Wypróbuj za darmo

Mała rzecz, a cieszy - seria drobnych udogodnień w NFHotel

Mała rzecz, a cieszy - seria drobnych udogodnień w NFHotel

Niektóre zmiany są zakrojone na szeroką skalę, inne zaś trudno czasami dostrzec. I to pomimo faktu, że mogą przynieść usprawnienia porównywalne do większych poprawek. Dlatego postanowiliśmy Wam przypomnieć o paru małych nowościach, które na przestrzeni kilku ostatnich tygodni pojawiły się w NFHotel.

Szkoda byłoby trzymać się kurczowo wyrobionych już nawyków w sytuacji, kiedy nowe opcje znacznie usprawniają codzienne korzystanie z programu hotelowego. Wystarczy poświęcić dosłownie chwilę na zapoznanie się z wdrożonymi udogodnieniami, a po kilku dniach wielu spośród Was zacznie się poważnie zastanawiać, jak w ogóle radziliście sobie z pracą bez tych wszystkich małych rzeczy.

Pierwsza, prawdopodobnie najistotniejsza zmiana to przerobiony “Sklep”. Czyli proste narzędzie do ewidencjonowania wszystkich atrakcji opcjonalnych i wszelkich dodatków do pobytu, na które zdecydował się dany gość. Zarówno na etapie rezerwacji, jak też w trakcie trwania turnusu. Formułka “proszę to dopisać do mojego rachunku” przestanie sprawiać jakiekolwiek kłopoty. Koniec z poniewierającymi się po biurku kartkami czy dopisywaniem przez personel dziesiątek komentarzy do jednej rezerwacji w programie. Wystarczy w oknie danego turnusu wejść do sklepu, wskazać odpowiednie dodatki we właściwej liczbie, a oprogramowanie naliczy już właściwą kwotę do rozliczenia. Rzecz jasna każdy zakup powoduje stosowną zmianę koloru rezerwacji w grafiku, dodatkowo przypominający o nieuregulowanych należnościach turystów przebywających w hotelu. Czy zapłata następuje od razu, czy gość może rozliczyć się przy wyjeździe - to już zależy od decyzji gospodarzy. Produkty i usługi wprowadza do systemu administrator z poziomu stosownej zakładki w swoim panelu. Tak na marginesie: sklep NFHotel może służyć jako uproszczony moduł do gastronomii czy strefy SPA & Wellness.

Kolejna niebywale praktyczna nowinka to czytelny alert o braku wystarczającej liczby łóżek przy przeniesieniu rezerwacji do innego pokoju na grafiku. Jak zapewne każdy hotelarz bardzo dobrze wie, od czasu do czasu trzeba zrobić gruntowne porządki na grafiku. Choćby po to, żeby uzyskać ciągłość w pokojach i zrobić więcej miejsca na kolejne rezerwacje. Turyści niespecjalnie lubią się przeprowadzać w trakcie wypoczynku, a tego że dostaną inny pokój (byle w tym samym standardzie) niż pierwotnie zakładano, zdecydowana większość gości nie zauważy. Ułatwieniem dla takich przenosin w NFHotel są obecne w programie hotelowym już od dłuższego czasu tzw. pokoje overbooking - służące także do zapisywania rezerwacji rezerwowych. Tylko że czasem, działając w wielkim pośpiechu, niektórych klientów przerzucano do zbyt małych pokoi. Niby tylko na czas porządków, ale mogło się zdarzyć zapomnieć o przywróceniu do właściwego standardu. Konsekwencje takiej pomyłki to w najlepszym wypadku chaotyczna dostawka na ostatnią chwilę, zaś w najgorszym - utrata jednej rezerwacji (da się przeboleć) i dobrej opinii klientów (naprawia się długimi latami).

Następne zmiany z programu hotelowego zaliczają się bardziej do drobnostek, lecz ich użyteczności nie sposób zakwestionować. I tak w górnym pasku z nazwami miesięcy, pozwalającym szybko przesunąć widok na grafiku do dalszej przyszłości - choćby po to, żeby jeszcze przed Nowym Rokiem zrobić komuś rezerwację na wakacje za ponad pół roku, - pojawił się przycisk “Home”. Oczywiście w ikonicznym kształcie domku, pozwalający jednym kliknięciem powrócić do startowego zakresu dat w kalendarzu. W NFHotel po przeniesieniu się w przód zmieniał się również zakres wyświetlanych miesięcy. Teraz zamiast długiego scrollowania albo całej serii klików wystarczy jedno użycie LPM na “stronie domowej”. Wcześniej było szybko, od jakiegoś czasu takowy powrót do codziennej pracy i bieżącej sytuacji jest jeszcze szybszy.

Warto jeszcze wspomnieć o ciut ciemniejszej barwie rezerwacji niepewnych na głównym grafiku. Półprzezroczysty, wyszarzony pasek nie zawsze wystarczająco wyraźnie odcinał się od białego tła kalendarza. Czy to z powodów czysto technicznych (charakterystyka odwzorowania kolorów przez poszczególne monitory, indywidualne ustawienia ekranu etc.), czy też ze względu na osobiste preferencje użytkowników. Ważna informacja dla adminów NFHotel - rezerwacje rozliczone wciąż są ciemnoszare. Różnica pomiędzy “niepewna” a “rozliczona” wciąż jest wystarczająco duża, aby w mgnieniu oka rozróżnić te dwa statusy od siebie.

