Lider zespołu Obsługi Klienta

Lubisz, gdy wszystko działa sprawnie, a zespół gra do jednej bramki? Szukamy lidera, który będzie aktywnie wspierał zespół w codziennych czynnościach, potrafi ustawiać priorytety, egzekwować zadania i dbać o jakość obsługi.

Nie chodzi o rolę menedżera zza biurka, tylko o osobę, która łączy koordynację pracy z realnym działaniem - razem z zespołem (oko 4-5 osób) obsługując klientów i usprawniając procesy.

Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, wdrożeniach lub pracy z systemami IT i chcesz rozwijać się w kierunku przywództwa, to właśnie Ciebie szukamy.


Lider zespołu Obsługi Klienta

Lubisz, gdy wszystko działa sprawnie, a zespół gra do jednej bramki? Szukamy lidera, który będzie aktywnie wspierał zespół w codziennych czynnościach, potrafi ustawiać priorytety, egzekwować zadania i dbać o jakość obsługi.

Nie chodzi o rolę menedżera zza biurka, tylko o osobę, która łączy koordynację pracy z realnym działaniem - razem z zespołem (oko 4-5 osób) obsługując klientów i usprawniając procesy.

Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, wdrożeniach lub pracy z systemami IT i chcesz rozwijać się w kierunku przywództwa, to właśnie Ciebie szukamy.


Přidejte se k nám
Nábor probíhá
Dołącz do nas
Szukamy Ciebie jeśli
Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub koordynowaniu pracy innych osób.
Potrafisz organizować pracę tak, by wszystko było dopięte, a zespół działał skutecznie i na czas.
Znasz realia pracy z klientem i potrafisz łączyć profesjonalizm z asertywnością.
Umiesz analizować wyniki, wyciągać wnioski i przekładać je na działania.
Znasz się na systemach IT, szybko uczysz się nowych narzędzi.
Potrafisz motywować, wspierać i egzekwować.
Cenisz jasną komunikację, konkrety i działanie.
Masz w sobie pozytywną energię i potrafisz ją przekazywać dalej.
Rozwijasz się samodzielnie - masz w sobie ciekawość i otwartość na nowe rzeczy, w tym technologię i AI.
ZADANIA
Na tym stanowisku
Budowanie zgranego, skutecznego zespołu z wysokim poziomem motywacji i skuteczności.
Planowanie pracy zespołu, ustalanie priorytetów i egzekwowanie realizacji zadań.
Monitorowanie wydajności, dbanie aby zespół realizował cele obsługowe, sprzedażowe i marketingowe.
Raportowanie wyników i wniosków do zarządu - jasno, rzeczowo i z propozycjami działań.
Współtworzenie i wdrażanie procedur, checklist i materiałów, które pomagają działać sprawniej.
Planowanie i realizacja wraz z zespołem działań promujących NFHotel (blog, social media, materiały wideo, webinary, wydarzenia).
Współpraca z zespołem programistów przy zgłaszaniu błędów, pomysłów i potrzeb klientów.
Obsługa i rozwiązywanie zgłoszeń technicznych od klientów (właściciele i pracownicy hoteli, pensjonatów, apartamentów) związanych z systemem NFHotel.
Wdrażanie nowych klientów: konfiguracja systemu i przygotowanie do samodzielnej i swobodnej pracy z NFHotel.
Prowadzenie instruktaży i szkoleń - uczysz, jak zrobić, aby klient jak najszybciej stał się samodzielny w obsłudze systemu.
Rozwój sprzedaży usług firmy poprzez proponowanie dodatkowych rozwiązań i doradztwo - zawsze w partnerski sposób, aby klient widział w tym realną wartość.
Testowanie nowych funkcjonalności i bieżące sprawdzanie jakości systemu.
Prowadzenie audytów systemu klientów, aby usprawnić korzystanie z systemu i wskazać możliwości rozwoju.
Aktualizacja bazy wiedzy: FAQ, instrukcje krok po kroku, tutoriale i materiały wideo.
DOŁĄCZ DO NAS
Co nabízíme
Ciekawe, techniczne wyzwania i realny wpływ na rozwój produktu i doświadczenia klientów.
Szkolenia produktowe, techniczne i możliwość rozwoju w wybranych obszarach - od obsługi klienta, przez marketing, aż po nowe technologie.
Kontakt z ciekawymi klientami. Obsługa znanych obiektów z całej Polski.
Atmosferę współpracy i otwartości - bez korporacyjnego sztywniactwa.
Wynagrodzenie podstawowe + system premiowy powiązany z wynikami.
Jasno określone cele.
Stabilne zatrudnienie w lokalnej firmie z 20 letnim doświadczeniu na rynku, rozwijającej system dla hoteli, pensjonatów, apartamentów, ośrodków wczasowych.
Jak se přihlásit?
Náborový proces
Kompletní žádost se skládá z životopisu a odpovědí na následující otázky zaslaných na adresu: praca@nfhotel.pl
- Dlaczego uważasz, że dobrze odnajdziesz się w roli Lidera zespołu Obsługi Klienta w NFHotel?
- Jakie masz doświadczenie w prowadzeniu, motywowaniu zespołów?
1
Počáteční fáze: aplikace
2
Pierwsze spotkanie online
4
Osobní setkání
5
Rozhodnutí o zaměstnání
Toto je váš první krok k nástupu do naší společnosti. Zašlete prosím svůj aktuální životopis spolu s odpověďmi na otázky v nabídce práce. V této fázi chceme porozumět vašim zkušenostem a dovednostem.
Po wstępnej selekcji CV, zaprosimy Cię na spotkanie online - wideokonferencję. W tym etapie chcielibyśmy dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu, umiejętnościach i oczekiwaniach. To również szansa dla Ciebie, aby dowiedzieć się więcej o naszej firmie i roli, na którą aplikujesz.
Zaprosimy Cię na spotkanie w naszym biurze. To szansa na zobaczenie, jak wygląda praca w naszej firmie z bliska i poznanie przyszłych współpracowników.
Po dokončení všech pohovorů náš tým provede vyhodnocení a rozhodne o přijetí. Vážíme si transparentnosti, proto vás budeme o našem rozhodnutí informovat bez ohledu na výsledek.
Vývoj v NFHotelu
Kariérní dráha
Smlouva - hrubá
B2B - čistá faktura
Wynagrodzenie
11 260 - 13 000 zł
13 555 - 15 663 zł
Smlouva - hrubá
Wynagrodzenie
11 260 - 13 000 zł
B2B - čistá faktura
Wynagrodzenie
13 555 - 15 663 zł

