NFHotel wyśle do systemu automatyzującego marketing dane i informacje o rezerwacji. Dzięki temu będziesz w stanie wysyłać spersonalizowane wiadomości e-mail i sms. Możesz też ustawić automatyczne wiadomości, np. regulamin pobytu, podziękowanie, czy prośba o opinię.
Co się zmieni, gdy zaczniesz używać Travelhost?
Twórz kampanie e-mailowe, wysyłaj newslettery
NFHotel posiada system tagowania. Oznacza to, że rezerwacja na Boże Narodzenie otrzyma tag “Boże Narodzenie”, analogicznie na Wielkanoc otrzyma tag "Wielkanoc" itp.. Są to tagi globalne (systemowe).
Możesz tworzyć własne tagi, na podstawie których będziesz w stanie wysyłać jeszcze lepiej dopasowane kampanie mailowe.
Budując bazę gości i wysyłając do niech wiadomości mailowe, przekonasz ich do rezerwacji bezpośrednich, z pominięciem portali rezerwacyjnych. Zwiększając tym samym zyski.
Przykładowe zastosowania
Wysyłane są takie informacje jak e-mail, telefon, język, typ oferty, ile razy gość był w obiekcie, jaką kwotę wydał, data urodzenia, data pierwszej i ostatniej rezerwacji. Możesz więc ofertę na ferie zimowe wysłać do osób, które rok temu spędzały ferie u Ciebie. Popularne są też życzenia urodzinowe z rabatem na nocleg.
Życzenia Świąteczne
Wysyłaj życzenia do Gości, przypominając np. o możliwości rezerwacji. Do takiej wiadomości możesz dołączyć rabat lub voucher.
Personalizowane oferty
Możesz otagować Gości, np. rodziny z dziećmi, i wysyłać do nich specjalne oferty z atrakcjami dla dziećmi. To samo np. z seniorami.
Zniżki dla klientów
Z NFHotel możesz przesyłać ile razy dany Gość był w obiekcie. Pozwoli to na wysyłanie specjalnych zniżek dla stałych klientów.
Podziękowanie za pobyt
Automatyzacja pozwala na tworzenie wiadomości, które wysyłają się po określonym czasie, np. 2 dni po wyjeździe Gościa. Podziękuj mu za pobyt, to zawsze jest miłe.
Jak to działa?
Zakładasz konto w ActiveCampaign (TUTAJ). Kontaktujesz się z nami, przeprowadzamy konfigurację. NFHotel wysyła dane do ActiveCampaign, a Ty tworzysz kampanie emailowe: jednorazowe, cykliczne lub automatyczne już w ActiveCampaign.
Pytania i odpowiedzi
Do wysłania maila z potwierdzeniem rezerwacji lub regulaminem obiektu nie potrzebujesz zgody. Odbywa się to w ramach obsługi rezerwacji. Do wysyłania informacji o promocji potrzebujesz zgody. Zachęć gości do zgody na otrzymywanie informacji handlowych oferując im coś w zamian, np. rabat lub prezent powitalny.
Tak. W ActiveCampaign tworzysz listy. Możesz więc dodawać adresy email do poszczególnych list i je usuwać. Najpopularniejsza listą jest Newsletter. Jeśli ktoś chce zrezygnować z otrzymywania newslettera możesz w mailu dodać automatyczne wypisanie się lub usunąć manualnie taką osobę z listy.
Jasne, jeśli uzupełnisz w NFHotel datę urodzin, zostanie ona przesłana do ActiveCampaign. Teraz wystarczy utworzyć wiadomość e-mail lub sms i dodać ją do automatyzacji - by wiadomość wysłała się automatycznie w dniu urodzin.
Tak, musisz posiadać aktywne konto w ActiveCampaign.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów
"Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
Laola Spa
Pobierowo
"Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym. System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
JANTAR apartamenty
Kołobrzeg
"Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
Wonder Home
Karpacz
"Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok. Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
Harmony House
Świnoujście
"Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
Soleil Resort & SPA
Rewal
"Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy. Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami. Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."