Wszystkie zaprezentowane powyżej elementy zaimplementowaliśmy na podstawie sugestii pojedynczych klientów bądź hotelarzy zainteresowanych naszym programem hotelowym. To Wy najlepiej wiecie, co przydaje się przy codziennym użytkowaniu NFHotel. Najlepsze małe pomysły wprowadzamy do systemu niemal od razu, dobre muszą trochę poczekać na swoją kolej. Gdzieś pomiędzy planowanymi od dawna przełomowymi rozwiązaniami, daleko idącymi modyfikacjami, celnymi spostrzeżeniami z Waszej strony oraz poprawkami, które zawsze muszą być “na wczoraj” ;-).

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Dowiedz się:
  • jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
  • jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
  • czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
  • jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Anna Piaścik
 

Pobierz bezpłatny poradnik z niezbędnymi elementami potwierdzenia rezerwacji

Sięgnij po darmową wiedzę!
Dowiedz się:
jak zrobić dobre wrażenie na gościach i przedstawić dokładne informacje na temat ich pobytu w przejrzysty sposób
jak powinno wyglądać potwierdzenie rezerwacji na miarę XXI wieku
czego nie może zabraknąć w prawidłowym potwierdzeniu rezerwacji
jak ograniczyć ryzyko, że znów się pomylisz, lub o czymś zapomnisz
Pobierając materiały, wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera i informacji handlowych od NFHotel.
Mogę cofnąć zgodę w każdej chwili. Dane będą przetwarzane do czasu cofnięcia zgody.
Dołącz już dziś do zadowolonych klientów​
  • "Przejście na NFHotel z innego systemu to była dobra decyzja. Program zawsze dostępny, nowe możliwości są wdrażane chyba co tydzień. Klika ulepszeń pojawiło się na naszą prośbę. Co jest dla nas niezwykle ważne - zawsze można liczyć na pomoc techniczną."
    Laola SPA w Pobierowie
    Laola Spa
    Pobierowo
  • "Decyzja o wyborze systemu NFHotel była "strzałem w dziesiątkę". Program pozwolił nam zebrać wszystkie obiekty w jedną całość, aby integralnie nimi zarządzać, a ze względu na ich różnorodność, było to nie lada wyzwanie. Szeroki wachlarz możliwości tego narzędzia, bardzo pomaga nam w codziennej pracy, zarówno pod względem obsługi gości, jak rozliczeń finansowych dla właścicieli, czy współpracy z działem technicznym.
    System jest wciąż unowocześniany zgodnie z naszymi uwagami, wprowadzane są poprawki i ulepszenia. Dział pomocy technicznej nigdy nas nie zawiódł, działa błyskawicznie. Polecamy każdemu, kto szuka konkretnego narzędzia do prowadzenia obiektów branży turystycznej."
    Jantar Apartamenty w Kołobrzegu
    JANTAR apartamenty
    Kołobrzeg
  • "Pracę na systemie NFHotel rozpoczęliśmy już kilka lat temu, kiedy w naszej ofercie znajdowało się zaledwie 20 apartamentów. Dziś zarządzamy przeszło 140 lokalami, a NFHotel jest niezastąpionym narzędziem pracy. Z dumą obserwujemy dynamiczny rozwój firmy. NFHotel dostosowuje się do naszych potrzeb, nieustannie wdrażane są nowe funkcjonalności. Program jest łatwy i intuicyjny, zaspokoi nawet najbardziej wymagających. I co ważne, firma reaguje błyskawicznie na wszelkie sugestie czy zgłoszenia. Z dużą starannością otoczono nas opieką, dzięki której wysoko cenimy sobie współpracę. Gratulujemy świetnej organizacji pracy i profesjonalizmu."
    Apartamenty Wonder Home w Karpaczu
    Wonder Home
    Karpacz
  • "Szukaliśmy programu łatwego w obsłudze, intuicyjnego. I taki właśnie jest NFHotel. Użytkujemy go już ponad rok.
    Program zawsze dostępny, bardzo dobre wsparcie techniczne."
    Harmony House w Świnoujściu
    Harmony House
    Świnoujście
  • "Prostota i intuicyjność to główne atuty programu, dzięki nim można sprawnie zarządzać rezerwacjami grupowymi oraz generować różnego rodzaju raporty. Dodatkowym atutem jest wsparcie twórców. Z czystym sumieniem polecamy NFHotel."
    Soleil Resort & SPA w Rewalu
    Soleil Resort & SPA
    Rewal
  • "Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z NFHotel. Wysoka kultura osobista i kompetencje właściciela firmy.
    Bardzo dobry kontakt z pomocą techniczną i szybki czas reakcji. PMS i Chanel manager + Booking Engine działają bardzo dobrze i cały czas firma pracuje nad nowymi funkcjonalnościami.
    Dla mnie ważne jest, że NFHotel słucha potrzeb Hotelarza i co jest ważne firma rozumie i 'mówi językiem Hotelarza J'. NFHotel – to mój bardzo dobry wybór."
    Willa Sudety w Kudowie-Zdroju
    Willa Sudety
    Kudowa-Zdrój
Wystartuj
Skontaktuj sie z nami
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania. Zapraszamy do kontaktu.
+48 534 516 556
info@nfhotel.pl
Pobierz aplikację
Załóż konto w NFHotel i używaj programu dzięki wygodnej dzięki aplikacji. Nie masz jeszcze aplikacji? Ściągnij ją i korzystaj za darmo!
© 2022 NFHotel Sp. z o.o. | Dane firmyPolityka prywatności