Použít

Nezapomeňte, že jsme tu proto, abychom zodpověděli vaše otázky a vyřešili jakékoli obavy, které můžete mít v každé fázi procesu. Zajímáme se o vás stejně jako vy o nás, takže se neváhejte ptát a podělte se s námi o své myšlenky.

Těšíme se na vás v našem náboru!
Neřídíme se trendy – my je vytváříme!

Seznamte se s NFHotelem

Neustále poskytujeme IT služby hotelovému průmyslu od roku 2005.
Mezi naše produkty patří: cloudový hotelový software, webové stránky a cestovní portály.

Mezi našimi klienty najdete hotely z celé země.
Spolupracujeme s předními značkami v hotelovém průmyslu, jako jsou Booking.com, Airbnb, Expedia Group a další.
vášeň
horlivost
zasnoubení
nové technologie
Kontaktujte nás
Rádi zodpovíme vaše dotazy. Kontaktujte nás.
+48 534 202 070
info@nfhotel.pl
Stáhněte si aplikaci
Vytvořte si účet na NFHotelu a používejte program díky pohodlné aplikaci. 
domovbytobálkaokolicenceuživateléštítektelefonní sluchátkotelefonznačka na mapěnotebook-telefonsloupcové grafydiamantraketaZeměúsměvpoplachhodinyodkazkřížmenušíp nahorušíp dolůšipka dopravakřížový kruhvrstvy