie od jej wyniku.

Aplikuj

Pamiętaj, że na każdym etapie tego procesu jesteśmy tutaj, aby odpowiedzieć na Twoje pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości. Jesteśmy zainteresowani Tobą tak samo, jak Ty nami, więc nie wahaj się pytać i dzielić się swoimi przemyśleniami.

Czekamy na Ciebie w naszej rekrutacji!

Zobacz jak pracuje się w NFHotel

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2024 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności
homeapartmentenvelopeeyelicenseuserstagphone-handsetphonemap-markerlaptop-phonechart-barsdiamondearthalarmcrossmenucheckmark-circlecross-circlelayers